Γράφει ο Τάσος Κριτσιώλης
http://vinylmaniac.madblog.gr

Τρίτη 11 Ιουνίου 2013

“Η σημασία αυτής της στήλης του musiccorner είναι ακριβώς ότι λέει ο τίτλος της: “Αφιερωμένη εξαιρετικά” σε ανθρώπους που προσέφεραν στο ελληνικό τραγούδι, αλλά μένοντας ηθελημένα στην “οπισθοφυλακή” και χωρίς ποτέ να ζητήσουν κάτι περισσότερο από το να κάνουν αυτό που αγαπούσαν.

Η δουλειά τους περιορίστηκε στην πίστα, στο στούντιο, στη γραφή μουσικής και στίχου και πουθενά αλλού. Άλλοι έκαναν μεγάλη επιτυχία, άλλοι μικρότερη. Άλλοι συνεχίζουν την πορεία τους και παλεύουν, άλλοι έχουν αποχωρήσει. Άλλοι έχουν φύγει από τη ζωή.

Όμως, όλοι τους ανεξαιρέτως έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην ελληνική μουσική σκηνή και δικαιούνται αυτό που τους προσφέρουμε: Μια γωνιά “αφιερωμένη εξαιρετικά”…!

———————————————————–

Γιώργος Κατσαρός – Πυθαγόρας:
Από το «Λιμάνι» στον «Αυγερινό» (Β’ μέρος) 

 

Η συνεργασία του Γιώργου Κατσαρού και του Πυθαγόρα περιέλαβε σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων τραγουδιστών. Από τους «ελαφρούς» (Καίτη Μπελίντα, Ζωή Φυτούση, Δημήτρης Μπαξεβανάκης κ.α.) και τους «έντεχνους-ελαφρολαϊκούς» (Τόλης Βοσκόπουλος, Σταμάτης Κόκοτας, Βίκυ Μοσχολιού, Λίτσα Διαμάντη κ.α.), μέχρι τους «καθαρόαιμους» λαϊκούς (Στέλιος Καζαντζίδης, Γρηγόρης Μπιθικώτσης, Στράτος Διονυσίου κ.α.).

afierwmeno_2013_06_11_pythagoras

Το «δίδυμο» είχε την ικανότητα να γράφει τραγούδια που ταίριαζαν κάθε φορά στο στυλ του εκάστοτε ερμηνευτή που καλείτο να τα ηχογραφήσει. Ωστόσο, ποτέ δεν ξέφυγαν από το «ελαφρολαϊκό» είδος ακόμα και με τα «βαριά» ονόματα του λαϊκού, τα οποία ωστόσο προσαρμόστηκαν με θαυμαστό τρόπο στις μελωδίες του Κατσαρού και στους στίχους του Πυθαγόρα…

Στο δεύτερο και τελευταίο μέρος του αφιερώματος στους δύο δημιουργούς, θα εξετάσουμε τόσο τη συνεργασία τους με σπουδαία ονόματα του χώρου, όσο και με τα ολοκληρωμένα άλμπουμ που έγραψαν οι δυο τους και μπορεί να περιλαμβάνουν ορισμένους από τους τραγουδιστές που θα συναντήσουμε.

Σημειωτέον ότι σχεδόν όλοι είχαν μεμονωμένη συνεργασία κατά καιρούς τόσο με τον Γιώργο Κατσαρό όσο και με τον Πυθαγόρα ως άτομα, αλλά εδώ εξετάζουμε την κοινή πορεία τους με το «δίδυμο»

afierwmeno_2013_06_11_katsaros

Στέλιος Καζαντζίδης – Πάνος Γαβαλάς

Το 1965 οι Κατσαρός-Πυθαγόρας έγραψαν το «Μεσ’ στη μπόρα μεσ’ στον ήλιο» και ο συνθέτης πρότεινε στον Στέλιο Καζαντζίδη να συμμετάσχει μ’ αυτό στο Φεστιβάλ της Θεσσαλονίκης. Εκείνος συμφώνησε, καθώς επρόκειτο να εμφανιστεί σ’ ένα νυχτερινό κέντρο της συμπρωτεύουσας κι έτσι θα συνδύαζε την παρουσία του εκεί και με το διαγωνισμό.

