23/2/2011
www.musiccorner.gr

Οι THIRTY SECONDS TO MARS, το νέο stadium-rock γκρουπ του πλανήτη, η τριαδική οντότητα από τις Η.Π.Α. που συγκλονίζει τα στάδια και τα festival fields, θα είναι εδώ, κατευθείαν από το μέλλον, τον Ιούλιο, στην καρδιά της Αθήνας !!!

 Με το βλέμμα μπροστά, με τους χιλιάδες fans, με την ξεχωριστή αισθητική και την μαγική διαδραστική ατμόσφαιρα που χαρακτηρίζει όλα τους τα live. Με έναν frontman που καταβροχθίζει και καταβροχθίζεται, στην κόψη του ξυραφιού, στην κορυφή του πλήθους… εκεί που κανείς δεν τολμά να σταθεί… στο όριο.

Τετάρτη 6 Ιουλίου 2011
Κέντρο Ιππασίας – Πάρκο Γουδή
Ολυμπιακά Ακίνητα

Ο τίτλος του πρόσφατου άλμπουμ των Thirty Seconds to MarsThis Is War – δεν αποτελεί απλώς μια αναφορά στις προσωπικές μάχες του συγκροτήματος ή ένα σχόλιο για την παγκόσμια κρίση και τις οικονομικές αναταραχές, αλλά και “φόρο τιμής” στη διαβόητη, πλέον, μήνυση ύψους $30,000,000 που έκανε στο γκρουπ η Virgin Records, υπόθεση που έληξε μετά από μήνες δικαστικής διαμάχης. Το This Is War αντανακλά το αποτέλεσμα μιας 18μηνης δημιουργικής πάλης, που δόθηκε με σθένος αλλά ιδιωτικά, μέσα σε ένα στούντιο κτισμένο στην πλευρά ενός σπιτιού κρυμμένου κάπου στα Hollywood Hills. Το αποτέλεσμα όλων αυτών; ένα θριαμβευτικό, επικό ηχητικό δημιούργημα, εξέλιξη του οράματος που άρχισε να ξετυλίγεται με το ντεμπούτο τους, το 2002, και το πολύ-πλατινένιο A Beautiful Lie που ακολούθησε, το 2005.

Το This Is War είναι ένα τεράστιο βήμα στο μέλλον για τους Thirty Seconds to Mars και ουσιαστικά καθιερώνει το τρίο (τραγουδιστής και κιθαρίστας: Jared Leto, ντράμερ: Shannon Leto και κιθαρίστας: Tomo Milicevic) ως ένα stadium-rock συγκρότημα παγκόσμιας εμβέλειας.  Οι L.A. Times χαρακτηρίζουν το This Is War “μαχητικό. απειλητικό. ένα άλμπουμ που εκπέμπει περισσότερη αυτοπεποίθηση απ’ό,τι άλλο έχουν κάνει μέχρι στιγμής”. Το Alternative Press κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, βαθμολογώντας το με 4 αστέρια: “μια καλλιτεχνική νίκη για τους Thirty Seconds To Mars”. Και το Kerrang! συμφωνεί: “το δυνατότερο και πλέον ολοκληρωμένο έργο τους μέχρι σήμερα”.

Ο Jared Leto δηλώνει: “Μας πήρε δύο χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων φτάσαμε ως την κόλαση και πάλι πίσω. Κάποια στιγμή, πίστεψα πως θα μας κατέστρεφε, αλλά τελικά αποδείχθηκε να είναι μια εμπειρία μεταμόρφωσης για μας… Είναι περισσότερο μια επανάσταση, παρά μια εξέλιξη. Είναι το αποτέλεσμα μιας πορείας ωρίμανσης.”

Δύο από τους πιο επιδραστικούς παραγωγούς παγκοσμίως, ο Flood (U2, Nine Inch Nails, Depeche Mode, Smashing Pumpkins) και ο Steve Lillywhite (U2, The Rolling Stones, Peter Gabriel) επιστρατεύθηκαν από τους TSTM,  για να τους καθοδηγήσουν σε αυτό τους το ταξίδι.

