Music & Media
Δημοσιεύτηκε: Τρί Σεπ 16, 2008 6:47 pm
07.09.2008
Οργασμός για τη μουσική τηλεόραση! Μετά από αναμονή πολλών ετών ξεκίνησε την εβδομάδα που μας πέρασε το MTV Greece. Σε μια εβδομάδα ξεκινά το Mad Greekζ, ένα 100% ελληνικό μουσικό κανάλι από το Mad και τη Nova, ενώ πριν από το τέλος του χρόνου δύο ακόμα εξειδικευμένα μουσικά κανάλια θα ξεκινήσουν από το Mad και θα διανέμονται από τις νέες συνδρομητικές πλατφόρμες.
Αυτό σημαίνει ότι το κοινό θα έχει ακόμα περισσότερες επιλογές και θα μπορεί στα δεκάδες μουσικά κανάλια που θα υπάρχουν να βρει αυτό το οποίο επιθυμεί.
Συνεχίζει τις κυκλωτικές της κινήσεις η Apple στο χώρο της μουσικής. Σύμφωνα με το Music Week, η εταιρεία ετοιμάζει να κυκλοφορήσει υπό τη μορφή «εφαρμογής» για το iPhone το πρώτο interactive album, από τους Snow Patrol.
Οι χρήστες που θα κατεβάσουν την εφαρμογή αυτή θα μπορούν να ακούσουν ολόκληρο το νέο album, να δουν τους στίχους των κομματιών, φωτογραφίες του γκρουπ, videoclip, και πολύ ακόμα bonus υλικό.
Φιλόδοξο είναι επίσης το στοιχείο ότι το album πρώτα θα κυκλοφορήσει σε αυτή τη μορφή, και αρκετά αργότερα θα βγει σαν cd στα δισκοπωλεία. Αυτό πιθανόν να συναντήσει αντίδραση από τους μεγάλους retailers οι οποίοι αιμοδοτούν τα τελευταία χρόνια τις δισκογραφικές.
Διαβάσαμε σε email ότι η αυστραλιανή εταιρεία Sanity η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των δισκοπωλείων αποφάσισε να ξεκινησει και αυτή μια συνδρομητική υπηρεσία μουσικής, με περισσότερα από ένα εκατομμύριο τραγούδια. Εκτός από το internet, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και σε κιόσκια στα καταστήματα της.
Το πραγματικά ενδιαφέρον είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει τρία διαφορετικά brand, με 220 συνολικά καταστήματα: Sanity Stores, Virgin Megastores και HMV! Λέτε να δούμε κάποιο αντίστοιχο σενάριο και στην Ελλάδα;...
Αντίστοιχη ηλεκτρονική υπηρεσία ετοιμάζει και το HMV, όπως πληροφόρησε τους επενδυτές του το HMV κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του, με 4.3% αυξημένες πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι.
Η πιο ενδιαφέρουσα ανακοίνωση ήταν αυτή της Nokia, η οποία επέλεξε την Αγγλία και την αλυσίδα Carphone Warehouse για να βγάλει την πιο φιλόδοξη νέα υπηρεσία γύρω από τη μουσική. Στις φετινές γιορτές θα ξεκινήσει την πώληση του Nokia 5310 Xpress Music, το οποίο θα προσφέρεται με δώρο 12 μήνες unlimited μουσικά downloads από την υπηρεσία της Nokia.
Η υπηρεσία διαθέτει ρεπερτόριο από την Universal, Warner και Sony BMG, και είναι σίγουρο ότι θα δρομολογήσει εξελίξεις για τις εταιρείες τεχνολογίας. Για χρόνια οι παραγωγοί ηχογραφημάτων ισχυρίζονται ότι οι εταιρείες τεχνολογίας κερδίζουν χωρίς να αποδίδουν δικαιώματα. Οι αιτιάσεις αυτές γίνονται πιο ισχυρές σε περιπτώσεις όπως η Apple όπου με τα iPod έχει κερδίσει δεκάδες δισεκατομμύρια δολλάρια, όταν το iTunes έχει δισκογραφικό τζίρο που δεν έχει ξεπεράσει τα δύο.
Με την κίνηση της αυτή η Nokia αναγνωρίζει έστω και εμμέσως ότι δικαίως έχουν τέτοιες απαιτήσεις- μια κίνηση την οποία δεν θα μπορέσει να την μαζέψει πίσω, ακόμα και αν αποτύχει τελείως η προσπάθεια πώλησης του κινητού αυτού.