Ωστόσο, η δουλειά με τον επιχειρηματία χάλασε και σχεδόν την τελευταία στιγμή ο Καζαντζίδης ειδοποίησε τον Κατσαρό ότι δεν θ’ ανέβαινε στη Θεσσαλονίκη μόνο για το Φεστιβάλ. Έτσι, εκείνος το έδωσε στον Γιώργο Ζωγράφο αλλά στις αρχές του 1966 το ηχογράφησε με τον μεγάλο λαϊκό ερμηνευτή σε δισκάκι 45 στροφών, στη δεύτερη πλευρά του οποίου υπάρχει το «Να φύγω – να φύγω» (φυσικά με στίχους Πυθαγόρα) που έγινε και περισσότερο γνωστό.

Ο Καζαντζίδης ήταν η αιτία της παρεξήγησης του συνθέτη με τον Πάνο Γαβαλά. Ο Κατσαρός επέτρεψε στον «Στελάρα» να ηχογραφήσει σε δεύτερη εκτέλεση τα «Δρόμος δίχως σύνορα» και «Στην πόρτα σου» που είχε πρωτοπεί ο Γαβαλάς κι εκείνος θύμωσε, θέτοντας τέρμα στη συνεργασία του με τον δημιουργό.

Κι όμως, αυτή είχε ξεκινήσει με τον καλύτερο τρόπο αφού το «Κάθε λιμάνι και καημός» είχε κάνει πάταγο. Ακολούθησαν εκτός των δύο παραπάνω το πολύ γνωστό «Ρίχνω τα ζάρια» και το σχεδόν άγνωστο «Η στιγματισμένη», όλα βεβαίως με «λόγια» του Πυθαγόρα…

Γρηγόρης Μπιθικώτσης – Σταμάτης Κόκοτας

Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 (και νωρίτερα, αλλά και αργότερα) οι δύο τραγουδιστές αποτελούσαν το «βαρύ πυροβολικό» όχι μόνο της τότε πανίσχυρης Columbia, αλλά και γενικότερα του τραγουδιού της εποχής.

Αμφότεροι λοιπόν ήταν οι βασικοί ερμηνευτές του άλμπουμ των Κατσαρού-Πυθαγόρα «Μικρές ώρες» που κυκλοφόρησε το 1972 (συμμετείχε και η Αφροδίτη Μάνου). Ήταν η πρώτη και μοναδική συνεργασία του «Σερ» με τους δύο δημιουργούς, η οποία όμως άφησε πίσω της τη μεγάλη επιτυχία «Έσβησε το κερί Μαρία»

Ο Κόκοτας είχε συνεργαστεί και λίγο πιο παλιά μαζί τους στις 45 στροφές χωρίς όμως κάποια ιδιαίτερα γνωστή στιγμή («Στο Μοναστηράκι», «Απόψε κάποιος δε θα ‘ρθει»), ενώ την ίδια χρονιά με τις «Μικρές ώρες» κυκλοφόρησε κι άλλο ένα 45άρι του με το «δίδυμο» που περιλάμβανε τα «Ρίξε άγκυρα» και «Κουτοπόνηρο», που ωστόσο δεν ακούστηκαν.

Πάντως, από αυτό το άλμπουμ η καλύτερη στιγμή του Κόκοτα είναι το «Θυμήσου και μένα»

Βίκυ Μοσχολιού – Τζένη Βάνου

Οι δύο σπουδαίες ερμηνεύτριες δε θα μπορούσαν να λείπουν από το «βιογραφικό» των Κατσαρού-Πυθαγόρα. Συνεργάστηκαν μαζί τους στο απόγειο της δημοφιλίας και των φωνητικών δυνατοτήτων τους, πλουτίζοντας το ρεπερτόριό τους με ορισμένα διαχρονικά τραγούδια.

