stelios έγραψε:
kopies ton palion tis epitixion...krima...
stelios έγραψε:
Μεχρι και το Nylon μια χαρα ηταν και μια χαρα εξελιχτηκαν.Μετα αφου τσακωθηκαν μπορει και για τα τραγουδια μπορει και για αλλα πραγματα δεν ξερουμε,ισως για ολα μαζι.Δεν ξέρω τι έχει δηλώσει και τι όχι..από την πορεία της εγώ έχω καταλάβει ότι αν της έδινε τραγούδια συνεχώς δε θα σταματούσε ποτέ να βγάζει. Το 2008 αναγκάστηκε να ψαχτεί γιατί τσακωθήκαν. Δεν πιστεύω ότι θα είχε ξεκόψει αυτή από την πλευρά της. Δεν ξέρω τι έγινε βέβαια, αυτή την αίσθηση έχω.
Δλδ θες να μου πεις οτι το live performance δεν παιζει ρολο σε εναν καλλιτεχνη?Μα συγνώμη τραγουδιστές είναι! Πρώτα από όλα είναι η δισκογραφία του (το τι έργο άφησε πίσω του) και μετά όλα τα υπόλοιπα. Δηλαδή σε 10 χρόνια θα θυμάται κανείς το fabulous show που όλοι το θαυμάσατε ή τον αντίστοιχο δίσκο που έβγαλε τότε; Θυμάται κανείς συγκεκριμένα το ρεξ 1998 ας πούμε ή τις δέκα εντολές για τη δέσποινα; Αυτό θέλω να πω.
Απλώς πιστεύω ότι και Δέσποινα και Άννα επαναπαύτηκαν με τη σιγουριά κ την επιτυχία που τους προσφέρθηκαν απλόχερα και έχασαν το ενδιαφέρον τους. Η μία πιο αργά, η άλλη σχετικά γρήγορα.
Της Άννας έπρεπε να της τύχει τσακωμός για να στρωθεί να κάνει κάτι άλλο, της Δέσποινας προς το παρόν ούτε της περνάει από το μυαλό.
Απλώς καμία από τις δύο δεν τις θεωρώ καλλιτέχνιδες (όπως θεωρώ ας πούμε άλλες που γράφουν και τα τραγούδια τους).
Η Καίτη είναι από άλλο ανέκδοτο, δεν κολλάει νομίζω σε αυτό το ζήτημα.
εγώ προσωπικά (αν μπορούσα να επιλέξω) θα ήθελα να κάνει κάποια χρονιά διάλειμμα... Λίγο δύσκολο για το καλοκαίρι, ίσως του χρόνου το χειμώνα - από τις προηγούμενες ίσως πέρσι 2010-11 να απέχει και δισκογράφικα και στα κέντρα και να επέστρεφε με το Έτσι Απλά unplugged tour σε Κύπρο αλλά και Ελλάδα...just feel έγραψε:Παντως τρια χρονια σερι σε κεντρα ειχε να κανει απο τα 90ς και οχι μονο σε κεντρα αλλα και σε αλλες δραστηριοτητες
Στο διαστημα τελη του 08-12 ειχαμε
Απαγορευμενο
Summer tour
3 νεα τραγουδια
Fabulous show
Θεσσαλονικη
Face2face
Αγαπη ειναι εσυ
Unplagged συναυλιες στη Κυπρο
Reality Show
'Δωδεκα'
Καινουριος δισκος
Και τωρα φημολογειται εντονα για Θεσσαλονικη,οπως και συναυλιες το καλοκαιρι.
Θα την ηθελες και του χρονου ενεργη?Και δεν λεω για αποχη 3 χρονων.
1-1,5 χρονο το χρειαζεται πιστευω.
Η Δέσποινα δεν ξέρω αν έχει τη δύναμη να κάνει αποχή... Και δεν το λέω με την κακή έννοια... Ειδικά φέτος, πιστεύω πως η Δέσποινα έκανε αυτό που έπρεπε, έβγαλε δύο huge hits και (ραδιοφωνικά τουλάχιστον) επανήλθε. Αν κάνει και τώρα ένα σούπερ δίσκο τότε όλα καλά. Πιστέυω πως θα έπρεπε να μην έβγαζε το C' Est La Vie. Nιώθω γι αυτόν τον δίσκο όπως νιώθω για το Αγάπη Είναι Εσύ: Αχρείαστους!!! Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να απέχει αλλά εκείνη η περίοδος (2009-2011) ήταν κάπως κακή για εκείνη...just feel έγραψε:Ααα οκ![]()
Στην Δεσποινα ουτε εγω θεωρω πως πρεπει να απεχει.
just feel έγραψε: Μεχρι και το Nylon μια χαρα ηταν και μια χαρα εξελιχτηκαν.Μετα αφου τσακωθηκαν μπορει και για τα τραγουδια μπορει και για αλλα πραγματα δεν ξερουμε,ισως για ολα μαζι.
