Μαρίνα Σάττι

Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
Άβαταρ μέλους
panosif
Δημοσιεύσεις: 42376
Εγγραφή: Τρί Μαρ 09, 2010 11:09 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panosif »

Μαρίνα Σάττι: «Δεν έχω καμία καούρα να με μάθουν αύριο»

Εικόνα

Με τις «Κούπες» την γνωρίσαμε, με τον «Ερωτόκριτο» (των Μαραμή/ Ρήγου) την ξεχωρίσαμε και με το νέο της τραγούδι/ βίντεο «Μάντισσα» την βάλαμε στο κέντρο του «φεισμπουκικού» μας κουτσομπολιού και (τουλάχιστον για ένα τριήμερο) της δώσαμε και κατάλαβε. Τα σχόλια (όπως συμβαίνει συνήθως σ αυτές τις περιπτώσεις) φέρνουν στην επιφάνεια και όλη την παράνοια και το εύφλεκτο του "διαδικτυακού θυμικού" με αποτέλεσμα να “φουσκώσουν” το περασμένο Σαββατοκύριακο τα πληκτρολόγια και να έρθουν στο φως βαθυστόχαστες κρίσεις, του τύπου «χεστήκαμε αν εσένα δεν σου αρέσει ρε. Ποιος σε ρώτησε».

Συμβαίνουν αυτά στις μέρες μας – είναι μέσα στα αναμενόμενα της νέας youtube-ικής εποχής που έχει τα συν και τα πλην της. Όμως μία είναι η πραγματικότητα και αυτή είναι που μετρά: Η Μαρίνα Σάττι, το κορίτσι που πριν λίγες ημέρες είδαμε να «κλέβει» την παράσταση ως Αρετούσα στην Εναλλακτική σκηνή της Λυρικής Σκηνής, τάραξε για δεύτερη φορά τα ύδατα του youtube μ’ ένα νέο εγχείρημα (βίντεο και τραγούδι) που είχε χιλιάδες «κλικ». Βίντεο και τραγούδι (το πρώτο σε δική της μουσική και στίχο του ΜιχάληΚουινέλη των Stavento) έχουν τον ίδιο «χειροποίητο» χαρακτήρα με τις «κούπες» την ίδια απλότητα, αλλά και το ίδιο ίσιο δικό της βλέμμα, καθώς μας κοιτάζει χορεύοντας. Προσωπικά ήθελα να τη γνωρίσω από κοντά, αφού είδα τον «Ερωτόκριτο» (σ’ όλη τη διάρκεια της παράστασης σκεφτόμουν ότι όλη της η γοητεία κρύβεται σε ένα ας πούμε αδάμαστο στοιχείο που το νιώθεις να βγαίνει μέσα από την κίνηση και το βλέμμα της), αλλά η πρώτη μας συνομιλία έγινε τελικά τηλεφωνικά.

Φρίκαρες λίγο μ’ αυτό που έγινε με το νέο βίντεο;
Όχι. Τη φρίκη την έφαγα με τις «κούπες», τώρα είμαι μια χαρά.

Τι εννοείς;
Hταν η πρώτη φορά που εκτέθηκα , οπότε…

Εννοώ αν κατάλαβες ότι διχάστηκε το F/B με το νέο σου βίντεο…
Αλήθεια; Δεν έχω F/B έχω σελίδα. Και τα πράγματα που άκουσα ήταν πολύ ωραία, πολύ θετικά. Εντάξει, ο καθένας έχει την γνώμη του.

Έχεις καταλάβει, όμως, ότι έχει γίνει ντόρος με το κομμάτι…
Ε βέβαια. Το βλέπω στο youtube από τα views.

Πόσα views δηλαδή...
Περί τις 800.000 νομίζω – μέσα σε ένα τριήμερο…

Απίστευτο. Πολλά περισσότερα δηλαδή από τις «κούπες»…
Νομίζω ότι οι «κούπες» είχαν περί τις δέκα με είκοσι χιλιάδες την μέρα- ενώ η Μάντισσα έφτασε και τις τριακόσιες.

Σε χαροποιεί αυτό;
Ε βέβαια με χαροποιεί. Αλλά το δούλεψα πάρα πολύ. Εγραφα έσβηνα , ξανάγραφα…. Μίλησα και με πολύ κόσμο, συνεργάστηκα με πολύ κόσμο…

Με τον Μιχάλη Κουινέλη πώς έγινε το «πάντρεμα»...
Τον γνώρισα στην ταινία που κάναμε για την Disney “Vaiana”. Στην αρχή η σχέση μας ήταν τυπική, αλλά σιγά σιγά γνωριστήκαμε και κατάλαβα ότι η αξία ενός ανθρώπου δεν έχει να κάνει με το αν είναι έντεχνος ή μη έντεχνος. Κι εγώ η ίδια εξεπλάγην θετικά μ’ αυτόν τον άνθρωπο, πόσο γενναιόδωρος είναι. Και πόσο αξιοπρεπής – στη δουλειά και στη ζωή του. Και είπα μέσα μου, εφόσον είμαι σ’ αυτή την φάση, που έχω το θάρρος να πω αυτά που αισθάνομαι και θέλω να κάνω την υπέρβασή μου, γιατί να μη συνεργαστώ με τον Μιχάλη. Κι έτσι μέσα από την παρέα μας και τις κουβέντες που κάναμε βγήκε και η πρότασή του, να φτιάξουμε ένα πρότζεκτ με βάση την Μάντισσα.