“Ο Flood έχει την καρμική ικανότητα να μπορεί να δουλεύει με συγκροτήματα σε αυτές τις έντονες, μεταβατικές περιόδους που σημαδεύουν τη δημιουργική τους ζωή,” λέει ο Jared. “Γνωρίζαμε ότι ήμασταν έτοιμοι για κάτι καινούργιο, κάτι διαφορετικό, κάτι μη αναμενόμενο. Ο Flood ήταν το ιδανικό άτομο να μας καθοδηγήσει σε αυτό το μονοπάτι..” “Ηχητικά είναι μια νέα αρχή, μία αναγέννηση για μας” λέει ο Tomo. “Ως συνθέτης, ο Jared υπήρξε αδυσώπητος. Ταξίδεψε σε έναν τόπο που δεν είχα συναντήσει ποτέ πριν”.

Οι Flood και Lillywhite προσέφεραν στο συγκρότημα την ελευθερία και την αυτοπεποίθηση να εξερευνήσουν νέους ήχους, φόρμες και ιδέες. “Είναι μια διαδικασία που απαιτεί αλήθεια, ειλικρίνεια και σκληρή δουλειά” λέει ο Flood, εξηγώντας παράλληλα στον Τύπο ότι τα μέλη του συγκροτήματος ήταν αποφασισμένα να ηχογραφήσουν ένα κλασικό άλμπουμ, πιέζοντας τους εαυτούς τους προς μια κατεύθυνση που μόνο εύκολη δεν ήταν… “Πιστεύω ότι εμπειρίες σαν κι αυτές χαρίζουν μεγάλη ικανοποίηση” προσθέτει. Ολη αυτή η διαδικασία ξεκίνησε με τον Flood να ηγείται και κατέληξε με τα ηνία στα χέρια του Lillywhite. Το ντουέτο πέτυχε να δυναμώσει το συναισθηματικό φορτίο των τραγουδιών, που είχαν ως θεματικό άξονα έννοιες όπως η πίστη, η ηθική, η δικαίωση, η ελευθερία και η αναγέννηση. Όλα αυτά είχαν ως αποτέλεσμα την ηχογράφηση του πλέον προσωπικού και πολιτικά φορτισμένου άλμπουμ του γκρουπ μέχρι σήμερα.

“Ο Flood ξεκίνησε αυτό το μεγάλο ταξίδι μαζί μας και ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. Μας βοήθησε σε αυτήν την αναζήτηση να ανακαλύψουμε σε μεγαλύτερο βάθος το ποιοι πραγματικά είμαστε ως μπάντα αλλά και ο καθένας ξεχωριστά” λέει ο Shannon. “Ο Steve μας βοήθησε να το ολοκληρώσουμε, που συχνά είναι το δυσκολότερο κομμάτι της ηχογράφησης. Πήγαμε στον πόλεμο δίπλα τους και βγήκαμε απ’ όλο αυτό με αγάπη και σεβασμό και για τους δυο”.

Εκτός από την καταλυτική ερμηνεία του Jared, την ισχύ και τη μελωδικότητα του μπάσου, της κιθάρας και των πλήκτρων, το εντυπωσιακό και ευφάνταστο παίξιμο στα τύμπανα του Shannon και την ένταση του Tomo στις έξι χορδές, στο This is War ο ήχος “γεμίζει”, με  δεκάδες εξελιγμένα εφφέ και πολλαπλά επίπεδα ήχου από vintage πλήκτρα. Αυθεντικοί Θιβετιανοί μοναχοί ψάλλουν στο ξεκίνημα του άλμπουμ στο “Escape” και στο κλείσιμό του, στο “L490”,  μια νεαρή Γαλλίδα αφηγείται στο “Night of the Hunter”, ενώ εισαγωγή στο πρώτο single, “Kings and Queens” είναι η κραυγή από ένα άγριο γεράκι. Το συγκρότημα έγραψε το Kings and Queens στο ίδιο σπίτι στην Ν. Αφρική όπου ηχογράφησαν και το υπερ-πετυχημένο  single τους “The Kill”.  Κι αυτή η κραυγή δεν είναι σε καμία περίπτωση κάποιο κόλπο της τεχνολογίας. “Το γεράκι ζούσε πάνω από το σπίτι,” εξηγεί ο Jared. “Περάσαμε ώρες περιμένοντάς το να εμφανιστεί, για να ανέβουμε στη σκεπή και να το ηχογραφήσουμε live”.