Αλλα ξερεις το θεμα ειναι οτι σταματησαν εκεινη την περιοδο που επρεπε να σταματησουν..![]()
Μπορει το 'Χ' και το 'Παραξενες εικονες' να μην την πηγε μπροστα σαν ηχο και μουσικη,το Nylon ομως την πηγε.
Αυτο που σου ειπα πριν οτι μεσα σε ετη την προχωραγε.
Δεν αμφιβαλλω μεσα σε χρονια να ξαναγινει κατι αντιστοιχο.
Οντως τον θελει συνεχεια διπλα της,αλλα οταν θελει διαλλειμα σταματαει μονη της,και οταν θελει δισκο,τον πιεζει.
Δεν εκανε διαλλειμα η Αννα μονο οταν τσακωθηκε με τον Καρβελα,αλλα και πιο παλια.
Τι παει να πει ''δεν ξερω..απο οτι καταλαβαινω''
Εγω σου δινω περισσοτερα επιχειρηματα.
Ολη αυτη η εργασιομανια που ειχε σταματησε οχι απο τον Καρβελα,αλλα απο την ιδια.
Και ειναι λογικο αφου μετα απο τοσα χρονια κουραζεις τον κοσμο,και τα breaks επιβαλλονται.
Η Αννα ειναι κυριαρχος της καριερα της,γι αυτο ζει.
Οταν θελει θα σταματησει,και οταν νιωσει ετοιμη θα παρει τον τηλεφωνο τον Καρβελα να αρχισουν στο studio μαζι.
Βεβαια θα μου πεις ''γιατι δεν ψαχνεται με αλλους?''
Το οτι εκεινη επιλεγει να τραγουδαει Καρβελα δειχνει οτι ακριβως οτι εκεινη ειναι κυριαρχος,ανεξαρτητα αν το υλικο ειναι καλο η οχι.
Εκεινη επιλεγει,δεν την αναγκαζει κανεις.
Ναι παίζει ρόλο το live perfomance και συμφωνώ σε αυτό που λες ότι δεν χρειάζεται κάποιος να γράφει τα τραγούδια του για να θεωρείται αυτόματα ανώτερος από τους άλλους.just feel έγραψε: Δλδ θες να μου πεις οτι το live performance δεν παιζει ρολο σε εναν καλλιτεχνη?
Αυτο ειναι κι ολας που μπορει να κανει την διαφορα.Ολοι βγαζουν ωραια και καλα τραγουδια,το τι θα κανουν ομως στην σκηνη μπορει να αλλαξει ριζικα μια αποψη η και να την αναδειξει.
Δεν νομιζω κανεις να ξεχασε και τα shows της Δεσποινα στο ρεξ.
Με την λογικη αυτη μπορω να πω και εγω οτι η Κοκκινου και η Βανδη ειναι πανω κατω το ιδιο.Ωραια εμπορικα τραγουδια,εμφανισιμες σεξυ κτλ(ναι οκ ξερω η Δεσποινα εχει σαν συνολο καλυτερα τραγουδια)
Ομως οταν εχω δει την Δεσποινα στα shows και τι μπορει να κανει στη σκηνη,αυτοματως ανεβαινει επιπεδο για μενα.
Καλλιτεχνης με την εννοια αυτη που λες μπορει να μην ειναι.
Δεν εχουν ολοι το ταλεντο να γραφουν και τραγουδια.
Ομως υπαρχει μια διαφορα.
Οταν εισαι στο studio,εισαι και εσυ μπροστα και δουλευετε μαζι.
Οταν διαλεγετε τραγουδια για τον δισκο,εισαι και εσυ μπροστα και μιλας.
Οταν εισαι με τον σκηνοθετη σου,φανταζεστε μια ιδεα μαζι.
Οταν εισαι με τον χορογραφο σου,οραματιζεστε μια εμφανιση μαζι.
