Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
MEDIA έγραψε:de sas kanei entypwsh pu den einai marinella-parios mesa??
auto to sxima telika einai xameno sxima!
ki oloi nomizame oti 8a htan no1! ti egine telika? ps: den exw akousei KANENA sxoleio gia auti ti sinergasia, kai kamia afisa...
phge kaneis? eide kaneis tpt?
den paei kala genika ayto exw akousei..
ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
MEDIA έγραψε:de sas kanei entypwsh pu den einai marinella-parios mesa??
auto to sxima telika einai xameno sxima!
ki oloi nomizame oti 8a htan no1! ti egine telika? ps: den exw akousei KANENA sxoleio gia auti ti sinergasia, kai kamia afisa...
phge kaneis? eide kaneis tpt?
den paei kala genika ayto exw akousei..
ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
mporei kaneis na mas pei kati gia to sxima auto? na valei kamia afisa h' kati? agnooume tin iparksi tou!
Κάτι μου λέει ότι σύντομα θα 'ρθουν καλύτερες μέρες!!!
MEDIA έγραψε:de sas kanei entypwsh pu den einai marinella-parios mesa??
auto to sxima telika einai xameno sxima!
ki oloi nomizame oti 8a htan no1! ti egine telika? ps: den exw akousei KANENA sxoleio gia auti ti sinergasia, kai kamia afisa...
phge kaneis? eide kaneis tpt?
den paei kala genika ayto exw akousei..
ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ.
mporei kaneis na mas pei kati gia to sxima auto? na valei kamia afisa h' kati? agnooume tin iparksi tou!
Όταν η Μαρινέλλα συνάντησε τον Πάριο, προέκυψε μια σπουδαία συνεργασία. Δύο φωνές ταυτισμένες με την ιστορία του ελληνικού τραγουδιού, σε ένα πρόγραμμα-σταθμό.
Φτάνοντας έξω από το Διογένης Studio σκέφτομαι πόσες νύχτες έχουμε όλοι περάσει σε αυτόν το χώρο. Όταν βρίσκομαι στην είσοδο, εντυπωσιάζομαι από την υποδοχή και από το χώρο, που έχει το πιο classy outfit νυχτερινού κέντρου. «Μια luxurious σκηνή στην Αθήνα για chic enough crowd», σκέφτομαι και βρίσκομαι στο τραπέζι μου.
Ένα κουαρτέτο εγχόρδων, δύο βιολιά και δύο βιολοντσέλα παίζουν κλασικά κομμάτια μπροστά στη σκηνή. Πρωτότυπη ιδέα! Η αυλαία ανοίγει και πίσω από τα δύο μεγάλα πανό κρύβονται οι δύο πολύ σημαντικοί καλλιτέχνες.
Είκοσι χρόνια μετά, ο ερωτικός Γιάννης Πάριος και η ξεχωριστή Μαρινέλλα ξανά μαζί! Ερμηνεύουν αντικριστά ένα νέο τραγούδι γραμμένο ειδικά για το πρόγραμμα και συνεχίζουν με ένα παλιό τους ντουέτο: την «Κούρσα Θανάτου». Ακολουθούν το «Αχ, Αγάπη», το «Θα ’θελα να Ήσουν», το «Καμιά Φορά» και το «Γράμμα». Οθόνες που θυμίζουν «Matrix» κάνουν το σκηνικό πραγματικά εντυπωσιακό.
Ο Χάρης Βαρθακούρης, μια φρέσκια παρουσία στο ελληνικό τραγούδι, έρχεται για να πει τις «Αδέσποτες Νύχτες», το «Τίποτα» και τα «Βράδια τ’ Αξημέρωτα». Ένα χορευτικό που περιλαμβάνει από Abba μέχρι Madonna κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον, μέχρι να εμφανιστεί και πάλι ο Γιάννης Πάριος.
Ένας τοίχος από λαμπτήρες (το σκηνικό έχει επιμεληθεί ο Μανώλης Παντελιδάκης) ταιριάζει απόλυτα στη στιγμή. Ο κόσμος χειροκροτά και ξεκινά αυτό που περιμέναμε: ένα ποτ πουρί με όλα τα τραγούδια του Γιάννη Πάριου –από το πιο καινούριο «Το Πουλάω το Σπίτι», μέχρι το «Μου ’χεις Κάνει τη Ζωή μου Κόλαση», τα «Δάχτυλα» και το «Πιο Καλή η Μοναξιά» σε ντουέτο με το γιο του Χάρη.
Ο Γιάννης Πάριος ζει πραγματικά την ερμηνεία του και βάζει πάθος στη νύχτα. Όταν μάλιστα τραγουδά το «Caruso», όλοι σηκώνονται όρθιοι και καταχειροκροτούν.
Και μετά έρχεται η Μαρινέλλα. Πρώτο τραγούδι το «Άνοιξε Πέτρα», σε μια εκδοχή μόνο με κρουστά. Το σκηνικό γίνεται δύο ημικύκλια από νέον κι ένας ακορντεονίστας με μαρινιέρα, που θυμίζει παριζιάνο, τη συνοδεύει στο «Δεν Είναι που Φεύγεις». Και μετά συνεχίζει με όλα τα μεγάλα της τραγούδια: «Σταλιά Σταλιά», «Για Κοίτα με στα Μάτια», «Πάλι θα Κλάψω», «Τολμώ» και πάει λέγοντας. Σεμνή και συνάμα θεατρική, ερμηνεύει το «Δυο Μέρες Μόνο», τη «Σωτηρία της Ψυχής» και «Οι Φίλοι μου Χαράματα», κάνοντας μια πολύ γλυκιά αναφορά στη Γαλάνη, την Πρωτοψάλτη και την Αλεξίου.
Επιστρέφει ο Γιάννης Πάριος, για να πουν μαζί κάποια από τα πιο γνωστά και αγαπημένα λαϊκά –δέκα τραγούδια που κάνουν πραγματικά τον κόσμο να σηκωθεί και να χορέψει. Η σκηνοθεσία του Σταμάτη Φασουλή είναι εξαιρετική: ταιριάζει απόλυτα σε αυτές τις φωνές. Κι ύστερα συνεχίζει ο Γιάννης Πάριος μέχρι τελικής πτώσεως, πράγμα που σημαίνει: «Το Σημάδι», το «Αδιέξοδο», το «Συγνώμη που σ’ Αγάπησα Πολύ», «Τι Θέλεις να Κάνω», το «Περαία μου, Περαία μου, με το Σαρωνικό σου» μέχρι το «Απορώ», με το οποίο τελειώνει και το πρόγραμμα.
Τόσο συγκινητικό και ανθρώπινο, τόσο ουσιαστικό και αληθινό, το πρόγραμμα αυτό μας θυμίζει ότι το ελληνικό τραγούδι έχει μεγάλη ιστορία και ακόμα μεγαλύτερη παρακαταθήκη.