Ίσως όμως το πιο εντυπωσιακό όργανο που ακούγεται στο άλμπουμ να είναι τελικά ο μεγαλειώδης ήχος που παράγουν οι χιλιάδες οπαδοί των Thirty Seconds to Mars  – κάτι περισσότερο από 100,000 fans γνωστοί και ως The Echelon, που ακούγονται να τραγουδούν με μια φωνή, σε ολόκληρο το δίσκο. Ξεκινώντας αρχικά ως ένα απλό πείραμα ηχογράφησης, το “Summit” πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά τον Απρίλιο του 2009, στο  Avalon Club του Hollywood, με τη συμμετοχή περίπου 1,000 Echelon, που ταξίδεψαν από όλον τον κόσμο, για να δανείσουν τις φωνές, τις κραυγές και το χειροκρότημά τους στο δίσκο. Το Buzznet εκθείασε αυτή την “ανθρώπινη” ορχήστρα των 1000 μελών, γράφοντας χαρακτηριστικά ότι μοιάζει να υπάρχει “σχεδόν επί τούτου για να συμμετάσχει στα live”.

Η επιτυχία του αρχικού εγχειρήματος ήταν τόσο μεγάλη που οδήγησε στην πραγματοποίηση άλλων 8 Summit σε ολόκληρη την υφήλιο, τα οποία και συγκέντρωσαν δεκάδες χιλιάδες fans. Όταν το γκρουπ έλαβε μέσω του Twitter μήνυμα από έναν Ιρανό οπαδό που τους έγραφε ότι δυστυχώς δεν μπορούσε να παραβρεθεί σε καμιά από τις συναντήσεις, οι Jared, Shannon και Tomo αποφάσισαν να διευρύνουν το πείραμα του Summit. Ετσι, το 2009 δημιούργησαν  το “Digital Summit”, καλώντας τους κατόχους υπολογιστών και κινητών τηλεφώνων με δυνατότητα ηχογράφησης και σύνδεση στο διαδίκτυο, να καταγράψουν ήχους και φωνητικά και να τα στείλουν στο γκρουπ μέσω του TwitVid! Με αυτή τους την ιδέα, οι Thirty Seconds to Mars επιβεβαίωσαν για άλλη μια φορά και με τον πλέον πρωτοποριακό τρόπο, την ιδιαίτερη σχέση που έχουν με τις νέες τεχνολογίες. Αποτέλεσμα του Digital Summit ήταν μια βροχή από συμμετοχές από ολόκληρο τον πλανήτη: Οι πιο αφοσιωμένοι fans του γκρουπ από ΗΠΑ, Αυστραλία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία, Ιαπωνία, Μεξικό, Αγγλία, Καναδά και Ιράν είχαν, έτσι, τη μοναδική ευκαιρία να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι  του νέου άλμπουμ.

“Το Summit υπήρξε καταλύτης στη δημιουργία του This is War”, εξηγεί ο Jared. “Ουσιαστικά ήταν μια διαδραστική πειραματική ηχογράφηση, που κατάφερε να ξεπεράσει κατά πολύ τις προσδοκίες μας και αποτέλεσε καθοριστικό συστατικό αυτού του άλμπουμ. Ήταν ένας συναρπαστικός και ξεχωριστός  τρόπος για μας να μοιραστούμε την εμπειρία αυτή με την οικογένειά μας σε ολόκληρο τον κόσμο”.