14.09.2008
Μπορεί να μην έχει ξεκινήσει 100% το πρόγραμμα του το MTV, αλλά προς το παρόν μόνο παράπονα και απογοήτευση μαζεύει. Από την προβληματική κάλυψη του (μέρος της Αθήνας, και αυτό με παρεμβολές), μέχρι τη διάψευση των ελπίδων για εμπλουτισμό στη μουσική (παίζει ένα σφιχτό playlist 30-40 κομμάτια σε επανάληψη), το MTV φαίνεται να είναι κάτι άλλο από αυτό που ήλπιζε το κοινό.
Ακόμα και η προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων πέφτει στο κενό και αφήνει προβληματισμένους ακόμα και τους πιο έμπειρους: δελτία τύπου μιλούν για αποκλειστικά κλιπ τα οποία όμως παίζουν και οπουδήποτε αλλού, ενώ η «μουσική εβδομάδα» όμοια της οποίας υποσχόντουσαν ότι κανείς δεν έχει δει πρόκειται απλά για τη χορηγία υφιστάμενων εκδηλώσεων- πράγμα το οποίο κάνει και το τελευταίο ραδιόφωνο της πόλης, με τη διαφορά όμως ότι δεν λέει ότι ανακάλυψε τον τροχό.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με την αποτυχημένη καμπάνια του σταθμού (παρεπιπτόντως συντακτικά θα έπρεπε να λέει ΕμΤιΒι Ιζ και όχι Ιτς χίαρ!), έχουν ήδη προκαλέσει τα έντονα παράπονα του Βίκτωρα Ρέστη, και δεν αποκλείεται σύντομα να δούμε τη δυναμική παρέμβαση του.
Νέα εκπομπή μουσική και lifestyle για το νεανικό κοινό ξεκινάει στον Alpha, σε συνεργασία με το Mad TV. Το «Mad and the city» θα μεταδίδεται κάθε σαββατοκύριακο, ενώ ετοιμάζονται και άλλες αντίστοιχες κινήσεις...
Γράψαμε την προηγούμενη εβδομάδα για την υπηρεσία Comes with Music την οποία ετοιμάζεται να βγάλει η Nokia στην αγγλική αγορά. Αντίστοιχη υπηρεσία ανακοίνωσε (φυσικά) ότι ετοιμάζει και η Sony Ericsson, όμως η πραγματική είδηση είναι ότι όλοι κάνουν ανακοινώσεις λογαριάζοντας χωρις τον ξενοδόχο.
Και αυτός είναι η αντίστοιχη ΑΕΠΙ, η οποία δήλωσε ότι δεν έχει συμφωνήσει με καμία από τις δύο εταιρείες για τον τρόπο διανομής των δικαιωμάτων στους καλλιτέχνες της, και ως εκ τούτου αδυνατεί προς το παρόν να δώσει οποιαδήποτε άδεια!
Συνεχίζεται η αποψίλωση της ΕΜΙ. Μετά την πώληση μέρου του καταλόγου της στην Ασία, ανακοίνωσε ότι και το δίκτυο διανομής της θα πουληθεί στο γκρουπ της Warner. Η συμφωνί αφορά στη διανομή όχι μόνο των φυσικών αλλά και των ψηφιακών της προϊόντων.
Πριν αρκετό καιρό ο Prince αναστάτωσε τη μουσική βιομηχανία στην Αγγλία αποφασίζοντας να κυκλοφορήσει το τελευταίο του album όχι στα δισκοπωλεία, αλλά ως ένθετο σε Κυριακάτικη εφημερίδα.
Πολλοί αντέδρασαν τότε, όμως τελικά το έκανε και κατάφερε να τοποθετήσει το album του στα χέρια εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών.
Όχι ίδια, αλλά σε αντίστοιχο μήκος κύματος, είναι η κίνηση που κάνουν οι Oasis, οι οποίοι εκτός από το ξύλο που έφαγαν σε συναυλία, θα δώσουν στο επόμενο τεύχος του NME τις παρτιτούρες και τους στίχους από τρία κομμάτια τους τα οποία ακόμα δεν έχουν κυκλοφορήσει.
