10/4/2012
www.musiccorner.gr
Γράφει ο Μάριος Γκούβας

Μπορεί η Madonna με το νέο της άλμπουμ να έπιασε την κορυφή σχεδόν σε όλο τον κόσμο από την πρώτη εβδομάδα κυκλοφορίας του, ωστόσο οι παραγγελίες και οι προβλέψεις για τη συνέχεια δεν είναι αυτές που θα ήθελε η βασίλισσα της ποπ.

Οι πρώτες αρνητικές ειδήσεις ήρθαν από την Ιρλανδία, όπου από το Νο1 της πρώτης εβδομάδας κυκλοφορίας, το “MDNA” έπεσε στο Νο11 τη δεύτερη βδομάδα, τη στιγμή που ο Bruce Springsteen και ο Leonard Cohen πήραν τις θέσεις Νο3 και 10 αντίστοιχα, με τα νέα τους άλμπουμ που βρίσκονται σε κυκλοφορία 5 και 10 βδομάδες. Ανάλογα σημαντική μείωση στις πωλήσεις του “MDNA” δείχνουν και τα πρώτα στοιχεία από τις ΗΠΑ, όπως τα κατέγραψε και τα δημοσίευσε το site Hits Daily Double.

 

Το site προβλέπει συνολικές πωλήσεις για τη δεύτερη εβδομάδα περί τις 40 έως 45 χιλιάδες αντίτυπα, μειωμένες σχεδόν κατά 90% από την πρώτη εβδομάδα που «έκλεισε» με πωλήσεις 370.000 αντιτύπων. Την ίδια στιγμή, το “Tuskegee” του Lionel Richie υπολογίζεται να πουλήσει λίγο περισσότερο από 100.000 κόπιες στη δεύτερη εβδομάδα κυκλοφορίας, παρουσιάζοντας μια πολύ πιο «λογική» πτώση του 50%. Οι επιδόσεις του “MDNA” και σε άλλες χώρες αναμένεται να επιβεβαιώσουν ή να διαψεύσουν τους αμερικανούς που δείχνουν να «αδιαφορούν» για το νέο άλμπουμ της Madonna, η οποία προετοιμάζεται για τη νέα παγκόσμια περιοδεία της που ξεκινάει τον επόμενο μήνα.

Και προκειμένου η βασίλισσα της ποπ να μπορέσει να αποπροσανατολίσει τους paparazzi ώστε να έχει τη δυνατότητα να ξεκουράζεται κατά τη διάρκεια της τουρνέ, αποφάσισε να προσλάβει …σωσίες που θα αποπροσανατολίζουν τους φωτογράφους, δίνοντάς της την ευκαιρία να κυκλοφορεί χωρίς περιττές ενοχλήσεις! “Ήταν δική της ιδέα και την εφαρμόζει και για προστασία αλλά και για να προστατεύσει την προσωπική της ζωή”, ανέφερε άτομο από το περιβάλλον της στο National Enquirer.

Πέντε γυναίκες που της μοιάζουν πάρα πολύ, παίρνουν μαθήματα από την ίδια τη Madonna στο πως πρέπει να περπατάνε, να μιλάνε και να φέρονται για να είναι πειστικές στο ρόλο τους. Κατά τη διάρκεια της περιοδείας, η πεντάδα των «κλώνων» της θα προηγούνται σε κάθε δημόσια εμφάνισή της για να μπερδεύουν το κοινό και ιδιαίτερα τους φωτογράφους. Σε κάθε έξοδό της από ξενοδοχεία, εστιατόρια, γήπεδα, οι «κλώνοι» θα παραπλανούν τον κόσμο για να εξασφαλίζουν ηρεμία στην τραγουδίστρια. Είναι ένα ευφυέστατο σχέδιο και η Madonna είναι σίγουρη για την επιτυχία του”, ολοκλήρωσε στο περιοδικό η «πηγή».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here