Τα αστέρια... πέφτουν, πέφτουν

Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
Άβαταρ μέλους
Sugar
Δημοσιεύσεις: 2018
Εγγραφή: Τρί Σεπ 11, 2007 10:59 am

Τα αστέρια... πέφτουν, πέφτουν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Sugar »

1.ΑΝΝΑ ΒΙΣΣΗ - ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ - ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΒΑΝΔΗ
Τα αστέρια... πέφτουν, πέφτουν
Η αλλοτινή «χρυσή» τριάδα της εγχώριας ποπ σκηνής έχει κατεβεί από το βάθρο της. Η πτώση τους συνέπεσε χρονικά και σηματοδοτεί το τέλος της κυριαρχίας της λαϊκοπόπ στην Ελλάδα


ΑΝΝΑ ΒΛΑΒΙΑΝΟΥ




Αν δεν το είχαν φανταστεί, θα πρέπει να είναι πολύ αφελείς. Πόσο να διαρκέσει η επιτυχία; Οταν την έχεις μάλιστα χτίσει πάνω στην ευτέλεια και την έχεις διαχειριστεί με ματαιοδοξία; Αννα Βίσση, Δέσποινα Βανδή, Σάκης Ρουβάς. Τρεις βασιλιάδες δίχως στέμμα. Ως πριν από δύο χρόνια συναγωνίζονταν για το ποιος θα καταλάβει τον θρόνο του απόλυτου ποπ σταρ. Οσο διαρκούσε αυτή η μάχη, μεσουρανούσαν και οι τρεις. Νόμιζαν ότι το παιχνίδι τους είναι «ο θάνατός σου, η ζωή μου», τελικά όμως «πέθαναν» και οι τρεις μαζί. Σήμερα πέφτουν όλο και σε χαμηλότερα επίπεδα πωλήσεων, απήχησης και εμπορικού αντικρίσματος των ονομάτων τους. Οι πτώσεις τους συνέπεσαν χρονικά, οφείλονται σε συγγενή αίτια και σηματοδοτούν το τέλος της κυριαρχίας της λαϊκοπόπ στην Ελλάδα, τουλάχιστον ώσπου να βρεθούν νέοι μύθοι να την αναβιώσουν.

Η πιο ηχηρή από τις τρεις πτώσεις ήταν αυτή της Αννας Βίσση. Από τις πωλήσεις των τριπλά και τετραπλά πλατινένιων δίσκων βρέθηκε εκτός δισκογραφίας και εκτός πίστας. Ολα ξεκίνησαν από το κυνήγι ενός άπιαστου ονείρου: αυτού της διεθνούς καριέρας. Σε προχωρημένη, για τα δεδομένα του εξωτερικού, ηλικία, η Αννα Βίσση πίστεψε ότι θα μπορούσε να γίνει Μαντόνα στη θέση της Μαντόνα. Η προσπάθειά της ήταν η απόλυτη αποτυχία, εκτός αν επιτυχία σημαίνει μερικές εμφανίσεις σε κλαμπ των ΗΠΑ με έλληνες ομογενείς να τραγουδάνε σε άπταιστα ελληνικά τα τραγούδια σου. Οταν η Αμερική φάνηκε πολύ μεγάλη για να κερδηθεί, η Αννα Βίσση στράφηκε προς την Ευρώπη. Ελαβε μέρος στη Eurovision για να κατακτήσει την κορυφή των Αλπεων και έχασε και τον Ολυμπο. Τα δάκρυά της το βράδυ του διαγωνισμού του 2006, ύστερα από την αποτυχία της, έδειχναν ότι είχε πλήρη συνείδηση της θέσης της: όχι μόνο δεν είχε κατακτήσει το ευρωπαϊκό κοινό, αλλά είχε χάσει και το ελληνικό. Στη διετία που ακολούθησε, ένα ακόμη «χαστούκι» ήρθε να την αποτελειώσει: ο μόνιμος συνθέτης της, Νίκος Καρβέλας, άρχισε να γράφει σουξέ για τα ταλέντα της Αννίτας Πάνια. Ετσι, η Αννα Βίσση έμεινε προσωπικώς απαξιωμένη, με απαξιωμένο συνθέτη και χωρίς κοινό.