Καλούν τους αναγνώστες του περιοδικού να κάνουν παραγωγή στα κομμάτια αυτά, και να τα ανεβάσουν σε ειδικό microsite που έχουν δημιουργήσει - το καλύτερο θα κερδίσει ένα ειδικό VIP πακέτο από το συγκρότημα.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ
Οργασμός για τη μουσική τηλεόραση! Μετά από αναμονή πολλών ετών ξεκίνησε την εβδομάδα που μας πέρασε το MTV Greece. Σε μια εβδομάδα ξεκινά το Mad Greekζ, ένα 100% ελληνικό μουσικό κανάλι από το Mad και τη Nova, ενώ πριν από το τέλος του χρόνου δύο ακόμα εξειδικευμένα μουσικά κανάλια θα ξεκινήσουν από το Mad και θα διανέμονται από τις νέες συνδρομητικές πλατφόρμες.
Αυτό σημαίνει ότι το κοινό θα έχει ακόμα περισσότερες επιλογές και θα μπορεί στα δεκάδες μουσικά κανάλια που θα υπάρχουν να βρει αυτό το οποίο επιθυμεί.
Συνεχίζει τις κυκλωτικές της κινήσεις η Apple στο χώρο της μουσικής. Σύμφωνα με το Music Week, η εταιρεία ετοιμάζει να κυκλοφορήσει υπό τη μορφή «εφαρμογής» για το iPhone το πρώτο interactive album, από τους Snow Patrol.
Οι χρήστες που θα κατεβάσουν την εφαρμογή αυτή θα μπορούν να ακούσουν ολόκληρο το νέο album, να δουν τους στίχους των κομματιών, φωτογραφίες του γκρουπ, videoclip, και πολύ ακόμα bonus υλικό.
Φιλόδοξο είναι επίσης το στοιχείο ότι το album πρώτα θα κυκλοφορήσει σε αυτή τη μορφή, και αρκετά αργότερα θα βγει σαν cd στα δισκοπωλεία. Αυτό πιθανόν να συναντήσει αντίδραση από τους μεγάλους retailers οι οποίοι αιμοδοτούν τα τελευταία χρόνια τις δισκογραφικές.
Διαβάσαμε σε email ότι η αυστραλιανή εταιρεία Sanity η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των δισκοπωλείων αποφάσισε να ξεκινησει και αυτή μια συνδρομητική υπηρεσία μουσικής, με περισσότερα από ένα εκατομμύριο τραγούδια. Εκτός από το internet, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και σε κιόσκια στα καταστήματα της.
Το πραγματικά ενδιαφέρον είναι ότι η συγκεκριμένη εταιρεία έχει τρία διαφορετικά brand, με 220 συνολικά καταστήματα: Sanity Stores, Virgin Megastores και HMV! Λέτε να δούμε κάποιο αντίστοιχο σενάριο και στην Ελλάδα;...
Αντίστοιχη ηλεκτρονική υπηρεσία ετοιμάζει και το HMV, όπως πληροφόρησε τους επενδυτές του το HMV κατά τη διάρκεια ενημέρωσης για τα θετικά οικονομικά αποτελέσματα του, με 4.3% αυξημένες πωλήσεις σε σχέση με πέρυσι.
Η πιο ενδιαφέρουσα ανακοίνωση ήταν αυτή της Nokia, η οποία επέλεξε την Αγγλία και την αλυσίδα Carphone Warehouse για να βγάλει την πιο φιλόδοξη νέα υπηρεσία γύρω από τη μουσική. Στις φετινές γιορτές θα ξεκινήσει την πώληση του Nokia 5310 Xpress Music, το οποίο θα προσφέρεται με δώρο 12 μήνες unlimited μουσικά downloads από την υπηρεσία της Nokia.
Η υπηρεσία διαθέτει ρεπερτόριο από την Universal, Warner και Sony BMG, και είναι σίγουρο ότι θα δρομολογήσει εξελίξεις για τις εταιρείες τεχνολογίας. Για χρόνια οι παραγωγοί ηχογραφημάτων ισχυρίζονται ότι οι εταιρείες τεχνολογίας κερδίζουν χωρίς να αποδίδουν δικαιώματα. Οι αιτιάσεις αυτές γίνονται πιο ισχυρές σε περιπτώσεις όπως η Apple όπου με τα iPod έχει κερδίσει δεκάδες δισεκατομμύρια δολλάρια, όταν το iTunes έχει δισκογραφικό τζίρο που δεν έχει ξεπεράσει τα δύο.
Με την κίνηση της αυτή η Nokia αναγνωρίζει έστω και εμμέσως ότι δικαίως έχουν τέτοιες απαιτήσεις- μια κίνηση την οποία δεν θα μπορέσει να την μαζέψει πίσω, ακόμα και αν αποτύχει τελείως η προσπάθεια πώλησης του κινητού αυτού.
