Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
jdarmody έγραψε:Προσωπικά το βρίσκω ιδιαίτερα αισθαντικό κομμάτι. Ειδικά η μουσική είναι πάρα πολύ ωραία. Θα ήθελα να το ακούσω και σε studio version, δε ξέρω κατά πόσο το χει προβάρει και ο Νότης. Γενικότερα πάντως το πρόγραμμα του Νότη είναι πολύ υψηλών προδιαγραφών. Ερμηνείες, ποικιλία ρεπερτορίου, μπαλέτα, με διαφορά ο καλύτερος στη νύχτα.
Xρόνια τώρα μη κοιτάς που είμαστε απαιτητικό κοινό και θέλουμε πάντα κάτι παραπάνω ...Κάτι άσχετο όσοι πήγατε τη δεύτερη μέρα είδα και στο με τελείωσες χορευτικό??
jdarmody έγραψε: Το κάνουν αρκετοί πάντως και μπορεί να του έρθει καμιά φλασιά και να πει κανένα.
Και το κανουν αρκετοι και γενικα πιστευω οτι εχει αντιληφθει τι ζητανε οι περισσοτεροι, δεν ξερω ποτε θα αποφασισει να αλλαξει κατι.
antonisinfo έγραψε:μολις μιλησα παντως με φιλους που πηγαν το σαββατο και μου μετεφεραν την απιστευτη ενοχληση τους για το οτι δεν τραγουδαει τα ρεφρεν παρα μονο το τελευταιο...σε πολυ μεγαλο βαθμο
Αυτο ειναι ψεμα, πες του να πει κοινωνικο και θα δεις που θα το πει ολοκληρο.
Στη πρεμίερα πάντως δε είχε χορευτικό στο με τελείωσες..Εκτός αν ειχά πιει τόσο πολύ https://www.youtube.com/watch?v=2nK7M-9zgnk
Eπειδή πολύ έχουν πάθει τη πλάκα τους με το απόσπασμα στην εκπομπή της Ζήνα με το θέλω να σε ξαναδώ..νομίζω βρήκα βίντεο με τη χροία του Νότη παρόμοια..Κάπου εκεί θα είναι χρονολογικά και η συναυλία..Η φωνάρα του στα καλυτερά της
Καλά χορευτικό δε το λες στο με τελειωσες αλλά μετά το ξεκίνημα του με τα κοινωνικά στο δεύτερο πρόγραμμα ήταν έξυπνο τρικ να χει τις κοπέλες να χορεύουν τριγυρο και να καλούν και τον κόσμο στη πίστα... Επίσης μείνανε και στο μια μάτια σου μόνο φτάνει που ήταν το επόμενο και χόρευαν γύρω απ το Νότη αλλά και με κόσμο που ανέβαινε να χορεψει. Α και κάτι ωραίο ο Νότης ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απέφυγε τις πολλές φωτογραφίες. Αρχικά είπε ερχόμαστε στη πίστα για να χορεψουμε κ όχι να περιμένουμε για φωτός. Εννοείται πως ξεκίνησε να γίνεται ουρά όταν άρχισε τα χορευτικά αλλά πήρε το μικρόφωνο από το Σταντ και έκανε βόλτες στη πίστα και χαιρετούσε όπως παλιά στα πρώτα τραπέζια... Τα walking dead βέβαια απτοητα ακολουθούσαν από πίσω όπου πηγενε με τα κινητα στο χέρι. Αυτό βοήθησε και να αποφύγουμε τις τεράστιες γέφυρες. Μια μόνο επεξε στα μαύρα μάτια. Στα θετικά ότι παρ όλο που επεξε το μήνυμα στην αρχή ότι απαγορεύεται ή βιντεοσκόπηση ήταν πολύ ελαστικά τα πράγματα. Ούτε ο Νότης έκανε κάποια παρατήρηση ούτε το προσωπικό βαρουσε με τα λέιζερ οποίον έβλεπε να τραβάει.