Είπες ότι τώρα «είχες το θάρρος να πεις αυτά που θέλεις να πεις» - αν δεν κάνω λάθος…
Ναι, είναι η πρώτη φορά που όντως το νιώθω. Γιατί και στις «κούπες» την αλήθεια μου έβγαλα, αλλά από τότε έχουν συμβεί πολλά, έχω μάθει πολλά, έχω μπει σε ένα άλλο διάλογο με τον κόσμο και γενικά έχω ξεφοβηθεί. Τώρα είμαι σε πιο εξωστρεφή διάθεση κι αυτό ήθελα να βγει και στον ήχο μου..

Πες μου λίγο για το βίντεο. Δική σου η ιδέα για το χορευτικό;
Ναι. Είχα εξ αρχής την ιδέα γι’ αυτό το μονοπλάνο, ό,τι βλέπεις να συμβαίνει σε real time. Οσες φορές έχω δει κάτι τέτοιο, νιώθω ότι μπορεί να αφηγηθεί καλύτερα το παρόν, τη στιγμή. Επέμενα κι όλας να γίνει σ’ αυτό το περιβάλλον στο κέντρο της πόλης μέσα στην κίνηση, τα παρκαρισμένα αυτοκίνητα, στη βαβούρα. Το point μου ήταν ότι πάω σ’ ένα δρόμο που μπορεί να έχει σκουπίδια πόρνες και ναρκωτικά, αλλά αυτό είναι ένας αληθινός δρόμος του κέντρου.

Δε σε ρίχνει αυτή η πλευρά της Αθήνας;
Σαφώς και με ρίχνει να περπατάω στην Αθήνα… Πέφτει κι εμένα η ψυχολογία μου να νιώθω όλη αυτή την κατάσταση που ζούμε... Γι αυτό και είπα μέσα μου, γιατί να μην το μεταμορφώσουμε όλο αυτό σε κάτι άλλο, και αντί να το συνδέουμε με εικόνες σκουπιδοτενεκέδων και ναρκωτικών, να μας έρχονται στο νου και κορίτσια που χορεύουν. Και η φάση ήταν εντελώς αλητεία… Είπα στην παραγωγή θέλω το κέντρο και μου είπαν δε γίνεται, μέσα στην κίνηση και τον κόσμο. Αλλά επέμενα... Με τα κορίτσια κάναμε κανα δυο πρόβες για να βρούμε ποια θα είναι ακριβώς η διαδρομή και πόσο διαρκεί και το μόνο “take” που κάναμε ολόκληρο είναι αυτό που κρατήσαμε. Υποτίθεται ότι ήταν η πρόβα - για αυτό είμαστε και χύμα με τα ρούχα που φοράμε. Όταν το είδα είπα εμένα μου κάνει και το αφήσαμε έτσι.

Αναρωτιέμαι τώρα που είπες παραγωγή, πώς λειτουργεί ένας νέος καλλιτέχνης που είναι στο ξεκίνημα του. Υπάρχει ένας κόσμος γύρω του που τον στηρίζει, που ασχολείται έστω και με τα διαδικαστικά.. Κάποτε αυτό το έκαναν οι εταιρείες…
Τελευταία έχω έρθει σε μια νέα εταιρεία την 314 και χαίρομαι πολύ γι αυτό. Όμως, για να φτάσεις στην εταιρεία, πρέπει να έχεις οργανώσει τη δουλειά σου από πριν, να έχεις έτοιμη πρόταση. Δε νομίζω ότι υπάρχει σήμερα εταιρεία που μπορεί να σου δίνει κατεύθυνση ή να σου φτιάξει ένα όραμα – αν εσύ δεν το έχεις ξεκαθαρίσει πρώτα μέσα στο κεφάλι σου...

Σκοπεύεις υποθέτω να κάνεις και δίσκο. Ολοκληρωμένο...
Κάποια στιγμή ναι. Εννοείται, αν μου βγει βέβαια. Στην ουσία η «Μάντισσα» είναι το πρώτο δικό μου κομμάτι, οπότε το πάω σιγά σιγά, δε βιάζομαι. Για να καταλάβεις, ακόμα και για το video δεν ξέρεις πόσο χρόνο διαθέσαμε, πόσες συζητήσεις κάναμε με το φίλο μου τον Τάσο (χορογραφία του Tasos Xiarcho και σκηνοθεσία οι Κimino ) πόσες συναντήσεις.. Ακόμη και για το εξώφυλλο που το σχεδίασα μόνη μου..

