10/5/2012
www.musiccorner.gr

Ο Nicola Piovani, βραβευμένος με Oscar μουσικής για την ταινία “H Ζωή είναι Ωραία”, θα παρουσιάσει στην Αθήνα μερικά από τα πιο γνωστά έργα του για τον κινηματογράφο διευθύνοντας την 50μελή Ορχήστρα Σύγχρονης Μουσικής της ΕΡΤ, ενώ ταυτόχρονα θα προβάλλεται στη γιγαντοοθόνη του Μεγάρου πλούσιο φωτογραφικό υλικό από τις ταινίες αυτές.

Είναι η πρώτη φορά που ο συνθέτης παρουσιάζει στην Ελλάδα έργο του με μεγάλη ορχήστρα και οι θεατές θα έχουν την ευκαιρία να τον απολαύσουν σε μερικές από τις σημαντικότερες συνεργασίες του, όπως αυτές με τον Φεντερίκο Φελίνι και τους αδελφούς Ταβιάνι.

Η συναυλία αυτή είναι η πρώτη ενός οπτικοακουστικού αφιερώματος με θέμα κινηματογραφική μουσική από μεγάλους συνθέτες βραβευμένους με Όσκαρ.

Α’ μέρος (50 min)
KAOS
THE NIGHT OF THE SHOOTING STARS
GOOD MORNING BABΙLONIA

B’ μέρος (50 min)
LA VITA E BELLA (Η Ζωή είναι Ωραία)
LA VOCE DELLA LUNA
GINGER E FRED

ΠΕΜΠΤΗ 17 ΜΑΪΟΥ 2012 στο ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ

Λίγα λόγια για τον συνθέτη…

Ο Nicola Piovani γεννήθηκε στη Ρώμη στις 26 Μαΐου 1946. Είναι ευρύτερα γνωστός από τη μουσική του για πολλές κινηματογραφικές ταινίες καθώς και θεατρικά έργα. Το 1999 του απονεμήθηκε το βραβείο Όσκαρ καλύτερης μουσικής για την ταινία “La Vita è bella” του Ρομπέρτο Μπενίνι.

Σπούδασε μουσική στο Πανεπιστήμιο Sapienza της Ρώμης και πήρε το πτυχίο του στο πιάνο το 1967 από το Ωδείο Βέρντι του Μιλάνου. Τα επόμενα χρόνια μελέτησε σύνθεση και ενορχήστρωση με τον Μάνο Χατζιδάκι. Από τις δημοφιλέστερες συνεργασίες του αποτέλεσε αυτή με τον Ιταλό σκηνοθέτη Φεντερίκο Φελίνι (για τις ταινίες L’ Intervista, Ginger e Fred, La voce della luna), καθώς και αυτή με τους αδελφούς Ταβιάνι.

Έχει τιμηθεί, για τη συνεργασία του με σημαντικούς Γάλλους σκηνοθέτες, με τον τίτλο του Ιππότη του Τάγματος Τεχνών και Γραμμάτων (Cavalier de l’ Ordre des Arts et des Lettres).

Εκτός από μουσική για ταινίες και θέατρο, ο Piovani έχει γράψει συναυλιακή και συμφωνική μουσική, καθώς και μουσική δωματίου. Μέχρι στιγμής έχει γράψει μουσική για πάνω από 130 ταινίες, συμπεριλαμβανομένης και της ταινίας του Περικλή Χούρσογλου “Ο κύριος με τα γκρι”.

Ο ίδιος ισχυρίζεται πως “η κάθε ταινία έχει τη δική της προσωπικότητα. Πρέπει να παραμερίζεις τις φιλοδοξίες σου όταν συνθέτεις ένα σάουντρακ και να ταυτίζεσαι με την ταινία…”

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here