Μπράβο Μάκη! Πάντως, βλέποντας αυτά τα βιντεάκια με κομμάτια από τον Μαζί διαπιστώνει κανείς ότι δεν αξίζει στο συγκεκριμένο δίσκο η ραδιοφωνική τουλάχιστον μη απήχησή του. Κι εμείς τον έχουμε αδικήσει επειδή δεν έχουν πολλά views τα κομμάτια και δεν ακούγονται πολύ. Δηλαδή, αν ήταν κανένα ακυκλοφόρητο το Εγώ και το ακούγαμε πρώτη φορά live, θα λέγαμε τι κομματάρα είναι αυτή. Επίσης, όπως είπε και ο bebest, το Πως γίνεται αυτό δεν είναι και τόσο κατώτερο του Δώσε ένα τέλος. Καλά για Καλέ μου άγγελε δεν σχολιάζω καν, γιατί αυτά τα κομμάτια με τα μπαλέτα του Garry αξίζουν συγχαρητήρια, αλλά που να καταλάβει ο μέσος νεοέλληνας. Πληρώνεις δηλαδή τα ίδια λεφτά για να ακούσεις τον Σφακιανάκη με δισκογραφία 25 χρόνων, καθηλωτικές ερμηνείες, μπαλέτα, ποικιλία ρεπερτορίου και τα ίδια για να ακούσεις τον Μίμο με 20 τραγούδια το ένα επανάληψη του άλλου, μηδαμινή ικανότητα ερμηνείας, σκηνική παρουσία απογοητευτική κλπ. Εκεί φτάσαμε, δεν το χωράει το μυαλό σου ώρες ώρες.
manosb77 έγραψε:Καλά χορευτικό δε το λες στο με τελειωσες αλλά μετά το ξεκίνημα του με τα κοινωνικά στο δεύτερο πρόγραμμα ήταν έξυπνο τρικ να χει τις κοπέλες να χορεύουν τριγυρο και να καλούν και τον κόσμο στη πίστα... Επίσης μείνανε και στο μια μάτια σου μόνο φτάνει που ήταν το επόμενο και χόρευαν γύρω απ το Νότη αλλά και με κόσμο που ανέβαινε να χορεψει. Α και κάτι ωραίο ο Νότης ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ απέφυγε τις πολλές φωτογραφίες. Αρχικά είπε ερχόμαστε στη πίστα για να χορεψουμε κ όχι να περιμένουμε για φωτός. Εννοείται πως ξεκίνησε να γίνεται ουρά όταν άρχισε τα χορευτικά αλλά πήρε το μικρόφωνο από το Σταντ και έκανε βόλτες στη πίστα και χαιρετούσε όπως παλιά στα πρώτα τραπέζια... Τα walking dead βέβαια απτοητα ακολουθούσαν από πίσω όπου πηγενε με τα κινητα στο χέρι. Αυτό βοήθησε και να αποφύγουμε τις τεράστιες γέφυρες. Μια μόνο επεξε στα μαύρα μάτια. Στα θετικά ότι παρ όλο που επεξε το μήνυμα στην αρχή ότι απαγορεύεται ή βιντεοσκόπηση ήταν πολύ ελαστικά τα πράγματα. Ούτε ο Νότης έκανε κάποια παρατήρηση ούτε το προσωπικό βαρουσε με τα λέιζερ οποίον έβλεπε να τραβάει.
Νομίζω γενικότερα αυτό με τα λέιζερ έχει κοπεί τα τελευταία χρόνια. Άνετα τραβάς ότι και όσο θέλεις. Το έχει αποδεχτεί και ο Νότης, άρχισε να βγάζει και σέλφι πλέον . Ο Νότης ΑΠΕΦΥΓΕ; Ο Νότης έφταιγε δηλαδή και γι' αυτό; Όταν ανέβαινε στο αναβατόριο λέγανε είναι απόμακρος από το κοινό του. Εγώ έχω τύχει σε βραδιά που έκανε βόλτες πίσω από την ορχήστρα για να ξεφύγει λίγο από τον κόσμο. Ότι μπορεί κάνει και αυτός, δεν είναι αόρατος. Αν έχει πάνω το σωματοφύλακα του, όπως τον αποκαλεί, μετά λένε δε τους φέρονται ωραία. Καταλήξτε επιτέλους!