Ενορχήστρωση μόνη σου;
Ναι όλη η παραγωγή. Μου πήρε ένα τρίμηνο φουλ…

Το έχεις σπουδάσει αυτό ή είναι εμπειρία;
Εχω κάνει ενορχήστρωση και παραγωγή στο Berkeley στην Αμερική. Κι εδώ Αρχιτεκτονική στο Πολυτεχνείο. Προσπαθώ πάντα να φτιάχνω πράγματα με τα χέρια μου, μου αρέσει πολύ αυτό- όπως μου αρέσει επίσης, ό,τι κάνω, είτε λέγεται τραγούδι, είτε βίντεο, είτε εξώφυλλο να έχει ένα καθαρό μήνυμα, έναν κεντρικό κορμό. Οπότε φαντάσου πόση δουλειά έχει ένας ολοκληρωμένος δίσκος…

Κι όλα αυτά που συνέβαιναν με την Μάντισσα έτρεχαν μαζί με τις πρόβες του «Ερωτόκριτου».
Ναι. Είμαι σε φάση που κοιμάμαι τρείς ώρες την μέρα. Οπως λέει και μια φίλη μου, «δημιουργική υπερένταση». Αλλά μου αρέσει αυτό, δουλεύεις και μαθαίνεις πράγματα για τον εαυτό σου.. Μαθαίνεις να βελτιώνεσαι και σαν άνθρωπος, βλέπεις τα λάθη σου, τα όρια σου- μαθαίνεις τον εαυτό σου.

Πάντως καταλαβαίνεις πόσο δύσκολο είναι αυτό που έχεις πετύχει ως τώρα. Άλλοι καλλιτέχνες αυτή την αναγνωρισιμότητα, το ξεχωριστό το στίγμα, το ψάχνουν για χρόνια...
Το να βρεις το στίγμα σου έχει να κάνει με τον εαυτό σου πρώτα. Γιατί όλοι κάτι είμαστε, κάπως οριζόμαστε. Έχουμε την ταυτότητά μας. Αν την ανακαλύψουμε, τότε ο καθένας μπορεί να έχει το χώρο του σε οποιοδήποτε σύστημα, είτε αυτό λέγεται κοινωνία, δισκογραφία ή 15μελές στο σχολείο. Όποιος βρει αυτό που είναι έχει κι ένα λόγο να το φέρει στο σύνολο κι όλοι θα …

Γυρίσουν να τον κοιτάξουν;
Μα το θέμα δεν είναι αυτό. Το θέμα είναι να προσφέρεις και κάτι… Και το λέω αυτό –και ας μην παρεξηγηθώ ως υπερφίαλη- για αρχιτέκτονας κι εγώ πήγαινα, αλλά όταν κατάλαβα ότι δεν ήμουν «παρούσα», ότι απλά πασάλειβα, αποφάσισα να απομακρυνθώ… Το θέμα είναι να μπορείς να είσαι εκεί, παρούσα σε ο,τι συμβαίνει γύρω σου και σ αυτό να απαντάς- με τον τρόπο σου. Θέλω να πω ότι εγώ τώρα ήθελα να κάνω κάτι αισιόδοξο…

Μια μικρή παρηγοριά σ’ αυτό που ζούμε…
Ναι. Γιατί τα ερεθίσματα που παίρνω από το περιβάλλον μου γράφουν με αυτό τον τρόπο μέσα μου. Αν ήμουν ζωγράφος θα έκανα κάτι ανάλογο..

Μάλλον θα είχε πολύ κόκκινο ο πίνακας…
Δεν αποκλείεται καθόλου.

Οι γονείς σου δε σε πίεσαν να τελειώσεις την αρχιτεκτονική;
Μου έλεγαν να την τελειώσω… Η μητέρα μου… Αλλά από την άλλη, έβλεπε πόσο μου άρεσε το τραγούδι, πόση χαρά ζωής έπαιρνα απ' αυτό..

Ο πατέρας σου ξέρω ότι είναι από το Σουδάν. Ακούγατε μουσική από το Σουδάν στο σπίτι σας;
Πολλά αραβικά τραγούδια ο πατέρας μου. Αλλά εμένα δε μου πολυάρεσαν, τα θεωρούσα ας πούμε «μη πολιτισμένα». Γι’ αυτό και τώρα ήθελα με την «Μάντισσα», ακόμη και ηχητικά να υπάρχει το ανατολίτικο στοιχείο… Για πολλούς Ελληνες αυτό θεωρείται ακόμα κάτι...πώς να το πω…σκυλάδικο; Cheap; Αλλά αυτά είναι τα μουσικά μας θέματα και με αυτά τα όργανα παίζονται. Πνευστά, γκάιντες… Βαλκάνια…Στην ουσία αυτό που ήθελα να πω με το τραγούδι και την εικόνα ολόκληρη, είναι ότι «δεν είναι κακό αυτό»- γιατί αυτό είμαστε.

Live έχεις κάνει καθόλου; Θα κάνεις;
Παίζουμε με ένα γκρουπ τις «Fones» σε μεγάλη και μικρότερη βερσιόν κι αυτό με έχει βοηθήσει επίσης πολύ -ακόμα και στο να οργανώνω πράγματα. Οκτώ ή εικοσιπέντε κορίτσια, ανάλογα. Παίζαμε όλο το χειμώνα στο θέατρο «Θησείο», έχουμε παίξει και στο Ηρώδειο, σε ένα πρότζεκτ του Νίκου Κυπουργού, στο Μέγαρο (στο Ted XAthens) κι αλλού… Φέτος θα παίξουμε στον Κήπο του Μεγάρου νομίζω στις 12 Ιουλίου.

