Ιfpi ανακοίνωση - τα charts αλλάζουν
Λίγοι κατάλαβαν ότι την προηγούμενη εβδομάδα με ένα απλό e-mail από την IFPI μπήκε η ταφόπλακα σε ένα σύστημα πάνω στο οποίο βασίστηκε το marketing χρόνων της ελληνικής δισκογραφίας.
Η ένωση δισκογραφικών εταιρειών μας ενημέρωσε ότι σταματά την αποστολή του IFPI chart, μέχρι να μπορέσει να ξεκινήσει τη συλλογή στοιχείων πωλήσεων, και όχι αποστολών.
Για πολλά χρόνια οι δισκογραφικές θεωρούσαν ότι το πλέον δημιουργικό πράγμα που μπορούσαν να κάνουν για να προωθήσουν έναν καλλιτέχνη, ήταν να του δώσουν χρυσό ή πλατινένιο δίσκο. Όσο πιο γρήγορα τον έδιναν από την κυκλοφορία του δίσκου, τόσο μεγαλύτερος ο «εντυπωσιασμός».
Οι πιο «γάτες» γρήγορα βρήκαν τρόπους αυτή την ασύληπτη ιδέα marketing, να την κανιβαλλήσουν ακόμα περισσότερο. Αντί να περιμένουν την φυσιολογική πορεία παραγγελιών ενός δίσκου από τα καταστήματα, μέχρι αυτός να φτάσει το επίπεδο απονομής, άρχισαν να κάνουν συμφωνίες κάτω από το τραπέζι και να φορτώνουν με παρακαταθήκες τα καταστήματα.
Παρακαταθήκη είναι το εμπόρευμα το οποίο το κατάστημα δεν είναι ανάγκη να το πληρώσει αν δεν το πουλήσει, και έχει επίσης το δικαίωμα εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος να το επιστρέψει, αν δει ότι δεν πουλιέται. Με αυτό το τέχνασμα οι δισκογραφικές έσπρωχναν σε καταστήματα δίσκους καλλιτεχνών, οι δίσκοι αυτοί δεν είχαν αγοραστεί από καταναλωτές, παρόλα αυτά προχωρούσαν σε απονομή για πωλήσεις δεκάδων χιλιάδων δίσκων.
Δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις όπου μήνες μετά τις επιστροφές δίσκων διαπιστωνόταν ότι καλλιτέχνες δεν είχε πουλήσει αρκετά άλμπουμ για να γίνει ούτε χρυσός, ενώ αυτός είχε παραλάβει πλατινένιο δίσκο!
Στο κανιβαλισμένο αυτό chart το τελειωτικό χτύπημα έδωσε ο Γιαννίκος, ο οποίος ήρθε να δείξει στις δισκογραφικές με πόσο αστεία πράγματα ασχολούνται, και κάνοντας το κέφι του την τελευταία διετία καταλαμβάνει συνεχώς τις κορυφαίες θέσεις. Ειδικά το τελευταίο δίμηνο πάνω από τις 7 στις 10 θέσεις είναι δικές του κυκλοφορίες!
Η διακοπή αποστολής των στοιχείων θα διαρκέσει ένα δίμηνο, αν και από ό,τι μαθαίνουμε αυτή είναι η ελπίδα της IFPI καθώς μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να συγκεντρώσει ελάχιστα στοιχεία πραγματικών πωλήσεων.
Αυτό με άλλα λόγια σημαίνει ότι σε μια χώρα με λίγα διαθέσιμα στοιχεία, τα περιορίζουμε ακόμα περισσότερο. Μπορεί το chart που βλέπαμε να μην είχε καμία σχέση με το τι πωλείται, υπήρχε όμως πληροφορία για το ποιός προσπαθεί να κατευθύνει τι στα καταστήματα, και καταγραφή του ποιές είναι οι νέες κυκλοφορίες.
