e xereis den fonazoume tora...alla apo to 2005sow έγραψε:tote re paidia giati skizeste oi garbikoi oti i sony de proothei tin garbi?
afou i idia exei tin apoliti efthini tou promo...

tora allaxane ta pragmata apo to ke kai epeita.
ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.Stinky έγραψε:NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :pntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
Viewmaster έγραψε:Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μεταφέρω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια πράγματα τα οποία τόσο καιρό με εκνεύρισαν πάρα πολύ σχετικά με τη Μάρω Λύτρα και τη Χέβεν!΄Διότι πιστεύω...ότι και πολύ ευγενικοί ήμασταν όλοι μας με αυτή την εταιρία τόσο καιρό!
Απο τη Χεβεν τοσο καιρο μου εχουν μεινει αυτες οι εμπνευσμενες δικαιολογιες τους:
δικαιολογια 1) " ο δισκος θα καθυστερησει γιατι το Κανεις Λαθος εχει γνωρισει ..επιτυχια ( και δηλωνουμε ενθουσιασμενοι για αυτο)".
Ειναι δηλαδη πανθομολογουμενο οτι η αποτυχια ενος τραγουδιου ανοιγει διαπλατα το δρομο της κυκλοφοριας και του δισκου. Εκτος αν λανσαρεται νεο παιχνιδι, το "ειτε μονα ειτε ζυγα, παλι χανεις". Τον ενθουσιασμο βεβαια αλλιως τον αντιλαμβανομαι εγω, αλλα αυτοι εκει στη χεβεν ειναι γνώστες και σοβαροι κι εγω προφανως χαζοχαρουμενο.
δικαιολογια 2) κι εκει που αρχιζεις να ανησυχεις μηπως βρισκεσαι σε μια μεταμοντερνα εκδοχη αλα χεβεν του "Περιμενοντας τον Γκοντο" ερχεται κι η συνεχεια του επιχειρηματος τους, για να σου επιβεβαιωσει οτι ναι, οντως βρισκεσαι : "επειδη το Κανεις λαθος ειχε επιτυχια, θα ξηλωθουν ολα τα προηγουμενα κομματια του δισκου και θα ηχογραφηθουν απο την αρχη καινουρια, για να συνεχισουν την επιτυχια του Κανεις Λαθος".
( αυτα που εχουμε δηλ. δεν μας κανουν, δεν ηταν και μεγαλης περιωπης,αλλα γμτ το Κανεις Λαθος βρηκε κι εκανε επιτυχια κι ολοι τωρα πρεπει να στρωθουμε να βρουμε τον συνεχιστη του Κανεις Λαθος - που ως τσακαλια τον ψαχνουμε κατι μηνες φυσικα)
δικαιολογια 3) Οποτε ξανα στο παραδοσιακο και κλασσικο πλεον : " Η Λυτρα αυτον τον καιρο ( οπου καιρος= 11 μηνες το χρονο) βρισκεται στο στουντιο κι ηχογραφει τα νεα της τραγουδια".
Κι, επειδη η επαναληψη ειναι μητερα της μαθησης, με το να ακουγεται για χρόνια αυτη η φραση, εμπεδοθηκε. Βεβαια, το ποσες φορες ακουστηκε ειναι δυσκολο να υπολογιστει με ακριβεια, ισως ειναι και ρεκορ,σιγουρα παντως, με τις τοσες φορες που ηχογραφουσε η Μαρω στο στουντιο, εκει στη χεβεν θα πρεπει να εχουν γεμισει ενα ολοκληρο δωματιο και να εχουν βαλει φαρδια ταμπελα στην πορτα " Τα ακυκλοφορητα, ηχογραφημενα ομως, τραγουδια της Λυτρα".
Η τοσο μακροχρονη ηχογραφηση δεν φλερταρε ετσι αδικα, ειχε σοβαρο σκοπο, αυτον της δικαιολογιας 2, να ξηλωθουν δηλ. για να ηχογραφηθουν ξανα νεα.
δικαιολογια 4) "Ο δισκος θα καθυστερησει, γιατι κολλησε ( στο τελωνειο προφανως) η αδεια για μια διασκευη ξενου τραγουδιου".