14.09.2008
Μπορεί να μην έχει ξεκινήσει 100% το πρόγραμμα του το MTV, αλλά προς το παρόν μόνο παράπονα και απογοήτευση μαζεύει. Από την προβληματική κάλυψη του (μέρος της Αθήνας, και αυτό με παρεμβολές), μέχρι τη διάψευση των ελπίδων για εμπλουτισμό στη μουσική (παίζει ένα σφιχτό playlist 30-40 κομμάτια σε επανάληψη), το MTV φαίνεται να είναι κάτι άλλο από αυτό που ήλπιζε το κοινό.
Ακόμα και η προσπάθεια δημιουργίας εντυπώσεων πέφτει στο κενό και αφήνει προβληματισμένους ακόμα και τους πιο έμπειρους: δελτία τύπου μιλούν για αποκλειστικά κλιπ τα οποία όμως παίζουν και οπουδήποτε αλλού, ενώ η «μουσική εβδομάδα» όμοια της οποίας υποσχόντουσαν ότι κανείς δεν έχει δει πρόκειται απλά για τη χορηγία υφιστάμενων εκδηλώσεων- πράγμα το οποίο κάνει και το τελευταίο ραδιόφωνο της πόλης, με τη διαφορά όμως ότι δεν λέει ότι ανακάλυψε τον τροχό.
Όλα αυτά σε συνδυασμό με την αποτυχημένη καμπάνια του σταθμού (παρεπιπτόντως συντακτικά θα έπρεπε να λέει ΕμΤιΒι Ιζ και όχι Ιτς χίαρ!), έχουν ήδη προκαλέσει τα έντονα παράπονα του Βίκτωρα Ρέστη, και δεν αποκλείεται σύντομα να δούμε τη δυναμική παρέμβαση του.
Νέα εκπομπή μουσική και lifestyle για το νεανικό κοινό ξεκινάει στον Alpha, σε συνεργασία με το Mad TV. Το «Mad and the city» θα μεταδίδεται κάθε σαββατοκύριακο, ενώ ετοιμάζονται και άλλες αντίστοιχες κινήσεις...
Γράψαμε την προηγούμενη εβδομάδα για την υπηρεσία Comes with Music την οποία ετοιμάζεται να βγάλει η Nokia στην αγγλική αγορά. Αντίστοιχη υπηρεσία ανακοίνωσε (φυσικά) ότι ετοιμάζει και η Sony Ericsson, όμως η πραγματική είδηση είναι ότι όλοι κάνουν ανακοινώσεις λογαριάζοντας χωρις τον ξενοδόχο.
Και αυτός είναι η αντίστοιχη ΑΕΠΙ, η οποία δήλωσε ότι δεν έχει συμφωνήσει με καμία από τις δύο εταιρείες για τον τρόπο διανομής των δικαιωμάτων στους καλλιτέχνες της, και ως εκ τούτου αδυνατεί προς το παρόν να δώσει οποιαδήποτε άδεια!
Συνεχίζεται η αποψίλωση της ΕΜΙ. Μετά την πώληση μέρου του καταλόγου της στην Ασία, ανακοίνωσε ότι και το δίκτυο διανομής της θα πουληθεί στο γκρουπ της Warner. Η συμφωνί αφορά στη διανομή όχι μόνο των φυσικών αλλά και των ψηφιακών της προϊόντων.
Πριν αρκετό καιρό ο Prince αναστάτωσε τη μουσική βιομηχανία στην Αγγλία αποφασίζοντας να κυκλοφορήσει το τελευταίο του album όχι στα δισκοπωλεία, αλλά ως ένθετο σε Κυριακάτικη εφημερίδα.
Πολλοί αντέδρασαν τότε, όμως τελικά το έκανε και κατάφερε να τοποθετήσει το album του στα χέρια εκατοντάδων χιλιάδων καταναλωτών.
Όχι ίδια, αλλά σε αντίστοιχο μήκος κύματος, είναι η κίνηση που κάνουν οι Oasis, οι οποίοι εκτός από το ξύλο που έφαγαν σε συναυλία, θα δώσουν στο επόμενο τεύχος του NME τις παρτιτούρες και τους στίχους από τρία κομμάτια τους τα οποία ακόμα δεν έχουν κυκλοφορήσει.
Καλούν τους αναγνώστες του περιοδικού να κάνουν παραγωγή στα κομμάτια αυτά, και να τα ανεβάσουν σε ειδικό microsite που έχουν δημιουργήσει - το καλύτερο θα κερδίσει ένα ειδικό VIP πακέτο από το συγκρότημα.
ΤΟ ΠΑΡΟΝ