Λάθος στις υποψηφιότητες του Αρίωνα
Λάθος στις υποψηφιότητες του Αρίωνα
απο το mad.gr
"Λάθος, που δεν έπεσε στην αντίληψη των υπευθύνων του Αρίωνα, φαίνεται να υπάρχει στις υποψηφιότητες που ανακοινώθηκαν απο το Mega το Σάββατο. Το λάθος αποδίδεται στην Minos-EMI απο τις υπόλοιπες δικογραφικές και αφορά στο τραγούδι «Δυστυχώς» της Πέγκυς Ζήνα το οποίο εμφανίζεται σαν υποψήφιο καλύτερο τραγούδι σε δύο απο τις εξειδικευμένες κατηγορίες.
Πιο συγκεκριμένα στις κατηγορίες «Σύγχρονο Λαϊκό» και «Λαϊκό». Συμφωνα με ανθρώπους απο δισκογραφικες εταιριες που ασχολούνατι με το θέμα του Αριωνα η υποψηφιότητα σε δύο κατηγορίες είναι σύμφωνη με τους κανόνες των βραβείων, αλλά μόνο όταν αφορά σε δίσκο ή τραγουδιστή και όχι σε τραγούδι. Δηλαδή, ένας δίκος μπορεί να διαγωνίζεται σε δύο κατηγορίες , πχ Λαϊκο και Σύγχρονο Λαϊκό, αφού μπορεί να περιέχει τραγούδια και των δύο αυτών κατηγοριών. Το ίδιο ισχύει και για τον καλλιτέχνη που υπογράφει το δίσκο. Ενα τραγούδι όμως εξ ορισμού δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα λαϊκό και σύγχρονο λαϊκό, πράγμα αυτονοήτο.
Αυτό τον κανόνα φέρεται να έχει παραβεί η Μinos EMI, η εταιρία που εκπροσωπεί την Πεγκυ Ζηνα και έθεσε το τραγούδι υποψήφιο ταυτόχρονα σε δύο κατηγορίες . Κανείς δεν παρατήρησε την παρατυπία κατα την ψηφοφορία και το τραγούδι ψηφίστηκε και στις δύο κατηγορίς με ικανούς ψήφους για να το τοποθετήσουν στις πεντάδες.
Η συμμετοχή του «Δυστυχώς» σε αυτές τις δύο κατηγορίες πρέπει να θεωρηθεί άκυρη. Βέβαια, αν συμβεί αυτό δημιουργούνται μια σειρά απο επιπλοκές. Το πρώτο θέμα που δημιουργείται είναι αν πρέπει να δοθεί το δικαίωμα στην εταιρία της Πέγκυ Ζήνα, να επιλέξει σε ποιά απο τις κατηγορίες θα διαγωνιστεί, δεδομένου οτι ξέρει πια τους συνυποψηφίους της και έχει το πλεονέκτημα να διαλέξει την κατηγορία στην οποία υπερτερεί. Και αν τελικά οι υπεύθυνοι επιτρέψουν στην Minos να επιλέξει μια απο τις δύο κατηγορίες, σε αυτήν που δεν θα επιλέξει μένουν τέσσερις υποψήφιοι και αυτό είναι ένα δεύτερο πρόβλημα. Το αν δηλαδή πρέπει να αντικατσταθεί η υποψηφιότητα με το αμέσως επόμενο σε ψήφους κομμάτι. Αν αντικατασταθεί όμως θα γνωρίζουμε εκ των προτέρων οτι το τραγούδι αυτό είναι εκτός συναγωνισμού αφού ήταν έκτο σε ψήφους στην κατηγορία του.
Αν όμως διαγωνιστούν μόνο τέσσερις, το τραγούδι που θεωρητικά ήταν πέμπτο -αν όλα είχαν γίνει νομότυπα- έχει χάσει την ευκαιρία του να προβληθεί η συμμετοχή του μέσα στα πέντε επικρατέστερα τραγούδια μίας συγκεκριμένης κατηγορίας του ελληνικού τραγουδιού για την περασμένη χρονιά."
"Λάθος, που δεν έπεσε στην αντίληψη των υπευθύνων του Αρίωνα, φαίνεται να υπάρχει στις υποψηφιότητες που ανακοινώθηκαν απο το Mega το Σάββατο. Το λάθος αποδίδεται στην Minos-EMI απο τις υπόλοιπες δικογραφικές και αφορά στο τραγούδι «Δυστυχώς» της Πέγκυς Ζήνα το οποίο εμφανίζεται σαν υποψήφιο καλύτερο τραγούδι σε δύο απο τις εξειδικευμένες κατηγορίες.
Πιο συγκεκριμένα στις κατηγορίες «Σύγχρονο Λαϊκό» και «Λαϊκό». Συμφωνα με ανθρώπους απο δισκογραφικες εταιριες που ασχολούνατι με το θέμα του Αριωνα η υποψηφιότητα σε δύο κατηγορίες είναι σύμφωνη με τους κανόνες των βραβείων, αλλά μόνο όταν αφορά σε δίσκο ή τραγουδιστή και όχι σε τραγούδι. Δηλαδή, ένας δίκος μπορεί να διαγωνίζεται σε δύο κατηγορίες , πχ Λαϊκο και Σύγχρονο Λαϊκό, αφού μπορεί να περιέχει τραγούδια και των δύο αυτών κατηγοριών. Το ίδιο ισχύει και για τον καλλιτέχνη που υπογράφει το δίσκο. Ενα τραγούδι όμως εξ ορισμού δεν μπορεί να είναι ταυτόχρονα λαϊκό και σύγχρονο λαϊκό, πράγμα αυτονοήτο.