Στις απόπειρες για καριέρα στο εξωτερικό και στο συνθετικό τέλμα οφείλει τον επαγγελματικό της κατήφορο και η Δέσποινα Βανδή. Ο σουξεδοποιός Φοίβος παρουσίαζε τα τελευταία χρόνια σημάδια έντονης κόπωσης, τώρα όμως, στον νέο δίσκο «Δέκα χρόνια μετά», φαίνεται το μέγεθος της αστοχίας του. Από τις 200.000 δίσκους και τις... διαδηλώσεις που έκλειναν την οδό Σταδίου για χάρη της αοιδού, φτάσαμε λίγα χρόνια μετά σε πωλήσεις 30.000 δίσκων και στην παντελή απουσία ραδιοφωνικού σουξέ εκ μέρους της τραγουδίστριας. Ο δίσκος «Δέκα χρόνια μετά» ήταν μαύρη επέτειος για το άλλοτε καλλιτεχνικό ζευγάρι των επιτυχιών. Η Δέσποινα Βανδή για μία δεκαετία αγωνιζόταν να αντικαταστήσει την Αννα Βίσση στην κορυφή της λαϊκοπόπ μουσικής κουλτούρας. Τελικά τις αντικατέστησε και τις δύο η Ελενα Παπαρίζου. Giati pou thn eide thn Pparizou..???

Στην περίπτωση του Σάκη Ρουβά δεν υπάρχει επίδοξος αντικαταστάτης που να τον απειλεί (η περίπτωση Μαρτάκη είναι μάλλον αστεία υπόθεση παρά ουσιαστική πρόκληση). Ο ίδιος, με λανθασμένες κινήσεις, αποσταθεροποίησε τη θέση του. Κυνήγησε τη διεθνή καριέρα σε Γαλλία (με την αρωγή της Νάνας Μούσχουρη) και Αμερική, δεν πέτυχε τίποτε από τα δύο, αφού δεν τα κατάφερε ως τραγουδιστής επεδίωξε τη διεθνή προβολή ως ηθοποιός και κατέληξε να παίζει σε εγχώρια ταινία. Το «Alter ego», μια πανάκριβη παραγωγή, ήταν το απόλυτο φιάσκο και για την καριέρα του ως ηθοποιού (έκοψε περίπου το 1/5 των προσδοκώμενων εισιτηρίων) και για την πορεία του ως τραγουδιστή, αφού το σάουντρακ της ταινίας δεν του προσέφερε ούτε καν δισκογραφικό σουξέ. Η εμμονή του να τραγουδάει τραγούδια εφηβικά με τρόπο ημίγυμνο είναι που τον οδήγησε στη φθορά. Ο Σάκης Ρουβάς συνεχίζει να παριστάνει τον 20χρονο ενώ σε λίγο πλησιάζει τα 40.

Αν επιχειρήσει κανείς να βρει κοινά αίτια της πτώσης των τριών πρώην ποπ ειδώλων, αυτά μπορεί πολύ εύκολα να τα συνοψίσει στα εξής: Πρώτον, κανένας από τους τρεις δεν άφησε τον εαυτό του, την εικόνα του και το ρεπερτόριό του να ωριμάσει. Θέλησαν να μείνουν 20 ετών, αγνοώντας ότι άλλο πράγμα είναι να προσπαθείς να δείχνεις νέος και άλλο να είσαι πραγματικά. Η δεύτερη - και καθοριστική - επιλογή που τους έφθειρε είναι η μεγαλομανής και επαρχιώτικη αντίληψή τους: αφού είμαστε σταρ στην Ελλάδα, ο κόσμος μάς περιμένει να τον κατακτήσουμε. Δυστυχώς γι' αυτούς, ο υπόλοιπος κόσμος είχε επιλέξει ήδη τα είδωλά του και, ώσπου να γυρίσουν, επέλεξαν και οι Ελληνες άλλα.