Αυτο ειναι κατανοητο, οντως ειναι πολυ δυσκολο, θελει και κοπο, μεταφραστες, αλληλογραφια με το εξωτερικο που ειναι κι ακριβη, σαλιο για τα γραμματοσημα, ξενογλωσσα λεξικα, ασε που η νεα διευθυνση εχει μια δυστοκια στην επαρκεια ξενων γλωσσων, και τί να τις κανει αλλωστε, αφου γνωριζει αριστα την εγχωρια γλωσσα του γαβ-γαβ.
Υπαρχουν βεβαια κι αυτα που ακουγονταν στην ερτζιανη συχνοτητα, αλλα αυτα δεν ξερεις αν τα παρεις στα σοβαρα ή στα αστεια.
Αφιερωμενο στη χεβεν, να αλλαξουν και λιγο ρεπερτοριο:
Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot) είναι ο τίτλος ενός θεατρικού έργου (1948) του Σάμιουελ Μπέκετ, στο οποίο οι χαρακτήρες περιμένουν έναν άνθρωπο που δεν έρχεται ποτέ. Η απουσία αυτή του Γκοντό έχει αποτελέσει το θέμα για πάμπολλες ερμηνείες του έργου από την πρώτη του θεατρική παρουσίαση. Στην αγγλική του μετάφραση από τον ίδιο το Μπέκετ, το έργο έχει υπότιτλο "τραγικωμωδία σε δυο πράξεις". Το έργο αποτελεί έκφραση του Θεάτρου του παραλόγου.
Υποθεση:
Δυο άνδρες, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν, συναντιούνται κοντά σε ένα δένδρο. Συζητάνε για διάφορα θέματα και ανακαλύπτουν ότι περιμένουν έναν άνδρα, που ονομάζεται Γκοντό. Όσο περιμένουν, εμφανίζονται άλλοι δυο, ο Πότζο και ο Λάκι: ο πρώτος πηγαίνει στην αγορά για να πουλήσει το δεύτερο, που είναι δούλος του. Ο Πότζο συζητάει με το Βλαντιμίρ και τον Εστραγκόν όσο ο Λάκι τους διασκεδάζει και στη συνέχεια φεύγουν. Στη συνέχεια, εμφανίζεται ένα αγόρι που λέει στο Βλαντιμίρ ότι είναι αγγελιαφόρος του Γκοντό: ο Γκοντό δε θα 'ρθει σήμερα, αλλά σίγουρα θα έρθει αύριο. Αφού φύγει το αγόρι, οι δυο άνδρες αποφασίζουν να φύγουν, αλλά δεν μετακινούνται καθώς πέφτει η αυλαία.
Το επόμενο βράδυ, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν συναντιούνται ξανά κοντά στο δέντρο περιμένοντας τον Γκοντό. Εμφανίζονται ξανά ο Λάκι και ο Πότζο, μόνο που αυτή τη φορά ο πρώτος είναι μουγγός κι ο δεύτερος τυφλός. Ο Πότζο δε θυμάται τη συζήτηση με τους δυο άνδρες το προηγούμενο βράδυ, φεύγει μαζί με το Λάκι και οι δυο άνδρες συνεχίζουν να περιμένουν. Το αγόρι ξανάρχεται για να πει ότι ο Γκοντό δε θα 'ρθει, αλλά επιμένει ότι δε μίλησε χτες με το Βλαντιμίρ. Οι δυο άνδρες αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν, κρεμώμενοι από το δέντρο, αλλά αποτυγχάνουν, γιατί σαν "σχοινί" έχουν μόνο τη ζώνη του ενός. Αποφασίζουν να φύγουν, αλλά η αυλαία πέφτει και κανείς από τους δυο δεν έχει φύγει από τη θέση του
Η ΜΑΡΩ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΞ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΧΕΒΕΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ....ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΣΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ + ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΚ ΤΗΣ ΧΕΒΕΝ Π ΔΝ ΤΟ ΕΔΙΝΕ ΠΟΤΕ...ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΤΗΣ HEAVEN EIXAN ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠ'ΟΤΙ Η ΜΑΡΩ...ntimhs έγραψε:ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.Stinky έγραψε:NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :pntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟ SINGLE ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ON STAGE
ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΠΩΣ Η ΜΑΡΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.Stinky έγραψε:Η ΜΑΡΩ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΞ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΧΕΒΕΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ....ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΣΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ + ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΚ ΤΗΣ ΧΕΒΕΝ Π ΔΝ ΤΟ ΕΔΙΝΕ ΠΟΤΕ...ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΤΗΣ HEAVEN EIXAN ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠ'ΟΤΙ Η ΜΑΡΩ...ntimhs έγραψε:ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.Stinky έγραψε:NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :pntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟ SINGLE ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ON STAGE
ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΒΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ Κ ΣΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ 2ο...