Ως «Fones»; H Μαρίνα Σάττι και «Fones»;
Μπορεί, δεν ξέρω.. Whatever… Κοίτα, εγώ δε βιάζομαι, εδώ είμαστε, με τη μουσική ασχολούμαι, δεν έχω καμία καούρα τύπου να με μάθουν αύριο. Θα γίνει κι αυτό. Όμως θα είναι το αποτέλεσμα κι όχι ο στόχος. Δεν μπορεί να είναι αυτός ο στόχος. Όταν ανοίγω το στόμα μου και μιλάω θέλω να έχω κάτι να πω. Και το σκέφτομαι πολύ αυτό. Το δουλεύω. Και δεν εννοώ μόνο όταν κάθομαι να συνθέσω. Εννοώ και όλη την προεργασία την ψυχική που υπάρχει προτού φτάσω στο τελικό στάδιο… Νιώθω ότι η δουλειά μας πρέπει να αντανακλά και κάτι κοινωνικό, αυτό που ζούμε κι εμείς, που έχει γράψει μέσα μας τη συγκεκριμένη στιγμή. Μόνο τότε επικοινωνείς με τον απέναντι σου…

Μουσική, θέατρο -γιατί έχεις κάνει και θέατρο- αρχιτεκτονική και δεν ξέρω τι άλλο.
Και λίγο από χορό. Όλοι κάποτε μου έλεγαν, Μαρίνα πρέπει να συγκεντρωθείς, να αποφασίσεις τι θέλεις. Όμως κοίτα τι γίνεται, τώρα.. Η μεταγλώττιση της «Vaiana», οι μουσικές που έχω κάνει για τα θέατρα, ο «Ερωτόκριτος», τα λάιβ, το ότι είχα άποψη για το πώς θα είναι το χορευτικό για την «Μάντισσα» ή το πώς ήθελα να είναι το βίντεο, όλα έχουν να κάνουν με μια αντίληψη που έχει διαμορφωθεί μέσα από τη ζωή μου κι όλα αυτά που έχω κάνει. Και πλέον ξέρω ότι το ένα δε λειτουργεί εις βάρος του άλλου. Μάλλον το αντίθετο. Στα αλήθεια μία ιστορία θέλουμε να πούμε κι όσο δουλεύουμε με τον εαυτό μας, τόσο πιο ξεκάθαρα μπορούμε να την πούμε.

http://tospirto.net/music/people/30029
Άβαταρ μέλους
killbill
Δημοσιεύσεις: 8162
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 1:14 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από killbill »

Πως γίνεται να ξεπέρασε τα 3,000,000 σε μία βδομάδα στην Ελλαδίτσα.. :surprised: δηλαδή σε 2-3 μήνες που θα γίνει και ευρείως γνωστό που θα φτάσει, μου φαίνεται ασσύληπτο το νούμερο για τα δεδομένα της χώρας μας όταν σταρ παγκόσμιας εμβέλειας δεν κάνουν τέτοια νούμερα.. :read:
Άβαταρ μέλους
panosif
Δημοσιεύσεις: 42376
Εγγραφή: Τρί Μαρ 09, 2010 11:09 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panosif »

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
paidaki
Δημοσιεύσεις: 1409
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:33 am

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από paidaki »

Ωραίο τραγούδι και πολύ έξυπνο το κλιπ
Άβαταρ μέλους
stathis2b_
Δημοσιεύσεις: 4621
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 2:13 am

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stathis2b_ »

killbill έγραψε:Πως γίνεται να ξεπέρασε τα 3,000,000 σε μία βδομάδα στην Ελλαδίτσα.. :surprised: δηλαδή σε 2-3 μήνες που θα γίνει και ευρείως γνωστό που θα φτάσει, μου φαίνεται ασσύληπτο το νούμερο για τα δεδομένα της χώρας μας όταν σταρ παγκόσμιας εμβέλειας δεν κάνουν τέτοια νούμερα.. :read:
Τα νούμερα μου φαίνονται too much και για μένα.Παρ' όλα αυτά, θεωρώ πολύ ιδιαίτερο το κομμάτι και έξυπνο το clip
Άβαταρ μέλους
killbill
Δημοσιεύσεις: 8162
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 1:14 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από killbill »

Είναι viral δεν αντιλέγω έξυπνο και το τραγούδι και το κλιπ αλλά δεν έκλεισε ούτε 10 μέρες και ανεβαίνει ανά 1,000,000 την ημέρα κοντεύει τα 5,000,000 ήδη, πως είναι εφικτό αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω με τα δεδομένα της χώρας μας, εκτός αν το βλέπουν και από άλλες χώρες τι να πω δεν εξηγείται αλλιώς.. :read:
Άβαταρ μέλους
stathis2b_
Δημοσιεύσεις: 4621
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 20, 2011 2:13 am