2.Συρρίκνωση των πωλήσεων, κόπωση του κοινού
Τα χρόνια περνούν όχι μόνο για εμάς αλλά και για τους σταρ. Πόσες φορές ακόμη να κυνηγήσουν διεθνή καριέρα η Βίσση και η Βανδή; Πόσες ακόμη φωτογραφίσεις να κάνουν; Η ποπ και κυρίως το κοινό της επιζητεί συνεχώς φρέσκα πρόσωπα, που έχουν να δώσουν και όχι να πάρουν


ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΚΙΝΤΣΑΣ

Οταν βλέπουμε τα αστέρια να πέφτουν από τον ουρανό συνήθως κάνουμε μια ευχή. Οταν τα βλέπουμε να πέφτουν από το δισκογραφικό στερέωμα τρέχουμε να κρυφτούμε μη μας χτυπήσουν οι χρυσοί και οι πλατινένιοι δίσκοι τους.

Αννα Βίσση, Δέσποινα Βανδή και Σάκης Ρουβάς. Τρία πρόσωπα, τρεις τραγουδιστές που την τελευταία εικοσαετία γνώρισαν την «απόλυτη επιτυχία». Δεκάδες οι πλατινένιοι δίσκοι, χιλιάδες οι πωλήσεις των άλμπουμ τους, εκατοντάδες οι συνεντεύξεις τους, τα εξώφυλλά τους σε περιοδικά, ειδήσεις για την προσωπική τους ζωή, φλας, φώτα. Η πλήρης αποθέωση. Μια αποθέωση όμως που το τελευταίο διάστημα έχει αρχίσει να κάνει νερά.

Η Αννα Βίσση μετά τη συμμετοχή της στη Eurovision το 2006 και την ένατη θέση που κατέλαβε, «αργεί». Αλλά και οι ενεργοί Δέσποινα Βανδή και Σάκης Ρουβάς δεν τα πάνε και πολύ καλύτερα όσον αφορά την απήχησή τους στο κοινό. Και αν μάλιστα γυρίσουμε πίσω στο παρελθόν και δούμε τις πωλήσεις των άλμπουμ τους, τα συμπεράσματα που εξάγονται δεν είναι τόσο θετικά για κανέναν από τους τρεις.

Η Αννα Βίσση με το άλμπουμ της «Η επόμενη κίνηση» (1986) ξεπέρασε τα 100.000 αντίτυπα. Δέκα χρόνια μετά, το «Κλίμα τροπικό» ξεπέρασε τα 100.000 αντίτυπα, το «Τραύμα» (1997) τα 170.000 αντίτυπα ενώ η «Κραυγή» το 2000 έφθασε τα 350.000 αντίτυπα. Κάπου εκεί όμως αρχίζει και η πτώση. Το 2002 οι «Παράξενες εικόνες» πωλούν 80.000 αντίτυπα, το «Nylon» τρία χρόνια αργότερα 40.000 αντίτυπα και το 2006 το σινγκλ της Eurovision «Everything» 10.000 αντίτυπα.

Η Δέσποινα Βανδή το 1996 μοιράστηκε τη «Μοναξιά μέσα από τα μάτια μου» με 100.000 αγοραστές του εν λόγω άλμπουμ, οι «Προφητείες» της τρία χρόνια αργότερα έγιναν «πιστευτές» από 85.000 και πλέον ακροατές της ενώ το «Γεια» το 2001 έφθασε τα 340.000 αντίτυπα. Τρία χρόνια μετά «Η αυλή του Παραδείσου» έφθασε τα 40.000 αντίτυπα ενώ το πλέον πρόσφατο άλμπουμ της «Δέκα χρόνια μαζί» (με τον Φοίβο) έχει ξεπεράσει τα 30.000 αντίτυπα.