Α...Σ'ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ...ntimhs έγραψε:ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΠΩΣ Η ΜΑΡΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.Stinky έγραψε:Η ΜΑΡΩ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΞ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΧΕΒΕΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ....ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΣΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ + ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΚ ΤΗΣ ΧΕΒΕΝ Π ΔΝ ΤΟ ΕΔΙΝΕ ΠΟΤΕ...ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΤΗΣ HEAVEN EIXAN ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠ'ΟΤΙ Η ΜΑΡΩ...ntimhs έγραψε:ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.Stinky έγραψε:NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :pntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟ SINGLE ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ON STAGE
ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΒΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ Κ ΣΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ 2ο...
Η HEAVEN ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΤΗΣ. Η HEAVEN ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΙΣΩ. H HEAVEN ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ.
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...
WoWoW έγραψε:Viewmaster έγραψε:Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μεταφέρω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια πράγματα τα οποία τόσο καιρό με εκνεύρισαν πάρα πολύ σχετικά με τη Μάρω Λύτρα και τη Χέβεν!΄Διότι πιστεύω...ότι και πολύ ευγενικοί ήμασταν όλοι μας με αυτή την εταιρία τόσο καιρό!
Απο τη Χεβεν τοσο καιρο μου εχουν μεινει αυτες οι εμπνευσμενες δικαιολογιες τους:
δικαιολογια 1) " ο δισκος θα καθυστερησει γιατι το Κανεις Λαθος εχει γνωρισει ..επιτυχια ( και δηλωνουμε ενθουσιασμενοι για αυτο)".
Ειναι δηλαδη πανθομολογουμενο οτι η αποτυχια ενος τραγουδιου ανοιγει διαπλατα το δρομο της κυκλοφοριας και του δισκου. Εκτος αν λανσαρεται νεο παιχνιδι, το "ειτε μονα ειτε ζυγα, παλι χανεις". Τον ενθουσιασμο βεβαια αλλιως τον αντιλαμβανομαι εγω, αλλα αυτοι εκει στη χεβεν ειναι γνώστες και σοβαροι κι εγω προφανως χαζοχαρουμενο.
δικαιολογια 2) κι εκει που αρχιζεις να ανησυχεις μηπως βρισκεσαι σε μια μεταμοντερνα εκδοχη αλα χεβεν του "Περιμενοντας τον Γκοντο" ερχεται κι η συνεχεια του επιχειρηματος τους, για να σου επιβεβαιωσει οτι ναι, οντως βρισκεσαι : "επειδη το Κανεις λαθος ειχε επιτυχια, θα ξηλωθουν ολα τα προηγουμενα κομματια του δισκου και θα ηχογραφηθουν απο την αρχη καινουρια, για να συνεχισουν την επιτυχια του Κανεις Λαθος".
( αυτα που εχουμε δηλ. δεν μας κανουν, δεν ηταν και μεγαλης περιωπης,αλλα γμτ το Κανεις Λαθος βρηκε κι εκανε επιτυχια κι ολοι τωρα πρεπει να στρωθουμε να βρουμε τον συνεχιστη του Κανεις Λαθος - που ως τσακαλια τον ψαχνουμε κατι μηνες φυσικα)
δικαιολογια 3) Οποτε ξανα στο παραδοσιακο και κλασσικο πλεον : " Η Λυτρα αυτον τον καιρο ( οπου καιρος= 11 μηνες το χρονο) βρισκεται στο στουντιο κι ηχογραφει τα νεα της τραγουδια".
Κι, επειδη η επαναληψη ειναι μητερα της μαθησης, με το να ακουγεται για χρόνια αυτη η φραση, εμπεδοθηκε. Βεβαια, το ποσες φορες ακουστηκε ειναι δυσκολο να υπολογιστει με ακριβεια, ισως ειναι και ρεκορ,σιγουρα παντως, με τις τοσες φορες που ηχογραφουσε η Μαρω στο στουντιο, εκει στη χεβεν θα πρεπει να εχουν γεμισει ενα ολοκληρο δωματιο και να εχουν βαλει φαρδια ταμπελα στην πορτα " Τα ακυκλοφορητα, ηχογραφημενα ομως, τραγουδια της Λυτρα".