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από stathis2b_ »

killbill έγραψε:Είναι viral δεν αντιλέγω έξυπνο και το τραγούδι και το κλιπ αλλά δεν έκλεισε ούτε 10 μέρες και ανεβαίνει ανά 1,000,000 την ημέρα κοντεύει τα 5,000,000 ήδη, πως είναι εφικτό αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω με τα δεδομένα της χώρας μας, εκτός αν το βλέπουν και από άλλες χώρες τι να πω δεν εξηγείται αλλιώς.. :read:
Το νούμερο είναι υπερβολικά μεγάλο για τόσο σύντομο χρονικό διάστημα, συμφωνώ.Δεν μπορώ να το εξηγήσω ούτε εγώ
tgoj18
Δημοσιεύσεις: 4425
Εγγραφή: Δευ Ιαν 25, 2010 1:18 am

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tgoj18 »

Ε παιδιά #1 στις τασεις ειναι, με το που μπαινεις YouTube το βλεπεις. Εγω προσωπικα το χω δει πανω απο 50 φορες εξαιτιας αυτου. Επισης δεν υπαρχει ανθρωπος που δεν το ξερει και δεν το χει δει παραπανω απο 1 φορα.

Παντως δεν παιρνει εκατομμυριο την ημερα, ξεκινησε με περιπου 200-300 χιλιαδες και συνεχισε με 500-600.
Ειρήνη
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ Ιαν 03, 2014 7:19 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Ειρήνη »


εκλαψα
Chronisgreek
Δημοσιεύσεις: 10833
Εγγραφή: Παρ Μαρ 17, 2006 12:45 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chronisgreek »

Άβαταρ μέλους
panosif
Δημοσιεύσεις: 42376
Εγγραφή: Τρί Μαρ 09, 2010 11:09 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panosif »

Η Μάντισσα μπήκε στο επίσημο airplay chart.15 στο μικτό και 10 στο ελληνικό.
http://airplaychart.gr/index.php?ts=1496610709
tgoj18
Δημοσιεύσεις: 4425
Εγγραφή: Δευ Ιαν 25, 2010 1:18 am

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tgoj18 »

Με υποστήριξη από τους έντεχνους σταθμούς, και από τους mainstream, ετοιμαστείτε να πάθουμε "Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Η επιμονή σου"
Άβαταρ μέλους
Chris
Δημοσιεύσεις: 1358
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 18, 2014 12:59 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Chris »

Άβαταρ μέλους
panosif
Δημοσιεύσεις: 42376
Εγγραφή: Τρί Μαρ 09, 2010 11:09 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panosif »

Εικόνα
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
killbill
Δημοσιεύσεις: 8162
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 1:14 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από killbill »

10,000,000 σε 3 μόλις βδομάδες και ανεβαίνει, η δυναμική του είναι τόσο μεγάλη που ακόμα και τα βίντεα που σατυρίζουν το τραγούδι ξεπέρασαν το μύριο και αυτά μέσα σε ελάχισο χρόνο :surprised:
Άβαταρ μέλους
killbill
Δημοσιεύσεις: 8162
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 14, 2009 1:14 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από killbill »

tgoj18 έγραψε:Με υποστήριξη από τους έντεχνους σταθμούς, και από τους mainstream, ετοιμαστείτε να πάθουμε "Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Η επιμονή σου"
Καμία σχέση αυτό που έκανε η μάντισσα είναι ένα ρεκορ που δύσκολα θα καταρριφθεί.
tgoj18
Δημοσιεύσεις: 4425
Εγγραφή: Δευ Ιαν 25, 2010 1:18 am

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από tgoj18 »

Νομίζω ήδη έχει ξεφουσκώσει
markella
Δημοσιεύσεις: 2526
Εγγραφή: Δευ Ιουν 07, 2010 2:32 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από markella »

την βαρέθηκα σε 2 μερες...κακο πραγμα τα πυροτεχνηματα
Θέλω να είμαι ελεύθερος κι ας τερματίζω δεύτερος!
ADAM2
Δημοσιεύσεις: 92789
Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 9:29 pm
Τοποθεσία: Internet
Επικοινωνία:

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ADAM2 »

Δεν ξέρω, αν και μετά από εκατομμύρια views, η μάντισσα θα έχει ποτέ την ίδια απήχηση με την επιμονή.
Nothing lasts forever but the earth and sky
Άβαταρ μέλους
panosif
Δημοσιεύσεις: 42376
Εγγραφή: Τρί Μαρ 09, 2010 11:09 pm

Re: Μαρίνα Σάττι

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από panosif »

Μαρίνα Σάττι: «Με ενδιαφέρει να δρω»

Το κορίτσι-φαινόμενο με το πλούσιο μουσικό βιογραφικό και τα εκατομμύρια views στο YouTube μιλάει για την απόφασή της να πάρει τη ζωή στα χέρια της

Εικόνα

Πώς μπορεί να ορίσει ένας νέος δημιουργός την επιτυχία; Και, πολύ περισσότερο, πώς μπορεί άραγε να τη διαχειριστεί; Οταν, για παράδειγμα, το ένα σου βιντεοκλίπ, για το τραγούδι «Κούπες», μετρά από τον Φεβρουάριο του 2016 έως σήμερα σχεδόν 12.000.000 προβολές και το άλλο, για τη «Μάντισσα», αγγίζει μέσα σε διάστημα ενός μήνα τις 10.000.000 προβολές, τότε αυτό δεν μπορεί παρά να σημαίνει κάτι. Και για εσένα αλλά και για το κοινό σου. Δεν χρειάζονται μαντικές ικανότητες!