Τέλος, ο Σάκης Ρουβάς όλα τα χρόνια της πορείας του διατηρείται σε ένα πιο ισορροπημένο επίπεδο. Είκοσι πέντε χιλιάδες αντίτυπα το 1998 με το «Κάτι από μένα», 25.000 αντίτυπα με το «Ολα καλά» το 2002, 40.000 το σινγκλ «Shake it» το 2004 (3η θέση στη Eurovision), την επόμενη φορά ίσες πωλήσεις και για το «Σ' έχω ερωτευτεί» και 20.000 αντίτυπα το «Live ballads» το 2006.

Τα χρόνια περνούν όχι μόνο για εμάς αλλά και για τους σταρ. Πόσες φούστες να φορέσει ακόμη ο Σάκης Ρουβάς, πόσες φορές ακόμη να κυνηγήσουν τη διεθνή καριέρα η Αννα Βίσση και η Δέσποινα Βανδή; Πόσες ακόμη φωτογραφίσεις να κάνουν; Πόσο ακόμη να μιλήσουν για τα μελλοντικά τους σχέδια; Η ποπ και κυρίως το κοινό της επιζητεί συνεχώς φρέσκα πρόσωπα. Πρόσωπα που έχουν να δώσουν και όχι να πάρουν. Η Αννα Βίσση, η οποία άρχισε να διαμορφώνει το στυλ που γνωρίζουμε όλοι σήμερα το 1983 (για να ακολουθήσουν στη συνέχεια όλοι οι άλλοι), «μετράει» σήμερα είκοσι πέντε χρόνια ζωής στο ποπ τραγούδι. Η Δέσποινα Βανδή και ο Σάκης Ρουβάς μετράνε λίγο λιγότερα από είκοσι χρόνια. Δεν είναι λίγα. Και όσο καλοί κι αν είναι οι κοιλιακοί σου ή οι αναλογίες του σώματός σου κάποια πράγματα δεν κρύβονται. Απλώς καλύπτονται.

Σύμφωνα με τον Φίλιππο Πλιάτσικα η ελληνική δισκογραφία τα τελευταία δέκα - δεκαπέντε χρόνια καλυπτόταν κάτω από μια επιλογή «την οποία θα χαρακτήριζα στην καλύτερη περίπτωση αφελή και στη χειρότερη ύποπτη ή παρανοϊκή. Ποια είναι αυτή; Ενάντια σε κάθε είδους λογική κατά 90% στηρίχθηκε σε αυτό που λέμε εύπεπτο τραγούδι. Και το υπόλοιπο 10% ήταν η άλλη πλευρά. Αυτή η λογική που ακολούθησαν τόσο οι δισκογραφικές εταιρείες όσο και οι "μεσάζοντες" επειδή βολεύτηκαν είχε αποτέλεσμα τη συρρίκνωση της μουσικής βιομηχανίας. Αυτή η συρρίκνωση πρώτα και κύρια έπληξε αυτούς που την εξέφραζαν, επειδή επέμεναν σε αυτό χωρίς να διαπιστώνουν ότι πρόκειται για μια εικονική πραγματικότητα».

Για να υπάρξει όμως έστω και κάποια «εικονική πραγματικότητα» πρέπει να υπάρξει και κάποιο έστω επίπλαστο προϊόν που να τη στηρίζει. Ο Σταμάτης Κραουνάκης μιλώντας στο «Βήμα» υπογραμμίζει ότι δεν υπάρχει ούτε αυτό. «Αυτό που λείπει τα τελευταία χρόνια - και γι' αυτό φωνάζω - είναι το προϊόν, το τραγούδι δηλαδή. Και είναι πάρα πολλοί αυτοί που χωρίς αληθινό προϊόν στις αποσκευές τους προσπάθησαν να παρουσιάσουν κάτι άλλο. Δεν υπάρχει προϊόν που να σε ξεσηκώσει, δεν υπάρχει CD που δεν θα πεθάνει αύριο. Δεν υπάρχουν τραγούδια που αντέχουν στον χρόνο. Και κάτι ακόμη. Είμαι από τους ανθρώπους που τους αρέσει να βγαίνουν και να πηγαίνουν σε όλων των ειδών τα θεάματα. Τα τελευταία χρόνια όμως δεν ευχαριστιέμαι. Δεν υπάρχει χαβαλές. Τελείωσε και αυτός».

