MusicLover έγραψε:ARTP0P έγραψε:Η βισση δε στεκεται ουτε οκ ουτε αξιοπρεπως. ΣΚΙΖΕΙ μονη της, σε περιοδους δυσκολες που ολοι ψαχνουν τις μεγαλες συνεργασιες για να κρατηθουν. Εκει ακριβως φαινεται η υπεροχη της απο τις υπολοιπες του ειδους (και οχι μονο).
Η Βίσση ΕΣΚΙΖΕ μόνη της. Πλέον όχι... Μάθε κ στο Odeon π.χ. στη Θεσσαλονίκη το Μάιο-Ιούνιο τι κόσμο είχε κ τι κόσμο είχε δίπλα η Κοκκίνου με τον Οικονομόπουλο.
Για να μην πετανε τις ''κακιες'' μας στον αερα,ας ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα.
Η Αννα στην Θεσσαλονικη ειχε 2 θεματακια: το Boom(2003) και το Odeon(2012).
Τις αλλες φορες πηγε παρα πολυ καλα,ειδικα στην Πυλη Αξιου(2009) που ακριβως πηγε πολυ καλα επειδη ειχε καιρο να παει και ειχε λειψει στο κοινο.
Η Αννα εκανε λαθος που πηγε σχετικα νωρις παλι στην Θεσσαλονικη με ενα πιο δυσκολο προγραμμα που προσπαθησε να το αλλαξει κι ολας.
Σημειωση,μιλαμε ομως 1000 Μ.Ο ατομα περιπου οταν υπαρχουν μαγαζια που ειναι full με 1000 ατομα,απλα για να εχουμε ενα μεγεθο συγκρισης.
Δεν θα κρινω ουτε θα ειρωνετευω το ''γουστο'' καθε πολης,φυσικα ειναι δικαιωμα τους αν την θεωρουν πιο light.
Στην Αθηνα,τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα.Η Αννα οντως σκιζει.
(Μεχρι και την πρεμιερα του Lav,να το διευκρινησω κι εγω με την σειρα μου)
Για να επανελθουμε στο θεμα,το βρισκω λιγο οξυμωρο να μιλαμε ευκολα για αποτυχιες και επιτυχιες στην Ελλαδα του 2012.
Ολοι μα ολοι θα αντιμετωπιζουν μερες που θα ειναι δυσκολες,αλλα θα κρατιουνται καλα γενικα.
Σε αυτη την περιπτωση ειναι λογικο να ευνοουνται περισσοτερο οι Καλλιτεχνες που εχουν ενα σταθερο κοινο.
Η Ζηνα ωστοσο κι εγω δεν την θεωρω ακομη ''ονομα'' που θα κρατησει μαγαζι μονη της στις μερες μας,ηταν επομενο.