Η Μαρίνα Σάττι, περί ης ο λόγος, κατάφερε αυτές τις περίπου 30 ημέρες να γίνει «talk of the town». Ποια είναι ακριβώς; Εχει σηκωμένη τη μύτη της ή παραμένει προσγειωμένη; Μόνο στο ΥouΤube θα ακούμε/βλέπουμε τα τραγούδια της; Δεν θα βγάλει άλμπουμ, δεν θα δώσει συναυλία; Τι βίντεο ήταν αυτό που τους έκανε όλους να ασχολούνται μαζί της; Σιγά, πιο απλό δεν γινόταν; Και η μουσική ποπ με πινελιές από παράδοση; Ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία είναι... μερικά μόνο από όσα συζητιούνται για τη νεαρή ερμηνεύτρια μετά τη «Μάντισσά» της.
Ενδεχομένως κάποια από αυτά να μην είναι και τόσο άστοχα. Τι έκανε; Πήρε την παρέα της, κατέβηκαν στην Κεντρική Αγορά της Αθήνας, και δη στη Σωκράτους και στην Αθηνάς, και έκαναν αυτό που κάνουν πολλοί νέοι. Χόρευαν στους δρόμους. Downtown. Περισσότερο downtown δεν γινόταν. Χωρίς μακιγιάζ, χωρίς ειδικό φωτισμό, χωρίς να έχουν απομακρύνει τους περαστικούς, χωρίς να έχουν πάρει άδεια για να κλείσουν οι δρόμοι. «Με μια απλή κάμερα έγιναν όλα. Και μάλιστα ο κόσμος που μας κοιτά δεν είναι στημένος. Είναι όλα αυθόρμητα και αληθινά. Οπως θα έβγαινα με την παρέα μου από ένα μπαρ ή κλαμπ και θα χορεύαμε στους δρόμους. Τι το παράξενο; Ολοι δεν το έχουν κάνει; Εσείς δεν το έχετε κάνει;» αναρωτιέται η Μαρίνα Σάττι στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ΒΗΜΑgazino εν όψει και της εμφάνισής της στον κήπο του Μεγάρου Μουσικής στις 12 Ιουλίου.

Σημασία, φυσικά, δεν έχει τι κάνω εγώ αλλά εκείνη. Γεννήθηκε στην Αθήνα στις 26 Δεκεμβρίου κάποιας χρονιάς από πατέρα Σουδανό και μητέρα Ελληνίδα, μεγάλωσε στο Ηράκλειο Κρήτης, ασχολήθηκε με το πιάνο, σπούδασε αρχιτεκτονική στο ΕΜΠ, κλασικό τραγούδι, θέατρο και χορό. Επιπλέον, κέρδισε υποτροφία για το περίφημο Μουσικό Κολέγιο Μπέρκλεϊ των ΗΠΑ, από όπου αποφοίτησε το 2011 με εξειδίκευση στη Σύγχρονη Σύνθεση - Παραγωγή και στη Μουσική για Κινηματογράφο. Ως τραγουδίστρια έχει συνεργαστεί με καλλιτέχνες όπως οι Μπόμπι Μακ Φέριν, Γουέιν Σόρτερ, Ντανίλο Πέρες, Μάριος Φραγκούλης, Αλέκα Κανελλίδου, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Χρήστος Θηβαίος κ.ά. Το 2007 ερμήνευσε το τραγούδι «Sugartown» στην ομώνυμη ταινία του Κίμωνα Τσακίρη (Βραβείο κοινού στο Β' Φεστιβάλ Κοινού Κύπρου), ενώ δύο χρόνια μετά, το 2009, εκπροσώπησε την Ελλάδα στην ευρωπαϊκή περιοδεία της European Jazz Orchestra (EBU). Επιπλέον, το 2010 τραγούδησε στο Kennedy Center στην Ουάσιγκτον με το World Jazz Nonet. Δεν έχει πει όχι ούτε στο θέατρο ή στην τηλεόραση, ενώ προσφάτως εμφανίστηκε ως Αρετούσα στον «Ερωτόκριτο» του Δημήτρη Μαραμή, που παρουσιάστηκε από την Εθνική Λυρική Σκηνή στο ΚΠΙΣΝ.