Και οταν τα παντα για να γινουν πρεπει να παρουν το 'οκ' απο τον ιδιο τον Καλλιτεχνη.
Αν δεν τις θεωρεις καλλιτεχνες,δικαιωμα σου.
Στην Αννα αυτα που εγραψα ομως τα βλεπω συνεχως και φυσικα την θεωρω καλλιτεχνη γιατι ακριβως διαχειριζεται την τεχνη της.
Στην Δεσποινα δεν ξερω,γιατι δεν ξερω πως δουλευει,δεν εχω videos,δεν την εχω δει να μιλαει,οποτε δεν μπορω να εκφερω γνωμη.
Εχει διαφορα το να σου γραφουν τραγουδια κι εσυ να καθεσαι στην πισινα σου και σου λενε ''10 τραγουδια σου φερα,αυτα θα πεις'', ''αυτη την ιδεα βρηκα,αυτη θα κανουμε''.
Δεν μπορουμε να πανε στο αλλο ακρο και οριοποιησουμε τα παντα.
Η Αλέξια δεν έκανε καν αυτή τη στροφή, επομένως είναι άκυρο να λέμε ότι δεν τα κατάφερε.Ακολούθησε τελείως διαφορετικούς δρόμους και σαφώς εγώ προσωπικά αυτή θεωρώ ότι ψάχτηκε περισσότερο στα είδη μουσικής από κάθε άλλη τραγουδίστρια.Η Άννα απλώς ακολουθούσε τη μόδα της εκάστοτε δεκαετίας με μεγάλη επιτυχία φυσικά.Για τη Μαντώ θα συμφωνήσωjust feel έγραψε:Εσενα σου δειχνει η Βισση μια τραγουδιστρια που βαριεται?Εγω βλεπω το ακριβως αντιθετο,οτι θελει στα 54 της να ειναι ακομη ανταγωνιστικη και στα live της να σκεφτεται νεες ιδεες.Ψαχνει πολλες δραστηριοτητες πχ reality και πραγματα καινουρια για εκεινη.
Προφανως και υπαρχει μια εμπιστοσυνη στον Καρβελα(λογω της σχεσης που εχουν) αλλα και εναν αλλο κυριο λογο.
Αν δεις κανεις την πορεια της Αννας φαινεται σαν εχει 3 διαφορετικες καριερες.
Οταν απο τα ποπ των 80ς μπαινει στην στροφη των λαικων,οταν απο τα λαικα εμπαινε στα pop και στα dance με επιτυχια,δεν ειναι λογικο να χει μια α εμπιστοσυνη σε εκεινον?
Θα μπορουσε η Βισση εφοσον ηθελε να μπει στην στροφη των λαικων επειδη εβλεπε οτι περνει φορα το λαικο τραγουδι(γιατι ο Καρβελας δεν ηθελε) να παει να βρει αλλους λαικους μουσικοσυνθετες και να της γραψουν.Θα χε ομως επιτυχια?
Η Αλεξια και η Μαντω πχ γιατι δεν τα καταφεραν σε αυτη την στροφη και τα καταφερε η Αννα?την συμπαθουσαν πιο πολυ?δεν νομιζω.Σημαινει οτι τον πιστευει,δεν καθεται μαζι του απλα γιατι βαριεται.
Εγω δεν νομιζω να υπαρχει αλλη τραγουδιστρια στην Ελλαδα που να χει ψαχτει σε τοσα ειδη και μουσικες.
Ειναι λογικο τον ανθρωπο που απο το ''εντεχνο'' την εβαλε σε ποπ-ροκ στα 80ς,την εβαλε σε οπερες,σε λαικα,σε dance,μπαλαντες να μην χρειαζεται να ψαχτει σε αλλους,οταν ο ιδιος μπορει να ψαχτει για τα διαφορα στυλ τραγουδιων που ηθελε.
Στις αρχες του 80ς ηθελε η Βισση να μπει στην ποπ απο μονη της και δοκιμασε πριν απο τον Καρβελα(αυτος που περιμενω,οσο εχω φωνη) και με τον Καρβελα μετα απογειωθηκε.
Οχι οτι δεν υπηρχαν βεβαιως και αλλοι αξιολογοι,αλλα σαφως ηταν ικανοποιημενη και με την επιτυχια αυτων.
Γιατι και το 94(οταν εκλεισε 20 χρονια πορειας) και δοκιμασαν να μπουν στο εντεχνο(ΡΕ!) δεν πετυχε.