Και για τους δύο το θέμα δεν είναι η πτώση ή όχι της Αννας Βίσση, της Δέσποινας Βανδή και του Σάκη Ρουβά - άλλωστε τη δουλειά τους κάνουν, όπως υπογραμμίζουν -, αλλά τι γίνεται με το παρόν και το μέλλον της ελληνικής δισκογραφίας και κυρίως αυτών που την εκφράζουν. Για τον Φίλιππο Πλιάτσικα, όλοι όσοι υπηρετούν την άλλη πλευρά του τραγουδιού και της μουσικής καλό είναι να αφήσουν στην άκρη τις ανασφάλειές τους, τις εμμονές τους, τη μιζέρια τους και την εσωστρέφειά τους ώστε και η μεγάλη μερίδα του κοινού να ταυτιστεί μαζί τους και μαζί με αυτό να κινηθεί αναλόγως και η δισκογραφική αγορά. «Το παρήγορο πάντως είναι ότι το κοινό έχει αρχίσει να γεμίζει και πάλι τις μουσικές σκηνές αναζητώντας το αυθόρμητο και όχι το στημένο των μεγάλων κέντρων». Ο Σταμάτης Κραουνάκης σημειώνει ότι στη δισκογραφία δεν υπάρχει διαίσθηση. «Δεν ανακαλύπτουν και δεν επενδύουν σε καλλιτέχνες που θα μας απασχολήσουν στο μέλλον. Εχω διαπιστώσει όμως ότι έχουν αρχίσει να δημιουργούνται πολλά μικρά ρεύματα. Ισως στο μέλλον δημιουργήσουν ένα ποτάμι».

Εως ότου κυλήσει το ποτάμι και στο διάβα του συμπαρασύρει τα ποπ είδωλα, αυτά θα κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους προκειμένου να μη χάσουν τα κεκτημένα τους. Μέχρις ότου αντικατασταθούν από τα επόμενα.
ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ

Η ανταπόκριση του κοινού δεν είναι τα τελευταία χρόνια η καλύτερη δυνατή απέναντι σε τέσσερα ακόμη ονόματα του χώρου: τον Γιώργο Μαζωνάκη, τον Νότη Σφακιανάκη, την Καίτη Γαρμπή και τη Νατάσα Θεοδωρίδου. Παρ' όλο που και οι τέσσερις - τηρουμένων των αναλογιών - έχουν να λένε για τις πωλήσεις που σημείωσαν στο παρελθόν, πλέον θέλουν να ξεχάσουν αυτές που σημειώνουν τα τελευταία χρόνια. Και δεν έχουν άδικο.

Ο Νότης Σφακιανάκης το 1999 με το άλμπουμ «ΧΧΧ Ενθύμιον» πούλησε 315.000 αντίτυπα, το 1998 με το «Οι νότες είναι επτάψυχες» 265.000 και το 1996 με το «5ο βήμα» 180.000 αντίτυπα. Αρα η δεκαετία του '90 στέφεται με απόλυτη επιτυχία για τον Notis. Μόνο που η περίοδος αυτή τουλάχιστον δισκογραφικά θα έπρεπε να τελειώσει εκεί, επειδή αυτή που ακολούθησε δεν είναι και η καλύτερη δυνατή. Το 2003 το best of του τραγουδιστή τού έφερε 20.000 αντίτυπα, δύο χρόνια αργότερα ήρθε η «Αναγέννησις» με 40.000 αντίτυπα, αλλά όλα σταμάτησαν εκεί. Το 2006 η «Κοινωνία ώρα 07.00» πούλησε 15.000 αντίτυπα και πέρυσι οι «Μνήμες» 30.000 αντίτυπα.