Ξεκινώντας από τη Βίκυ Μοσχολιού, το πρώτο 45άρι που ηχογράφησε με το «δίδυμο» το 1969 έκανε και τη μεγαλύτερη επιτυχία. Ο λόγος για ένα πολύ ξεχωριστό τραγούδι, το πασίγνωστο «Τον αγαπώ-τον αγαπώ» με την ερμηνεύτρια να δίνει πραγματικό ρεσιτάλ (στην άλλη πλευρά υπήρχε το «Παιδί μου μοσχομύριστο»)

Η συνεργασία τους συνεχίστηκε και ολοκληρώθηκε τα επόμενα δύο χρόνια με άλλα δέκα κομμάτια («Το Αιγάλεω», «Έλα-έλα στα Πατήσια», «Σε μια γωνιά, σε μια στροφή», «Σ’ ευχαριστώ-σ’ ευχαριστώ», «Έχασα τον τύπο μου» κ.α.), τα οποία όμως δεν είχαν ιδιαίτερη απήχηση στο κοινό.

Από την άλλη, η Τζένη Βάνου χάρη στους Κατσαρό-Πυθαγόρα «στόλισε» το ρεπερτόριό της με μια από τις διαχρονικότερες επιτυχίες της καριέρας της. Ο λόγος για το «Έρωτά μου ανεπανάληπτε», που περιλαμβάνεται στο ομότιτλο άλμπουμ του «διδύμου» που κυκλοφόρησε το 1975.

Με πέντε τραγούδια συμμετέχει και ο πολύ νέος τότε Σπύρος Σερεμέτης, από τα οποία ακούστηκε περισσότερο το «Χάλασε ο κόσμος Βιργινία»

Η μοναδική ερμηνεύτρια με την απίστευτης έκτασης και «χρώματος» φωνή συνεργάστηκε και αργότερα με τους δύο δημιουργούς σε τρία τραγούδια, που ωστόσο πέρασαν απαρατήρητα…

Δημήτρης Μητροπάνος – Γιάννης Πουλόπουλος

Ο αξέχαστος «Μήτσος» του ελληνικού πενταγράμμου δεν ευτύχησε ιδιαίτερα στη συνεργασία του με τους Γιώργο Κατσαρό και Πυθαγόρα. Ηχογράφησε μόλις τρία τραγούδια τους σε πρώτη εκτέλεση, εκ των οποίων δεν ακούστηκε κάποιο.

Πρόκειται για τα «Δυο φίλοι απ’ το Βόλο» και «Γιώργο που ξέρεις τα πολλά» το 1968 -τα οποία σχεδόν  παράλληλα κυκλοφόρησαν με τον Θόδωρο Κανακάρη σε άλλη εταιρεία- και το «Δε μ’ ενδιαφέρει» που περιλήφθηκε στο προσωπικό άλμπουμ του «Κυρά-ζωή» το 1974.

Αργότερα, το 1980 ο Μητροπάνος ηχογράφησε σε δεύτερη εκτέλεση -η πρώτη με τον Δάκη το 1979- το «Ήρθα με το βοριά» («Τώρα θα μείνω») που συμπεριλήφθηκε στη συλλογή του ερμηνευτή «Πορτραίτο» κι έγινε επιτυχία -ήταν το μουσικό θέμα της δημοφιλούς τηλεοπτικής εκπομπής «Να η ευκαιρία».

Και πάμε στον Γιάννη Πουλόπουλο, ο οποίος με το «Πάμε για ύπνο Κατερίνα» των δύο δημιουργών το 1972 ευτύχησε να έχει μια από τις μεγαλύτερες και πιο διαχρονικές στιγμές της σπουδαίας καριέρας του…

Σημειωτέον ότι οι τρεις τους είχαν συνεργαστεί για πρώτη φορά το 1965, όταν ο ερμηνευτής βρισκόταν ακόμη στα πρώτα βήματά του και ήδη πριν την «Κατερίνα» είχε ηχογραφήσει κάποιες δημιουργίες τους όπως «Για μένα βράδιασε», «Στην πλατεία του Καρύτση», «Στον Πειραιά-στον Πειραιά», «Μάνα, γυναίκα, Παναγιά» κ.α.

Τόλης Βοσκόπουλος – Στράτος Διονυσίου

Ο «άρχοντας» είχε την τύχη από τα πρώτα βήματα της μετέπειτα μεγάλης και σημαντικής πορείας του στο χώρο του τραγουδιού να συνεργαστεί με τους Κατσαρό-Πυθαγόρα. Η κοινή πορεία τους δεν είχε μεγάλη διάρκεια και ποσότητα (μόλις οκτώ τραγούδια), όμως «γέννησε» από την πρώτη κιόλας επαφή τους μια πασίγνωστη και διαχρονική στιγμή, το «Αποκλείεται» («ζευγάρι» στο 45άρι με τη «Μόνιμη»).