Από εδώ και πέρα ούτε αυτό θα υπάρχει, και αυτό που μαθαίνουμε είναι ότι το δίμηνο για την εμφάνιση του βελτιωμένου chart είναι υπεραισιόδοξο καθώς τα περισσότερα σημεία πώλησης της αγοράς δεν είναι διατεθιμένα να δώσουν τα στοιχεία, άλλα δεν είναι σε θέση να τα δίνουν σε εβδομαδιαία βάση, όμως επίσης αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι ότι ακόμα και αν αυτό το έκαναν η ανομοιογένεια των στοιχείων είναι τέτοια, που το κόστος ελέγχου των στοιχείων αυτών θα εκτόξευε στα ύψη τον προϋπολογισμό της IFPI.
Παρον/mad/musicfan
http://www.paron.gr/v3/article_print.ph ... 24%200:0:0
Η ένωση δισκογραφικών εταιρειών μας ενημέρωσε ότι σταματά την αποστολή του IFPI chart, μέχρι να μπορέσει να ξεκινήσει τη συλλογή στοιχείων πωλήσεων, και όχι αποστολών.
Για πολλά χρόνια οι δισκογραφικές θεωρούσαν ότι το πλέον δημιουργικό πράγμα που μπορούσαν να κάνουν για να προωθήσουν έναν καλλιτέχνη, ήταν να του δώσουν χρυσό ή πλατινένιο δίσκο. Όσο πιο γρήγορα τον έδιναν από την κυκλοφορία του δίσκου, τόσο μεγαλύτερος ο «εντυπωσιασμός».
Οι πιο «γάτες» γρήγορα βρήκαν τρόπους αυτή την ασύληπτη ιδέα marketing, να την κανιβαλλήσουν ακόμα περισσότερο. Αντί να περιμένουν την φυσιολογική πορεία παραγγελιών ενός δίσκου από τα καταστήματα, μέχρι αυτός να φτάσει το επίπεδο απονομής, άρχισαν να κάνουν συμφωνίες κάτω από το τραπέζι και να φορτώνουν με παρακαταθήκες τα καταστήματα.
Παρακαταθήκη είναι το εμπόρευμα το οποίο το κατάστημα δεν είναι ανάγκη να το πληρώσει αν δεν το πουλήσει, και έχει επίσης το δικαίωμα εντός συγκεκριμένου χρονικού διαστήματος να το επιστρέψει, αν δει ότι δεν πουλιέται. Με αυτό το τέχνασμα οι δισκογραφικές έσπρωχναν σε καταστήματα δίσκους καλλιτεχνών, οι δίσκοι αυτοί δεν είχαν αγοραστεί από καταναλωτές, παρόλα αυτά προχωρούσαν σε απονομή για πωλήσεις δεκάδων χιλιάδων δίσκων.
Δεν ήταν λίγες οι περιπτώσεις όπου μήνες μετά τις επιστροφές δίσκων διαπιστωνόταν ότι καλλιτέχνες δεν είχε πουλήσει αρκετά άλμπουμ για να γίνει ούτε χρυσός, ενώ αυτός είχε παραλάβει πλατινένιο δίσκο!
Στο κανιβαλισμένο αυτό chart το τελειωτικό χτύπημα έδωσε ο Γιαννίκος, ο οποίος ήρθε να δείξει στις δισκογραφικές με πόσο αστεία πράγματα ασχολούνται, και κάνοντας το κέφι του την τελευταία διετία καταλαμβάνει συνεχώς τις κορυφαίες θέσεις. Ειδικά το τελευταίο δίμηνο πάνω από τις 7 στις 10 θέσεις είναι δικές του κυκλοφορίες!
Η διακοπή αποστολής των στοιχείων θα διαρκέσει ένα δίμηνο, αν και από ό,τι μαθαίνουμε αυτή είναι η ελπίδα της IFPI καθώς μέχρι σήμερα έχει καταφέρει να συγκεντρώσει ελάχιστα στοιχεία πραγματικών πωλήσεων.
Αυτό με άλλα λόγια σημαίνει ότι σε μια χώρα με λίγα διαθέσιμα στοιχεία, τα περιορίζουμε ακόμα περισσότερο. Μπορεί το chart που βλέπαμε να μην είχε καμία σχέση με το τι πωλείται, υπήρχε όμως πληροφορία για το ποιός προσπαθεί να κατευθύνει τι στα καταστήματα, και καταγραφή του ποιές είναι οι νέες κυκλοφορίες.