Περίπου την ίδια πορεία έχει ακολουθήσει και η Καίτη Γαρμπή. Πού είναι το 1996 όταν με το άλμπουμ «Αρχίζω πόλεμο» απευθύνθηκε σε 160.000 εν δυνάμει πολεμιστές; Εναν χρόνο αργότερα τις «Ευαισθησίες» της ακολούθησαν 140.000 εξίσου ευαίσθητες ψυχές και η νέα δεκαετία τη βρήκε καβάλα στο άλογο της δισκογραφίας με 200.000 αντίτυπα για το άλμπουμ «Το κάτι», και οι «Εμμονες ιδέες» του 2003 με 30.000 αντίτυπα. Οσο έμμονες και αν είναι καμιά φορά οι ιδέες δεν σε βοηθούν στη ζωή σου.

Αντιθέτως, το να είσαι παιδί της νύχτας μπορεί κατ' αρχήν να βοηθήσει. Οπως συνέβη άλλωστε και στον Γιώργο Μαζωνάκη. Το 1997 το άλμπουμ του «Παιδί της νύχτας» έγινε δεκτό από 50.000 θαυμαστές. Δημιουργεί όμως «θέμα» με το στυλ που τον χαρακτηρίζει και κυρίως με τις εμφανίσεις του στα νυχτερινά κέντρα, και δισκογραφικά η συνέχεια δεν ήταν η αναμενόμενη. Το CD σινγκλ «Το λουκέτο/Με λένε Γιώργο/Ανήκω σε μένα» κάνει πωλήσεις περισσότερα από 10.000 αντίτυπα, το σινγκλ «Θέλω να γυρίσω», το 1999, 20.000 αντίτυπα και το «Σάββατο», το 2003, 40.000 αντίτυπα. Ακολουθεί το άλμπουμ «Live» του 2004 με 20.000 αντίτυπα.

Πτώση έχουν σημειώσει και οι πωλήσεις της Νατάσας Θεοδωρίδου, με συνέπεια να αναζητείται και αυτή στον ελληνικό δισκογραφικό μικρόκοσμο. Το τελευταίο άλμπουμ της («Νατάσα», 2007) μπορεί να έγινε χρυσό, αλλά τι ψυχή έχουν τα 15.000 αντίτυπα σε σχέση με τα 50.000 αντίτυπα της «Δεύτερης αγάπης» (1998) ή τα 40.000 αντίτυπα του άλμπουμ «Μια διαδρομή Θεσσαλονίκη - Αθήνα»;

Τα στοιχεία πωλήσεων προέρχονται από τον Οδηγό Ελληνικής Δισκογραφίας του Πέτρου Δραγουμάνου.


apo to vhma
just feel
Δημοσιεύσεις: 28625
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 11, 2007 7:47 pm
Τοποθεσία: κυκλαδες

Re: Τα αστέρια... πέφτουν, πέφτουν

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από just feel »

ΚΑΛΑ ΑΝ ΕΝΑ ΣΙΝΤΙ ΔΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ..
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ ΔΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙ ΜΙΑ 2ΠΛΑΤΙΝΑ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ??ΜΗΝ ΠΡΟΔΙΚΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ
ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑ..

ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ(Α) ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΑΥΤΟ..
ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΗΘΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ..

ΕΓΩ ΞΕΡΩ ΠΟΛΛΑ ΣΙΝΤΙ ΠΟΥ ΔΝ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΑ ..ΑΛΛΑ ΤΗ ΕΠΟΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΗΓΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..ΑΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΕΦΤΕΙ..ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΣΕ 5 ΧΡΟΝΙΑ..ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΕΝΟΣ ΣΙΝΤΙ!! :roll:
ADAM2
Δημοσιεύσεις: 92789
Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 9:29 pm
Τοποθεσία: Internet
Επικοινωνία:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από ADAM2 »

όλη η Ελλ. δισκογραφία έχει κατρακυλήσει και οι πωλήσεις μαζί
Nothing lasts forever but the earth and sky
happy_end
Δημοσιεύσεις: 6602
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:54 pm

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από happy_end »