Το “Kings & Queens,” που κυκλοφόρησε ως το 1ο single του This Is War, χαρακτηρίστηκε από το Billboard ως “επικό ροκ μεγάλης κλίμακας” και ενέπνευσε μια μικρού μήκους ταινία με τίτλο “The Ride,” από τον σκηνοθέτη Bartholomew Cubbins. Πρωταγωνιστές της ταινίας μια κοινότητα ποδηλατών που δημιουργούν ένα κίνημα με πρωτοποριακή σκέψη και οικολογικές ανησυχίες, με το φιλμ να παρουσιάζει μια νυχτερινή τους πορεία από το κέντρο του Los Angeles μέχρι τη Santa Monica.

Ακολούθησαν τα single This is War, Closer to the Edge και Hurricane. Ειδικότερα το video-clip του Closer to the Edge, αναδεικνύει με εντυπωσιακό τρόπο την τεράστια δυναμική που έχει αποκτήσει το γκρουπ παγκοσμίως, αλλά κυριότερα αυτή τη μοναδική σχέση με το κοινό, που το κατατάσσει σε ένα από τα καλύτερα live γκρουπ του πλανήτη αυτή τη στιγμή.

Το άλμπουμ This Is War  κυκλοφόρησε από την Virgin Records στις 8 Δεκεμβρίου, και είναι το τρίτο κατά σειρά στούντιο άλμπουμ των TSTM.

MARS FACTS:

. Oι Thirty Seconds to Mars έχουν πουλήσει περισσότερα από 3.5 εκατομμύρια άλμπουμ παγκοσμίως.

. Το συγκρότημα σχηματίστηκε από τα αδέρφια Jared και Shannon Leto οι οποίοι υπέγραψαν το 1998 στην Virgin Records.

. Tα video τους έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια views  στο YouTube.

. Για τις ανάγκες του video clip του A Beautiful Lie, το συγκρότημα  ταξίδεψε 200 μίλια βόρεια του Αρκτικού Κύκλου.

. Το “From Yesterday” ήταν το πρώτο Αμερικάνικο μουσικό video που γυρίστηκε στη Λαϊκή Δημοκρατία της Κίνας

. Οι Thirty Seconds to Mars έχουν κερδίσει δεκάδες βραβεία, ανάμεσα στα οποία ένα MTV Video Music Award, τρία MTV EMA’s, MTV Latin, Asia και Australia Awards, Fuse Award, και τρία Kerrang! Awards.

. Οι Thirty Seconds to Mars έχουν 42 εκατομμύρια plays στο MySpace και περισσότερους από ένα εκατομμύριο fan στο iLike/Facebook.

.Με το άλμπουμ τους A Beautiful Lie βρέθηκαν στο Top 5 Modern Rock με 2 single: “From Yesterday” και “The Kill”

. Το “The Kill” σημείωσε ρεκόρ παραμονής στο αμερικανικό Modern Rock radio chart, καθώς παρέμεινε για περισσότερες από 50 εβδομάδες το 2006.

.Το  www.abeautifullie.org δημιουργήθηκε ως bulletin board για την εκπαίδευση του κοινού σε περιβαλλοντικά θέματα και την καθοδήγηση σχετικά με τρόπους δράσης.

. Από το 2005 το συγκρότημα έχει δώσει πάνω από 500 συναυλίες παγκοσμίως, ενώ έχει συμμετάσχει στα φεστιβάλ Lollapalooza (Η.Π.Α.), Pinkpop (Ολλανδία), Download και Give It a Name Festival  (Μ. Βρετανία), Rock Am Ring/Rock Im Park (Γερμανία) αλλά και στο  Summer Sonic (Ιαπωνία).

—————

Οι τιμές των εισιτηρίων διαμορφώνονται ως εξής:

Διακεκριμένα στην κερκίδα 75euro, Pitch A 60euro, Αρένα Γενικής εισόδου 40euro προπώληση και 55euro στο ταμείο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here