Ακολούθησαν τα «Υποχώρησα», «Οι μουσαφίρισσες», «Σήμερα εδώ, αύριο εκεί» και τα «Πού πάνε-πού πάνε», «Πήρες τη ζωή μου» και «Συννεφιάζει Μαργαρίτα» που περιλαμβάνονται στο άλμπουμ «Εγώ κι εσύ» το οποίο ο Τόλης Βοσκόπουλος «μοιράζεται» με την τότε σύζυγό του Μαρινέλλα

Ούτε ο Διονυσίου είχε ευρεία συνεργασία με το «δίδυμο» των δημιουργών. Μόλις τρία τραγούδια («Αν σε βρω», «Μια φιλόδοξη γυναίκα» και «Γεννητούρια στην Αθήνα») που δεν είχαν την παραμικρή απήχηση στο κοινό.

Λευτέρης Μυτιληναίος – Κωστής Χρήστου

Αμφότεροι ήταν από τα πιο δημοφιλή πρόσωπα του τραγουδιού μας στο πρώτο μισό της δεκαετίας του ’70, όταν κάνανε και τις μεγαλύτερες επιτυχίες τους. Ο Γιώργος Κατσαρός και ο Πυθαγόρας «βάλανε το χεράκι τους» σε κάποιες από αυτές.

Ξεκινώντας από τον Λευτέρη Μυτιληναίο, του έδωσαν το πολύ γνωστό «Είναι μικρός ο κόσμος Μάρω» ενώ η μικρή τους συνεργασία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων και τα «Και αντίο-και αντίο», «Οι υπάλληλοι», «Σταματήσαν τα ρολόγια» κ.α.

Όσο για τον Κωστή Χρήστου, η επαφή του με το «δίδυμο» του έδωσε τα αρκετά γνωστά (τουλάχιστον για εκείνη την εποχή) «Μας διέταξε η μοίρα», «Περίμενέ με», «Τι παράπονα είχες», «Καρδιά μου αγάπησες διπλά» κ.α.

Λίτσα Διαμάντη – Λίτσα Σακελλαρίου

Το 1971 η Λίτσα Διαμάντη συμμετέχει στον πρώτο ολοκληρωμένο «μεγάλο» δίσκο που κυκλοφορεί σε μουσική Γιώργου Κατσαρού και στίχους Πυθαγόρα με τίτλο «Ο Σταμούλης ο λοχίας», κάνοντας μια από τις πιο γνωστές και διαχρονικές επιτυχίες της καριέρας της. Ο λόγος για τον «Δεν υπάρχει ευτυχία» με τον Γιάννη Πάριο στις δεύτερες φωνές, ο οποίος επίσης τραγουδά στο εν λόγω άλμπουμ μαζί με τον Γιάννη Καλατζή και τον Γιώργο Νταλάρα.

Από εκεί και πέρα, η Διαμάντη θα ηχογραφήσει κι άλλα τραγούδια του «διδύμου» ως το 1974 και τις «13 περιπτώσεις», στις οποίες βασικός ερμηνευτής είναι ο Καλατζής. Τα πιο πολλά είναι από καλά έως εξαιρετικά («Ένα ρεμπέτικο τραγούδι», «Τι σημασία», «Τα χείλη μου οι προδότες», «Δεν σε γνωρίζω» κ.α.), όμως δυστυχώς δεν ακούστηκαν ιδιαίτερα…

Όσον αφορά τη Λίτσα Σακελλαρίου, το φθινόπωρο του 1973 θα συνεργαστεί με τους Κατσαρό-Πυθαγόρα οι οποίοι θα της γράψουν ολόκληρο δίσκο με τίτλο «Φθινοπωρινά», που περιλαμβάνει πολύ καλά κομμάτια. Ωστόσο, δεν «πέρασαν» στο ευρύ κοινό και ουσιαστικά μόνο το «Σταμάτα τρένο» ακούστηκε κάπως.