Αυτό τον κανόνα φέρεται να έχει παραβεί η Μinos EMI, η εταιρία που εκπροσωπεί την Πεγκυ Ζηνα και έθεσε το τραγούδι υποψήφιο ταυτόχρονα σε δύο κατηγορίες . Κανείς δεν παρατήρησε την παρατυπία κατα την ψηφοφορία και το τραγούδι ψηφίστηκε και στις δύο κατηγορίς με ικανούς ψήφους για να το τοποθετήσουν στις πεντάδες.
Η συμμετοχή του «Δυστυχώς» σε αυτές τις δύο κατηγορίες πρέπει να θεωρηθεί άκυρη. Βέβαια, αν συμβεί αυτό δημιουργούνται μια σειρά απο επιπλοκές. Το πρώτο θέμα που δημιουργείται είναι αν πρέπει να δοθεί το δικαίωμα στην εταιρία της Πέγκυ Ζήνα, να επιλέξει σε ποιά απο τις κατηγορίες θα διαγωνιστεί, δεδομένου οτι ξέρει πια τους συνυποψηφίους της και έχει το πλεονέκτημα να διαλέξει την κατηγορία στην οποία υπερτερεί. Και αν τελικά οι υπεύθυνοι επιτρέψουν στην Minos να επιλέξει μια απο τις δύο κατηγορίες, σε αυτήν που δεν θα επιλέξει μένουν τέσσερις υποψήφιοι και αυτό είναι ένα δεύτερο πρόβλημα. Το αν δηλαδή πρέπει να αντικατσταθεί η υποψηφιότητα με το αμέσως επόμενο σε ψήφους κομμάτι. Αν αντικατασταθεί όμως θα γνωρίζουμε εκ των προτέρων οτι το τραγούδι αυτό είναι εκτός συναγωνισμού αφού ήταν έκτο σε ψήφους στην κατηγορία του.
Αν όμως διαγωνιστούν μόνο τέσσερις, το τραγούδι που θεωρητικά ήταν πέμπτο -αν όλα είχαν γίνει νομότυπα- έχει χάσει την ευκαιρία του να προβληθεί η συμμετοχή του μέσα στα πέντε επικρατέστερα τραγούδια μίας συγκεκριμένης κατηγορίας του ελληνικού τραγουδιού για την περασμένη χρονιά."
AFOU UPARXEI AKOMA KAI NOMIKO LATHOS MPOROUME NA KATALAVOUME POSO PROXEIRH EINAI H DIORGANWSH KAI POSO PRAGMATIKA GELOIOS O DIAGWNISMOS.
H PROXEIROTHTA STO MEGALEIO THS. PROSWPIKA PISTEVW PWS GELOIOPOIOUNTE KAI OSOI EMFANIZONTE SE AFTON TON DIAGWNISMO AFOU APODEXONTE TA EFTRAPELA!!! KALUTERA NA MH SUMMETEXOUN GIATI O KOSMOS EINAI PIO EKSUPNOS APOSO NOMIZOUN.
DUSTUXWS OMWS THA UPARXOUN PANTA ZINES KAI MARIANTES POU TETOIOU EIDOUS DIAGWNISMOI THA EINAI KAI OI MONADIKES PROVOLES TOUS KAI DIAKRISEIS. :P
H PROXEIROTHTA STO MEGALEIO THS. PROSWPIKA PISTEVW PWS GELOIOPOIOUNTE KAI OSOI EMFANIZONTE SE AFTON TON DIAGWNISMO AFOU APODEXONTE TA EFTRAPELA!!! KALUTERA NA MH SUMMETEXOUN GIATI O KOSMOS EINAI PIO EKSUPNOS APOSO NOMIZOUN.
DUSTUXWS OMWS THA UPARXOUN PANTA ZINES KAI MARIANTES POU TETOIOU EIDOUS DIAGWNISMOI THA EINAI KAI OI MONADIKES PROVOLES TOUS KAI DIAKRISEIS. :P
Γιατί αυτή η εμπάθεια προς κάποιους τραγουδιστές? Οι άνθρωποι προσπαθούν να φτιάξουν μια καρριερα... Διεκδικούν ένα βραβείο, θα πανε να το παραλάβουν. Δεν είναι "δεσποινες βανδη" που ειναι super star και δεν χρειάζονται τα αρίων. Αμαν πια!Savas έγραψε:DUSTUXWS OMWS THA UPARXOUN PANTA ZINES KAI MARIANTES POU TETOIOU EIDOUS DIAGWNISMOI THA EINAI KAI OI MONADIKES PROVOLES TOUS KAI DIAKRISEIS. :P
Κι ύστερα ξύπνησε στο βλέμμα σου η νύχτα...