Μα για καλό το λέω όχι για αρνητικό ότι απέφυγε τις φωτογραφίες.. Ο κόσμος έρχεται να δει και να ακούσει τον Νότη όχι ένα Μπουγιο γύρω του και την ορχήστρα να παίζει 5λεπτες γέφυρες για να ικανοποιηθούν όλοι και να τραβήξουν φωτογραφία μαζί του
jdarmody έγραψε:Επίσης, όπως είπε και ο bebest, το Πως γίνεται αυτό δεν είναι και τόσο κατώτερο του Δώσε ένα τέλος..
Αν αυτά τα δύο τραγούδια ήταν ποδοσφαιρικές ομάδες, στην σύνθεση το "Δώσε Ενα Τελος" θα κέρδιζε δύσκολα 2-1 και στους στίχους θα κέρδιζε δια περιπάτου 3-0. Εκεί είναι η μεγάλη (μην πω τεράστια) διαφορά τους.
jdarmody έγραψε:Επίσης, όπως είπε και ο bebest, το Πως γίνεται αυτό δεν είναι και τόσο κατώτερο του Δώσε ένα τέλος..
Αν αυτά τα δύο τραγούδια ήταν ποδοσφαιρικές ομάδες, στην σύνθεση το "Δώσε Ενα Τελος" θα κέρδιζε δύσκολα 2-1 και στους στίχους θα κέρδιζε δια περιπάτου 3-0. Εκεί είναι η μεγάλη (μην πω τεράστια) διαφορά τους.
Εστιάζω κυρίως στο ότι άνετα θα μπορούσε να παίξει κι αυτό περισσότερο. Βέβαια, το Δώσε ένα τέλος βοηθήθηκε γιατί είχε και κλιπ. Συμφωνώ εν μέρει πάντως με αυτό που λες. Το Δώσε ένα τέλος έχει πιο δυνατή ''ατάκα'' στο ρεφρέν που γίνεται σλόγκαν κατευθείαν. Δεν απέχουν και τόσο πολύ όμως, μην είμαστε υπερβολικοί.
Οσο για το αυτό που λέτε με τις φωτογραφίες πάνω στην πίστα, θα μπορούσε να το αποφύγει εύκολα. Αρκεί μία κίνηση, να ανοίξει το καμαρίνι του...
jdarmody έγραψε:
Scorpion86 έγραψε:
jdarmody έγραψε:Επίσης, όπως είπε και ο bebest, το Πως γίνεται αυτό δεν είναι και τόσο κατώτερο του Δώσε ένα τέλος..
Αν αυτά τα δύο τραγούδια ήταν ποδοσφαιρικές ομάδες, στην σύνθεση το "Δώσε Ενα Τελος" θα κέρδιζε δύσκολα 2-1 και στους στίχους θα κέρδιζε δια περιπάτου 3-0. Εκεί είναι η μεγάλη (μην πω τεράστια) διαφορά τους.
Εστιάζω κυρίως στο ότι άνετα θα μπορούσε να παίξει κι αυτό περισσότερο. Βέβαια, το Δώσε ένα τέλος βοηθήθηκε γιατί είχε και κλιπ. Συμφωνώ εν μέρει πάντως με αυτό που λες. Το Δώσε ένα τέλος έχει πιο δυνατή ''ατάκα'' στο ρεφρέν που γίνεται σλόγκαν κατευθείαν. Δεν απέχουν και τόσο πολύ όμως, μην είμαστε υπερβολικοί.
Καλά εννοείται μπορεί να παίξει, εδώ έπαιξε το "Τέρμα το Ράδιο". Αν και προσωπικη μου άποψη δύο θα έπρεπε να είναι οι επιλογές για επόμενο σινγκλ. "Τ' Αθάνατο Νερό" και "Καλέ μου Αγγελε".
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Scorpion86 την Τρί Δεκ 15, 2015 1:23 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κατά τη γνώμη μου είναι λάθος να συγκρίνουμε τραγούδια.
Τα τραγούδια είτε μας αρέσουν είτε όχι.
Τα 2 που αναφέρετε είναι 2 διαφορετικά τραγούδια και το καθένα γράφτηκε απο διαφορετικούς ανθρώπους.