Δεν ξέρω αν είναι πολλά, αλλά λίγα σίγουρα δεν είναι, αν και η ίδια σημειώνει ότι «ακόμη παρατηρώ αλλά δεν έχω καταλήξει». Σε αυτό που έχει καταλήξει είναι ότι δουλεύει πολύ, όπως για παράδειγμα συνέβη με τη «Μάντισσα». Θέλει όλα να περνούν από τα χέρια της: «Είμαι συγκεντρωτική», θα σχολιάσει, «και θέλω να κάνω πράγματα που μου αρέσουν. Για παράδειγμα, έφτιαξα ένα τραγούδι που μου άρεσε. Ηχοι ποπ και παραδοσιακοί. Με αντιπροσωπεύουν. Είναι αυτό που είμαι. Είμαι από την Ελλάδα, είμαι από το Σουδάν. Μπορεί να μου αρέσει ο Μπέλα Μπάρτοκ, αλλά έχω μεγαλώσει με ποπ. Στο βίντεο δεν ήθελα ούτε ιδιαίτερα ρούχα, ούτε μακιγιάζ, ούτε φωτισμούς. Ηθελα να εστιάσω στους ανθρώπους. Μου αρέσει πολύ αυτό το σημείο της Αθήνας. Τις διαθέσεις μπορούμε εμείς να τις επιβάλουμε και όχι το περιβάλλον. Ισως ο χώρος είναι γκρίζος, αλλά ας τον μεταμορφώσουμε. Ζω σε αυτήν την Αθήνα. Την γκρι Αθήνα που στους δρόμους έχει σκουπίδια, ναρκωτικά, πόρνες. Και εγώ για αυτήν την πόλη θέλω να γράψω και να βγω με τις φίλες μου να το χορέψουμε στους δρόμους. Ακόμη και αν δεν γίνεται, να προσπαθήσουμε να γίνει».
Είτε το παραδέχεται είτε όχι, η Μαρίνα Σάττι, σε όλη τη διάρκεια της συνέντευξης, της κουβέντας καλύτερα, έκανε σχέδια. Σχέδια όχι μόνο για τη δουλειά της αλλά και για τη ζωή της. «Με ρωτάς ποια είμαι... Τώρα τελευταία κάθε συνέντευξή μου είναι και ένα... ντιβάνι. Ξέρεις τι είμαι, λοιπόν, ένα κορίτσι που κάθε ημέρα μαθαίνω πολλά πράγματα για μένα. Μου αρέσει να αλληλεπιδρώ με το περιβάλλον. Αυτό που με έχει τρελάνει τον τελευταίο καιρό σαν σκέψη
- και πράξη - είναι ότι μπορώ να φτιάξω εγώ τη ζωή μου».

Αυτό που αφήνει να εννοηθεί η Μαρίνα Σάττι είναι ότι από την εφηβεία της έπιανε τον εαυτό της να είναι politically correct. «Ηθελα να μην κάνω λάθος, να είναι όλα σωστά, να μην "ενοχλήσω" κανέναν. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να μην περνώ ποτέ από τη θεωρία στην πράξη για να μη με κρίνουν άσχημα. Και αυτό με πήγαινε πίσω. Δεν έκανα ποτέ κάτι. Απλώς έφτιαχνα μια... ταινία στο μυαλό μου, όπου το σενάριο ήταν η ιδέα που είχα. Και έμενε εκεί. Παλιά απαντούσα με ένα ναι ή ένα όχι. Ερχόταν, για παράδειγμα, ένα αγόρι και έπρεπε να απαντήσω εγώ στην πρόταση. Τώρα πλέον μπορώ να φτιάξω εγώ την πρόταση».

Ολα αυτά, όμως, ανήκουν στο παρελθόν. Σήμερα απολαμβάνει αυτό που κάνει: «Μου αρέσει να μαθαίνω πράγματα, να παρατηρώ». Της αρέσει να ζει, να παίρνει τη ζωή στα χέρια της. «Ναι, κάνω αυτά που νιώθω. Αλλά κάνω και λάθη. Δεν με νοιάζει όμως... Με ενδιαφέρει να δρω. Νιώθω ότι έχω κάνει μεγάλες αλλαγές στη ζωή μου. Μικρότερη ήμουν φοβισμένη και δεν είχα το θάρρος της γνώμης μου. Με ένοιαζε πολύ τι θα έλεγαν οι άλλοι. Μην προκαλέσω, μην ενοχλήσω. Το αν θα ζήσω δεν μπορεί να εξαρτάται από κάποιον άλλο. Ο,τι γίνεται γίνεται τώρα. Το αύριο είναι το άθροισμα των πολλών τώρα».

Την περυσινή Πρωτοχρονιά κάθισε σπίτι της με τη μητέρα της, δεν γιόρτασε όπως συνηθίζουμε όλοι μας, έβαλε τον εαυτό της απέναντί της και πολύ απλά τον ρώτησε: «Τι θέλεις, κουκλίτσα μου; Ποιος σε εμποδίζει να κάνεις αυτό που θέλεις;». Και η απάντηση από την... κουκλίτσα ήρθε αυθόρμητα: «Εκεί που κωλώνω θέλω να βρω τον τρόπο να μην κωλώνω πια».