Τωρα σε αυτη την φαση συμφωνουμε,μου δειχνει οτι δεν ψαχνεται τοσο δισκογραφικα εφοσον δεν μπορει να δει οτι τα τραγουδια του δεν προσφερουν κατι καινουριο.Αντιθετως στο 'Μονο αν τρελαθω' μου εδειξε οτι το ψαχνει ακομη και οτι μπορει.
Για αυτο λεμε οτι ο Καρβελας δεν ειναι ετοιμος/ορεξατος για κατι τετοιο αυτη τη δεδομενη φαση(περιμενουμε και το νεο αλμπουμ βεβαια για να συμπερανουμε).
Φυσικα καλε και δεν τσακωνομαστε,συζητηση κανουμε.![]()
Τελος παντων,απλα δεν συμφωνουμε...
Τι να κανουμε,το σταματω εδω..γιατι παραβγηκαμε εκτος θεματος.
Μάλλον εννοείς ένα cd single που ήταν ειδικά γραμμένο για την Κύπρο και έφερνε σε έντεχνο-λαϊκόjust feel έγραψε:Δεν διαφωνω, απλα ειχα διαβασει οτι ειχε δοκιμασει και λαικα τραγουδια..λαθος μου.
Καλα νταξει δεν ειναι η μονοδικη τραγουδιστρια που εχει ψαχτει η Βισση,αλλα ειναι μια απο αυτες που εχουν περισσοτερο.
Αυτό είναι από τα πράγματα που λατρεύω στην Άννα. Δεν το συναντάς πολύ εύκολα σε Έλληνες καλλιτέχνες. Θυμίζει ροκ σταρ εξωτερικού.just feel έγραψε: Αν δεις κανεις την πορεια της Αννας φαινεται σαν εχει 3 διαφορετικες καριερες.
Για ποιό λες; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ίσα-ίσα το μόνο single που κυκλοφόρησε αποκλειστικά σε Κύπρο ήταν χριστουγενιάτικο.stathis2b_ έγραψε:Μάλλον εννοείς ένα cd single που ήταν ειδικά γραμμένο για την Κύπρο και έφερνε σε έντεχνο-λαϊκόjust feel έγραψε:Δεν διαφωνω, απλα ειχα διαβασει οτι ειχε δοκιμασει και λαικα τραγουδια..λαθος μου.
Καλα νταξει δεν ειναι η μονοδικη τραγουδιστρια που εχει ψαχτει η Βισση,αλλα ειναι μια απο αυτες που εχουν περισσοτερο.
Entek έγραψε:Για ποιό λες; Δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα. Ίσα-ίσα το μόνο single που κυκλοφόρησε αποκλειστικά σε Κύπρο ήταν χριστουγενιάτικο.stathis2b_ έγραψε:Μάλλον εννοείς ένα cd single που ήταν ειδικά γραμμένο για την Κύπρο και έφερνε σε έντεχνο-λαϊκόjust feel έγραψε:Δεν διαφωνω, απλα ειχα διαβασει οτι ειχε δοκιμασει και λαικα τραγουδια..λαθος μου.
Καλα νταξει δεν ειναι η μονοδικη τραγουδιστρια που εχει ψαχτει η Βισση,αλλα ειναι μια απο αυτες που εχουν περισσοτερο.
Έντεχνη Βίσση; Όχι ένα single όπως λες αλλά συνεργασίες που κάποιος θα ζήλευε. Έχει τραγουδίσει original Θεοδωράκη, Κουγιουμτζή, Τερζή (οχι Πασχάλη αλλά Μιχάλη) και άλλους πολλούς πολλούς. Έχει 2 δίσκους σ' αυτό το είδος (Ας Κάνουμε Απόψε Μιαν Αρχή και Ρε!) και συμμετοχές σε πολλούς-πολλούς άλλους (κάποιοι απ' αυτούς θρυλικοί). Το Ρε! ήταν αμέσως μετά μια δεκαετία στην ποπ και επέστρεψε σ' αυτό το στυλ στον πιο προσωπικό της δίσκο ever!
Επομένως μελέτησε λίγο την ιστορία της. Η καριέρα της Βίσση δεν ξεκίνησε ούτε από το 1985, ούτε (όπως εστιαζούν οι περισσότεροι) από το 1996!
ΥΓ. Έχει δίκαιο ο ANEMOS. Περισσότερα για τη Βίσση στο ανάλογο section, όπως και για τη Βανδή κλπ!