Το άλλο περίεργο που γράφεται συχνά ως συμπέρασμα και το διαβάζουμε είναι οτι ο δίσκος ΜΑΖΙ δεν έχει επιτυχία επειδή δεν έχει πολλές θεάσεις στο youtube και δεν ακούμε πολύ συχνά τραγούδια του δίσκου στα ραδιοφωνάκια που έχουμε στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι που ακούμε Νότη έχουμε ήδη αγοράσει τους δίσκους του και ο νέος κόσμος, δυστυχώς, ακούει άλλα πράγματα. Δεν τον κακίζω που δεν επιλέγει Νότη,απλά χάνει που δεν το κάνει.
Scorpion86 έγραψε:Οσο για το αυτό που λέτε με τις φωτογραφίες πάνω στην πίστα, θα μπορούσε να το αποφύγει εύκολα. Αρκεί μία κίνηση, να ανοίξει το καμαρίνι του...
Εγώ έχω πάει καμαρίνι. Να σου πω κάτι; Σιγά μη στηθεί και πάλι ο κόσμος να περιμένει μέχρι τις 7 στην ουρά για να βγάλει μια φωτογραφία. Πάλι στην πίστα θα ανέβει. Γενικά εγώ είμαι της άποψης να μην αξιώνω περισσότερα από αυτά που προσφέρει ο Νότης. Αν ήταν κανά παιδάκι θα έλεγα ότι έχεις δίκιο. Αλλά επειδή είναι στα -ήντα πια πιστεύω πραγματικά ότι είναι κομμάτια μετά. Αρκούμαι λοιπόν σε αυτό που μου προσφέρει επί σκηνής.
auster έγραψε:Κατά τη γνώμη μου είναι λάθος να συγκρίνουμε τραγούδια.
Τα τραγούδια είτε μας αρέσουν είτε όχι.
Τα 2 που αναφέρετε είναι 2 διαφορετικά τραγούδια και το καθένα γράφτηκε απο διαφορετικούς ανθρώπους.
Το άλλο περίεργο που γράφεται συχνά ως συμπέρασμα και το διαβάζουμε είναι οτι ο δίσκος ΜΑΖΙ δεν έχει επιτυχία επειδή δεν έχει πολλές θεάσεις στο youtube και δεν ακούμε πολύ συχνά τραγούδια του δίσκου στα ραδιοφωνάκια που έχουμε στην Ελλάδα. Οι περισσότεροι που ακούμε Νότη έχουμε ήδη αγοράσει τους δίσκους του και ο νέος κόσμος, δυστυχώς, ακούει άλλα πράγματα. Δεν τον κακίζω που δεν επιλέγει Νότη,απλά χάνει που δεν το κάνει.
Το έχουμε ξαναπεί αυτό. Εγώ τουλάχιστον προσεγγίζω την επιτυχία του δίσκου με βάση την απήχηση που έχει σε ευρύτερο-μη νοτικό κοινό. Εμείς προφανώς και αγοράζουμε τους δίσκους του Νότη. Το ότι δεν έχει απήχηση δε σημαίνει ότι δεν είναι καλός δίσκος, αλλά ότι δεν είναι επιτυχημένος εμπορικά. Είναι διακριτή η διαφορά. Δε μπορούμε επίσης να λέμε ότι δεν μας ενδιαφέρει και το εμπορικό κομμάτι της υπόθεσης και ας έχουμε αποδεχτεί την κατάντια των ραδιοφώνων και των γενικότερων προτιμήσεων.
manosb77 έγραψε:Στους στίχους του ρεφρέν θα προσεθετα εγώ... Το κουπλέ και του πως γίνεται αυτό έχει ωραίους στιχους
Ακριβώς. Δύσκολο βέβαια να βρεις πάλι τόσο σουξεδιάρικο στίχο όσο το ''Δώσε ένα τέλος να αρμόζει, κάνε μια έξοδο μεγάλη, να σε χειροκροτήσουν όλοι, τα πλήθη μάγεψε και πάλι'' που έχει και αντίκτυπο στην live ερμηνεία του κομματιού.