Από εδώ και πέρα ούτε αυτό θα υπάρχει, και αυτό που μαθαίνουμε είναι ότι το δίμηνο για την εμφάνιση του βελτιωμένου chart είναι υπεραισιόδοξο καθώς τα περισσότερα σημεία πώλησης της αγοράς δεν είναι διατεθιμένα να δώσουν τα στοιχεία, άλλα δεν είναι σε θέση να τα δίνουν σε εβδομαδιαία βάση, όμως επίσης αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι ότι ακόμα και αν αυτό το έκαναν η ανομοιογένεια των στοιχείων είναι τέτοια, που το κόστος ελέγχου των στοιχείων αυτών θα εκτόξευε στα ύψη τον προϋπολογισμό της IFPI.
Παρον/mad/musicfan

http://www.paron.gr/v3/article_print.ph ... 24%200:0:0
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος immortal την Δευ Ιουν 01, 2009 6:01 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
in this mad mad world
άντε γεια ifpi προς το παρόν! δνε κατάλαβα αυτό:
Από εδώ και πέρα ούτε αυτό θα υπάρχει, και αυτό που μαθαίνουμε είναι ότι το δίμηνο για την εμφάνιση του βελτιωμένου chart είναι υπεραισιόδοξο καθώς τα περισσότερα σημεία πώλησης της αγοράς δεν είναι διατεθιμένα να δώσουν τα στοιχεία, άλλα δεν είναι σε θέση να τα δίνουν σε εβδομαδιαία βάση, όμως επίσης αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι ότι ακόμα και αν αυτό το έκαναν η ανομοιογένεια των στοιχείων είναι τέτοια, που το κόστος ελέγχου των στοιχείων αυτών θα εκτόξευε στα ύψη τον προϋπολογισμό της IFPI.
δηλαδή τι γίνεται ρε παιδιά τώρα;;;

Από εδώ και πέρα ούτε αυτό θα υπάρχει, και αυτό που μαθαίνουμε είναι ότι το δίμηνο για την εμφάνιση του βελτιωμένου chart είναι υπεραισιόδοξο καθώς τα περισσότερα σημεία πώλησης της αγοράς δεν είναι διατεθιμένα να δώσουν τα στοιχεία, άλλα δεν είναι σε θέση να τα δίνουν σε εβδομαδιαία βάση, όμως επίσης αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι ότι ακόμα και αν αυτό το έκαναν η ανομοιογένεια των στοιχείων είναι τέτοια, που το κόστος ελέγχου των στοιχείων αυτών θα εκτόξευε στα ύψη τον προϋπολογισμό της IFPI.
δηλαδή τι γίνεται ρε παιδιά τώρα;;;


Nothing lasts forever but the earth and sky
- billakos24
- Δημοσιεύσεις: 12540
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 4:34 am
AΠΛΟ...ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΑΥΡΑ ΜΑΤΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΝΕΟ IFPI CHART... :PADAM2 έγραψε:άντε γεια ifpi προς το παρόν! δνε κατάλαβα αυτό:
Από εδώ και πέρα ούτε αυτό θα υπάρχει, και αυτό που μαθαίνουμε είναι ότι το δίμηνο για την εμφάνιση του βελτιωμένου chart είναι υπεραισιόδοξο καθώς τα περισσότερα σημεία πώλησης της αγοράς δεν είναι διατεθιμένα να δώσουν τα στοιχεία, άλλα δεν είναι σε θέση να τα δίνουν σε εβδομαδιαία βάση, όμως επίσης αυτό που αντιλαμβανόμαστε είναι ότι ακόμα και αν αυτό το έκαναν η ανομοιογένεια των στοιχείων είναι τέτοια, που το κόστος ελέγχου των στοιχείων αυτών θα εκτόξευε στα ύψη τον προϋπολογισμό της IFPI.
δηλαδή τι γίνεται ρε παιδιά τώρα;;;![]()

All of our endings can be found in our beginnings...