Το 1977 και στο άλμπουμ με τίτλο το ονοματεπώνυμό της, η τραγουδίστρια θα ηχογραφήσει άλλο ένα τραγούδι του «διδύμου», το «Βρέχει ξανά» που θα είναι και το τελευταίο της συνεργασίας της μαζί του…

Γιώργος Νταλάρας – Δήμητρα Γαλάνη

Όπως αναφέραμε παραπάνω, ο Γιώργος Νταλάρας συμμετείχε στο δίσκο «Ο Σταμούλης ο λοχίας» με δύο τραγούδια, τα οποία ήταν και η μοναδική δισκογραφική επαφή του με τους Κατσαρό-Πυθαγόρα ως «δίδυμο». Ο λόγος για τα «Μάνα μου δε σε άκουσα» και «Τα βάσανα δε λέγονται» που σχεδόν παράλληλα κυκλοφόρησαν σε δισκάκι 45 στροφών.

Στον αντίποδα, η Δήμητρα Γαλάνη είχε μια σχετικά εκτεταμένη συνεργασία με τους δύο δημιουργούς, οι οποίοι το 1974 της έγραψαν μια ολοκληρωμένη δουλειά στις 33 στροφές με τίτλο «Ο κάμπος». Τα τραγούδια έχουν να κάνουν με τη ζωή και τα προβλήματα των αγροτών και είναι η μοναδική φορά που η ερμηνεύτρια ασχολήθηκε με συγκεκριμένη θεματολογία στη δισκογραφία της.

Το άλμπουμ πέρασε σχεδόν απαρατήρητο, όμως δε συνέβη το ίδιο και με το 45άρι που κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά. Στη μια πλευρά του ο Κατσαρός διασκεύασε τον παραδοσιακό «Μενούση» κι επειδή έπρεπε να γραφτεί κι άλλο ένα τραγούδι για τη δεύτερη πλευρά, με στίχους Πυθαγόρα έφτιαξε το πασίγνωστο «Θα υπάρχω θες δε θες» που έγινε μεγάλη επιτυχία, αλλά παράλληλα ήταν και η τελευταία δισκογραφική επαφή των τριών τους.

Σημειωτέον ότι η Γαλάνη είχε συνεργαστεί για πρώτη φορά με τους δύο δημιουργούς το 1972 στο 45άρι με τα «Στόμα μου φαρμακωμένο» και «Η Πάναινα»

Δούκισσα  – Γιάννης Ντουνιάς

Σε μουσική Γιώργου Κατσαρού και στίχους Πυθαγόρα αυτοί οι δύο ερμηνευτές μοιράστηκαν το 1974 το άλμπουμ «Τα αισθηματικά», το οποίο όμως δεν πήγε ιδιαίτερα καλά εμπορικά και σήμερα είναι ένα από τα πιο σπάνια ως προς το βαθμό δυσκολίας εύρεσής του.

Το μοναδικό τραγούδι του δίσκου που κάπως ακούστηκε είναι το «Άργησες να μετανιώσεις» με τη Δούκισσα, η οποία λίγο νωρίτερα είχε κάνει επιτυχία με τον «Πειραιώτη» των ίδιων συντελεστών…

Αλίκη Βουγιουκλάκη – Δημήτρης Παπαμιχαήλ

Το «εθνικό ζευγάρι» μας δε θα μπορούσε να μη συνεργαστεί με τους Κατσαρό-Πυθαγόρα για την …τραγουδιστική επένδυση κάποιας ταινίας τους. Το 1968 λοιπόν, οι δυο αξέχαστοι πρωταγωνιστές γυρίζουν το φιλμ «Η αγάπη μας» και το «δίδυμο» των δημιουργών του γράφει όμορφα τραγούδια όπως «Γείρε στην πέτρα», «Γεννήθηκα στον Πειραιά», «Ποιος» και «Κάτσε ρε φίλε να σου πω» τα οποία αγαπήθηκαν ιδιαίτερα από το κοινό τόσο στην ταινία, όσο και με την κυκλοφορία τους στις 45 στροφές…

Ηλίας Κλωναρίδης

Κλείνουμε την αναφορά μας στις σημαντικές συνεργασίες των Κατσαρού-Πυθαγόρα με την τελευταία τους, η οποία είχε για ερμηνευτή τον σπουδαίο Ηλία Κλωναρίδη. Το 1979 λοιπόν, ο εκλεκτός και ιδιαίτερος ερμηνευτής κυκλοφορεί την πρώτη προσωπική του δισκογραφική δουλειά με τίτλο το ονοματεπώνυμό του και δημιουργούς το «δίδυμο».