Η τοσο μακροχρονη ηχογραφηση δεν φλερταρε ετσι αδικα, ειχε σοβαρο σκοπο, αυτον της δικαιολογιας 2, να ξηλωθουν δηλ. για να ηχογραφηθουν ξανα νεα.
δικαιολογια 4) "Ο δισκος θα καθυστερησει, γιατι κολλησε ( στο τελωνειο προφανως) η αδεια για μια διασκευη ξενου τραγουδιου".
Αυτο ειναι κατανοητο, οντως ειναι πολυ δυσκολο, θελει και κοπο, μεταφραστες, αλληλογραφια με το εξωτερικο που ειναι κι ακριβη, σαλιο για τα γραμματοσημα, ξενογλωσσα λεξικα, ασε που η νεα διευθυνση εχει μια δυστοκια στην επαρκεια ξενων γλωσσων, και τί να τις κανει αλλωστε, αφου γνωριζει αριστα την εγχωρια γλωσσα του γαβ-γαβ.
Υπαρχουν βεβαια κι αυτα που ακουγονταν στην ερτζιανη συχνοτητα, αλλα αυτα δεν ξερεις αν τα παρεις στα σοβαρα ή στα αστεια.
Αφιερωμενο στη χεβεν, να αλλαξουν και λιγο ρεπερτοριο:
Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot) είναι ο τίτλος ενός θεατρικού έργου (1948) του Σάμιουελ Μπέκετ, στο οποίο οι χαρακτήρες περιμένουν έναν άνθρωπο που δεν έρχεται ποτέ. Η απουσία αυτή του Γκοντό έχει αποτελέσει το θέμα για πάμπολλες ερμηνείες του έργου από την πρώτη του θεατρική παρουσίαση. Στην αγγλική του μετάφραση από τον ίδιο το Μπέκετ, το έργο έχει υπότιτλο "τραγικωμωδία σε δυο πράξεις". Το έργο αποτελεί έκφραση του Θεάτρου του παραλόγου.
Υποθεση:
Δυο άνδρες, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν, συναντιούνται κοντά σε ένα δένδρο. Συζητάνε για διάφορα θέματα και ανακαλύπτουν ότι περιμένουν έναν άνδρα, που ονομάζεται Γκοντό. Όσο περιμένουν, εμφανίζονται άλλοι δυο, ο Πότζο και ο Λάκι: ο πρώτος πηγαίνει στην αγορά για να πουλήσει το δεύτερο, που είναι δούλος του. Ο Πότζο συζητάει με το Βλαντιμίρ και τον Εστραγκόν όσο ο Λάκι τους διασκεδάζει και στη συνέχεια φεύγουν. Στη συνέχεια, εμφανίζεται ένα αγόρι που λέει στο Βλαντιμίρ ότι είναι αγγελιαφόρος του Γκοντό: ο Γκοντό δε θα 'ρθει σήμερα, αλλά σίγουρα θα έρθει αύριο. Αφού φύγει το αγόρι, οι δυο άνδρες αποφασίζουν να φύγουν, αλλά δεν μετακινούνται καθώς πέφτει η αυλαία.
Το επόμενο βράδυ, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν συναντιούνται ξανά κοντά στο δέντρο περιμένοντας τον Γκοντό. Εμφανίζονται ξανά ο Λάκι και ο Πότζο, μόνο που αυτή τη φορά ο πρώτος είναι μουγγός κι ο δεύτερος τυφλός. Ο Πότζο δε θυμάται τη συζήτηση με τους δυο άνδρες το προηγούμενο βράδυ, φεύγει μαζί με το Λάκι και οι δυο άνδρες συνεχίζουν να περιμένουν. Το αγόρι ξανάρχεται για να πει ότι ο Γκοντό δε θα 'ρθει, αλλά επιμένει ότι δε μίλησε χτες με το Βλαντιμίρ. Οι δυο άνδρες αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν, κρεμώμενοι από το δέντρο, αλλά αποτυγχάνουν, γιατί σαν "σχοινί" έχουν μόνο τη ζώνη του ενός. Αποφασίζουν να φύγουν, αλλά η αυλαία πέφτει και κανείς από τους δυο δεν έχει φύγει από τη θέση του![]()
![]()
![]()
![]()
Περίληψη???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
:D