Η αλήθεια είναι ότι και πιτσιρίκα, όταν ήταν μαθήτρια, στο δημοτικό σχολείο, δεν κώλωσε σε ό,τι αφορούσε/αφορά την καταγωγή της. «Κοιτάξτε να δείτε. Τα παιδιά του δημοτικού είναι κάπως σκληρά. Και αυτό που δεν γνωρίζουμε το θεωρούμε απειλή. Δηλαδή, αν κάποιο παιδάκι δεν έχει ξαναδεί κάποιον μαύρο - όπως κάποιοι συμμαθητές μου στην Κρήτη. Ο μπαμπάς μου είναι μαύρος - τους φαινόταν περίεργο. Εγώ ντρεπόμουν όταν ερχόταν να με πάρει από το σχολείο. Ομως δεν ξέρω αν προέκυπτε από τους γύρω μου αυτή η ντροπή ή μόνο από τη δική μου ενοχή. Ο καθένας μπορεί να πει ό,τι θέλει, αλλά το πόσο χώρο θα δώσουμε σε αυτό εμείς μέσα μας έχει να κάνει με εμάς. Παλιά, για παράδειγμα, όταν κάποιος με έλεγε παχουλούλα, με πείραζε. Σήμερα, αν πάρω κάποια κιλά και μου το πει κάποιος, δεν θα με πειράξει. Ο ρατσισμός έχει να κάνει με οτιδήποτε το διαφορετικό. Επειδή με λένε Σάττι και τον αδελφό μου Σαρίφ, κάποιος στέκεται σε αυτό... Επειδή είναι το πιο προφανές».

Εξίσου προφανές είναι πως η Μαρίνα Σάττι θέλει πλέον να ζήσει τη ζωή της όπως εκείνη επιθυμεί. Με τους δικούς της κανόνες και τις δικές της αξίες. «Δεν είμαι γνώστης των πολιτικών πραγμάτων, αλλά αν, για παράδειγμα, πρέπει να βοηθήσουμε τον ξάδελφό μας σε ένα πρόβλημά του, τότε πρέπει να βοηθήσουμε όλους όσοι έχουν προβλήματα. Πάντα υπάρχουν στη ζωή τα συν και τα πλην. Δεν μπορούν να είναι όλα εύκολα. Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η κοινωνική χύτρα κάπως πρέπει να εκτονώνεται. Να ανοίγει η βαλβίδα. Διαφορετικά, θα γίνει η έκρηξη». Γιατί, όμως, να μην είναι εύκολα τα πράγματα στη ζωή; «Κοιτάξτε. Πηγαίνεις στο σχολείο, αρχίζεις από το "α" για να φθάσεις κάποια στιγμή στα 30 σου να συντάξεις ένα κείμενο, μια θέση, αν σου δοθεί η ευκαιρία. Ποιος είπε λοιπόν ότι η ζωή δεν έχει πόνο; Ξέρετε γιατί πονάμε όταν μαθαίνουμε πράγματα; Επειδή δεν τα έχουμε μάθει λίγο λίγο... Δεν χρειάζεται να ζούμε για το αποτέλεσμα. Πρέπει να μάθουμε να διαβάζουμε τις ανάγκες μας».

Σε μια συζήτηση δύο ωρών δεν μπορείς να καταλάβεις ακριβώς ποιον άνθρωπο έχεις απέναντί σου και πολύ περισσότερο όταν πρόκειται για μια συνέντευξη η οποία θα τυπωθεί, θα κυκλοφορήσει και ό,τι πεις θα μείνει. Η Μαρίνα Σάττι δεν μπορώ να γνωρίζω με τι διάθεση ξύπνησε και ήρθε στο ραντεβού μας, αλλά το σίγουρο είναι ότι ήθελε να μιλήσει, να επικοινωνήσει. Η επιτυχία της «Μάντισσας» δεν την έχει κάνει ψώνιο. Ή μάλλον την έχει κάνει σύμφωνα με τους δικούς της κώδικες: «Είναι φορές που νιώθω ότι μπορώ να επηρεάσω κάποιους ανθρώπους μέσα από τη δουλειά μου. Ψωνάρα; Ναι, είμαι ψωνάρα. Προτιμώ να είμαι για αυτό παρά για κάτι άλλο».
Στις δύο αυτές ώρες δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό της για τη ζωή και τους ανθρώπους. «Πιστεύω σε όλα, στη δύναμη του κάθε ανθρώπου, σε εμένα, στους άλλους γύρω μου. Στο ότι μπορεί να υπάρχει εμπιστοσύνη... Αν πιστεύουμε ότι δεν υπάρχει αγάπη, πού πάμε, πού ζούμε...». Οσο για τα μελλοντικά της σχέδια, δεν δείχνει να βιάζεται. Υπάρχουν πολλά τραγούδια στο συρτάρι και πολλές άλλες ιδέες. «Θα γίνουν όταν έρθει ο καιρός τους». Μια πρώτη γεύση θα πάρουμε στις 12 Ιουλίου. l

Μαρίνα Σάττι + Fonέs: Κήπος Μεγάρου Μουσικής, στις 12 Ιουλίου.

* Δημοσιεύθηκε στο BHmagazino την Κυριακή 18 Ιουνίου 2017.

http://www.tovima.gr/vimagazino/intervi ... aid=886600
Απάντηση