Γράφει η Μαρία Αβραμίδου

Ο Vincent Zaleski (Jesse Eisenberg) έχει την ιδέα να δημιουργήσει μία ευθεία γραμμή οπτικών ινών που θα ενώνει το Kansas με το New Jersey, σε μία προσπάθεια να μαθαίνει πιο γρήγορα τις τιμές των μετοχών και να κερδίζει έτσι περισσότερα χρήματα. Ο ιδιοφυής ξάδελφος του, Anton (Alexander Skarsgård) αναλαμβάνει τη δύσκολη αποστολή να κάνει τον κώδικα του προγράμματος να «τρέχει» κατά ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου γρηγορότερα –σε 16 χιλιοστά του δευτερολέπτου δηλαδή, ακριβώς όσα χρειάζεται το κολιμπρί για μόλις ένα φτερούγισμα. Και οι δύο άνδρες όμως έχουν υπολογίσει χωρίς… τον ξενοδόχο, την αδίστακτη πρώην αφεντικίνα τους, Eva Torres (Salma Hayek)…

Ο Kim Nguyen γράφει και σκηνοθετεί το «Κωδικός Κολιμπρί» (“The Hummingbird Project”), ένα έργο στημένο σαν αληθινή ιστορία –και κάλλιστα θα μπορούσε να είναι! Παρά το γεγονός ότι το φιλμ δεν εμβαθύνει ιδιαίτερα στα γεγονότα και διαθέτει αρκετές σεναριακές «ευκολίες», οι καλές ερμηνείες των πρωταγωνιστών δίνουν πνοή σε τρεις ολοκληρωμένους και εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες, οι οποίοι δρουν αποφασιστικά, με ξεχωριστή αφετηρία και κίνητρο ο καθένας τους.

Η ταινία έχει ως κεντρικό της άξονα το δίπολο χρήμα – άνθρωπος και θέτει ερωτήματα για το πόσα και ποια πράγματα είναι διατεθειμένα τα άτομα να θυσιάσουν σε ένα ανελέητο, ασταμάτητο κυνήγι κέρδους. Η αγωνία και ο αγώνας για να καταφέρουν να κερδίσουν ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου, προκειμένου να βγάλουν περισσότερα μπορούν να αποδειχθούν ασήμαντα μπροστά στα όσα τους επιφυλάσσει η μοίρα. Ίσως γιατί το πραγματικό μεγαλείο και η ουσία κρύβεται στο γεγονός ότι το κολιμπρί εκλαμβάνει αυτή την ταχύτατη κίνηση των φτερών του ως κάτι φυσιολογικό. Σε αυτό όμως και μοιάζει και διαφέρει με τον άνθρωπο, ο οποίος συνήθως θεωρεί δεδομένα πράγματα για τα οποία θα έπρεπε να είναι ευγνώμων…

*Η ταινία προβάλλεται στους κινηματογράφους σε διανομή από την Odeon και την Audiovisual, από την Πέμπτη, 28 Μαρτίου.

—————

*** Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση υλικού, χωρίς την άδεια του Music Corner…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here