Η επιτυχία είναι άμεση, με κυριότερη τον πασίγνωστο «Αυγερινό» που έμεινε διαχρονικός κι ακούγεται μέχρι σήμερα. Εκτός αυτού, υπάρχουν και τα «Δρόμοι της Αθήνας», «Έρχομαι», «Υπάρχει αγάπη», «Θεσσαλονίκη» κ.α.

Δυστυχώς, το Νοέμβριο εκείνης της χρονιάς ο Πυθαγόρας έφυγε από τη ζωή εντελώς ξαφνικά κι έτσι ο Κλωναρίδης έμελλε να είναι ο τελευταίος «τυχερός» που συνεργάστηκε με τους δύο εξαίρετους δημιουργούς…

Το «δίδυμο» και οι ηθοποιοί

Γιώργος Κατσαρός και Πυθαγόρας «στόλισαν» με τις δημιουργίες τους αρκετές ελληνικές ταινίες με τραγούδια που για τις ανάγκες τους ερμήνευσαν ηθοποιοί. Κάποια από αυτά είναι αρκετά γνωστά, όπως το «Σ’ αυτό το δρόμο» με τη Μάρω Κοντού (είναι στο ίδιο 45άρι με το «Κάθε λιμάνι και καημός»), το «Είμαι ένα φτωχό σπουργίτι» με τον Νίκο Ρίζο, το «Μου την έδωσες κοντέ» με τη Δέσποινα Στυλιανοπούλου, «Η γόησσα» με την Ελένη Ανουσάκη, το «Δε μας κάνει-δε μας κάνει» με τους Χάρρυ Κλυνν, Ματίνα Καρρά, Έρρικα Μπρόγερ και Τέλη Ζώτο, το «Με τα ούζα σε θυμάμαι» με τη Ρένα Βλαχοπούλου κ.α.

Το «δίδυμο» και οι …άλλοι

Εκτός όλων των παραπάνω, ο Γιώργος Κατσαρός και ο Πυθαγόρας έγραψαν τραγούδια και για άλλα σπουδαία ονόματα της ελληνικής μουσικής σκηνής, χωρίς όμως να έχουν το εύρος και την επιτυχία της συνεργασίας που είχαν με τους προαναφερθέντες.

Ενδεικτικά, θ’ αναφέρουμε τους εξής: Καίτη Μπελίντα, Μπάμπη Τσετίνη, Βαγγέλη Περπινιάδη, Πάνο Τζανετή, Ζωή Φυτούση, Ελένη Ροδά, Δημήτρη Μπαξεβανάκη, Αλέκα Κανελλίδου, Νάντια Κωνσταντοπούλου, Δημήτρη Κοντολάζο, Γιώργο Μαρίνο, Δάκη, Μαίρη Μαράντη, Φίλιππο Νικολάου και Κώστα Χατζή. Οι δύο τελευταίοι συμμετείχαν μαζί με τη Μαρινέλλα στο άλμπουμ των δημιουργών «Ένα καράβι γεμάτο τραγούδια»

Το «δίδυμο» και οι …άγνωστοι

Παράλληλα με τη συνεργασία που είχαν με πασίγνωστα ονόματα του θεάτρου και της μουσικής, Κατσαρός και Πυθαγόρας έδωσαν τραγούδια και σε κάποιους τραγουδιστές που για διάφορους λόγους δεν έκαναν σημαντική καριέρα στο χώρο αν και είχαν όλες τις προϋποθέσεις και τις δυνατότητες ή έμειναν στην αφάνεια και σήμερα είναι παντελώς άγνωστοι…

Ας αναφέρουμε μερικούς από αυτούς: Έφη Καρρά, Μαρία Σολδάτου, Γιάννης Λέφερης, Λευτέρης Ψιλόπουλος (αυτός πάντως έκανε μια μεγάλη επιτυχία, το «Αδυναμία μου μεγάλη» των Μίμη Χριστόπουλου-Σάκη Καπίρη) και Καίτη Αμπάβη…

———————

***Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση υλικού, χωρίς την άδεια του Music Corner…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here