giannis21 έγραψε:ΜΗΝ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ...ΑΠΟ ΤΟ 2004 ΠΟΥ ΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΥΚΙΔΗ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΟΦΗ ΠΑΠΠΑ,ΗΛΙΑ ΦΙΛΙΠΠΟΥ,ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟ ΓΕΡΜΕΝΗ,ΝΙΚΟ ΓΡΙΤΣΗ,ΤΑΚΗΣ ΣΟΥΚΑΣ,ΠΑΝΟΣ ΦΑΛΑΡΑΣ,ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ...ΔΗΛ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΤΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 90..ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ..ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΤΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ ΔΕΝ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΗΚΕ ΞΑΝΑ...ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ Ο ΓΙΑΤΡΑΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΠΟΥ ΕΓΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ...ΟΛΑ ΜΕΤΡΙΑ...ΔΕΝ ΓΡΑΦΕΙ ΠΙΑ ΤΙΣ ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ ΤΙΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 90..ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΟΣ Ο ΝΟΤΗΣ ΝΑ ΤΟΥ ΕΦΕΡΝΑΝ ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΕΛΕΓΕ;ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΤΗ...ΜΑ Ο ΔΗΜΑΣ ΣΥΝΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΟΝ ΤΕΡΖΗ...ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΤΕΡΖΗ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΙΣ ΣΟΥ ΛΕΩ ΝΑΙ ΕΝΑΙ ΜΕΤΡΙΟΤΑΤΟ...
Λάθος κατάλαβες. Δεν είπα να συνεργαστεί πάλι με τους ίδιους. Αλλά ότι όπως είχε την ικανότητα ή την τύχη να συνεργάζεται με τους καλύτερους τη δεκαετία του 90, έτσι αντίστοιχα θα έπρεπε να συνεργάζεται με τους καλύτερους της μετέπειτα εποχής. Τι σχέση έχει ο Μουκίδης με τον τότε Μουκίδη; Σίγουρα δεν πιστεύω ότι έχει χάσει την ικανότητά του να επιλέγει καλά κομμάτια, αλλά δεν βρίσκω και λογικό να ακούει 100άδες τραγούδια και το αποτέλεσμα να είναι μόνιμα ένας μέτριος προς καλός δίσκος. Θα έπρεπε όλα αυτά τα χρόνια να βγάλει μια δισκάρα, και στατιστικά ακόμα δεν βγαίνει ρε παιδί μου τέτοια μετριότητα από Αναγέννησις και μετά. Όσο για τον Δήμα είναι εξαιρετικός μουσικός και πολύ σωστά περιορίστηκε στο να γράψει μόνο μουσική στον Τερζή. Γενικά σαν δημιουργός έχει ταβάνι ο Δήμας και μάλιστα πολύ μικρότερο από τα κυβικά του Νότη. Μακάρι να αργούσε και 2 και 3 χρόνια να βγάλει δίσκο, αλλά να ήταν τα κομμάτια ένα κι ένα. Εδώ άλλοι που κάνουν τρελή επιτυχία ψάχνονται σαν τρελοί για τους δίσκους τους (βλ. Ρέμο). Κάπου επαναπαύτηκε και ο Νότης στην πορεία. Επίσης, αν και διαφωνούσα κάποτε με αυτό, έχουν δίκιο όσοι Νοτικοί υποστηρίζουν ότι θα πρέπει να σταματήσουν και τα προσωπικά-αφιερωματικά τραγούδια που μετά από ένα μήνα δεν τα ακούει κανείς και τζάμπα πιάνουν χώρο μαζί με τα πολλά κοινωνικά. Ας μπαίνουν ως bonus track κι ας έχει παραπάνω κομμάτια ο δίσκος. Τέλος, αν θα μπορούσα πρακτικά να περιγράψω τη διαφορά του Νότη εκείνης της εποχής με το Νότη της τελευταίας δεκαετίας είναι ότι ήταν στην εντέλεια κάθε παραγωγή, γούσταρες να μπαίνεις στο αυτοκίνητο και να ακούς Νότη για ώρα, φοβερά τραγούδια, φωνή καμπάνα. Ενώ τώρα βάζεις ένα δίσκο και λίγο να το δυναμώσεις ακούς μια ψιλοηχορύπανση, μια βραχνάδα. Μπορεί να φταίει δηλαδή και το επίπεδο της παραγωγής ή οι ενορχηστρώσεις που ρίχνουν επίπεδο ορισμένους δίσκους.