Καλά είναι υπερβολικό το άρθρο σε ορισμένα σημεία, ειδικά όσον αφορά τη Βίσση. Αφού τόσο καιρό είχε τραβήγματα με την εταιρεία παραγωγής και δε μπορούσε να εμφανιστεί ή να βγάλει δίσκο.
Έχει αρκετά λεκτικά πυροτεχνήματα, αλλά προσωπικά θα ήθελα να πω στην πρώτη αρθρογράφο: Μάθε πρώτα πώς λένε το σιντι της Βανδή και του Φοίβου, μάθε ότι το Μοναξιά μεσα απ' τα μάτια μου δεν είναι της Βανδή και μετά οκ, μίλα για τη φθίνουσα πορεία της. Άκου εκεί Δέκα χρόνια μετά... :lol:
Τώρα το βλέπω καθαρά ...
GUNNER_10
Δημοσιεύσεις: 13408
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:31 am

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από GUNNER_10 »

ENA ARTHRO POU NAI MEN LEEI KAPIES ALLITHIES...ALLA EPISIS EINAI KAI POLY YPAERVOLIKO....GELASA POLY ME TO CD THS DESPOINAS 10 XRONIA META :lol: :lol: :lol: :lol: ..ANKDIGITA TA NOUMERA POLISEWN SE POLLES PERIPTOSEIS...340,000 TO GEIA(200.000)??350.000 H KRAYGH(300.000/2 150.000)???85.000 MONO OI PROFITITES ???OI OPIES POYLHSAN 150.000??160.000 KAI 140.000 ANTISTOIXA TO ARXIZO POLEMO KAI OI EUAISTHISIES POU EXOYN XTIPISEIS 200.000+ PRO POLLOU??
TO ENTHIMION EINAI STA 360.000 ME DIPLES POLISEIS 180.000
OI NOTES EINAI 7 PSIXES EINAI STA 200.000 DIPLA...
TO TRAYMA MONO 170.000?THN STIGMH POU EINAI PANW APO 180.000?PRAGMATI TIS POLISEIS TIS ESKISAN PARA POLY...TESPA...

THEORO OUTOS H ALLOS OTI GENIKA H DISKOGRAFIA STON PLANTITI OLO PERNAEI KRISI...EXOUN ALLAXEI TA STADAR...KATI H PEIRATIA....KATI OTI TA PRAGMATA PANE POLY GRIGORA...KAI SINEPWS DOULIES ELEIPESTATES...ME EYPETA KOMMATAKIA...POU DEN KRATOYN....
SD54
Δημοσιεύσεις: 2932
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 08, 2004 12:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από SD54 »

Eίναι πιστεύω χαζό (σόρρυ για την έκφραση) να κάθεστε και να ασχολείστε με συγκεκριμένα στοιχεία αυτού του άρθρου.

Χάνετε το δάσος κοιτώντας μόνο το δέντρο. :wink:

Το άρθρο για μένα είναι πέρα για πέρα αληθινό. Και οι τρεις έχουν χάσει την αίγλη του παρελθόντος. Ο κόσμος βαρέθηκε; κουράστηκε; Στράφηκε αλλού; Ίσως... Άλλοι πλέον για μένα έχουν πάρει τα ηνία.
...το εδώ πουθενά, το τώρα ποτέ...
masilnto
Δημοσιεύσεις: 1772
Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 22, 2006 12:35 am

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από masilnto »

Βασικά,η Αννα Βίσση "κάηκε" στη Eurovision.
Υπερέκθεση,ένα τραγούδι χιλιοακουσμένο & παλιομοδίτικο,και τελική κατάληξη στην 9η θέση.
Γι αυτό και απέχει,νομίζω.
Η Δέσποινα Βανδή,έχει ναι μεν πέσει,αν και έχει μαζί της τη Heven (γερό χαρτί).Το σίγουρο είναι ότι δεν έχει το εκτόπισμα που είχε η ίδια & τα τραγούδια της,τη περίοδο 99-02.Πιστεύω ότι μέρος της "ευθύνης" φέρει και ο Φοίβος,που άρχισε πλέον να γράφει σουξέ,χωρίς συνταγή σουξέ.
Για τη Καίτη Γαρμπή,ούτε καν το συζητώ..
Η Θεοδωρίδου είχε μια κορύφωση στο cd με τον Θεοφάνους,και το επόμενο cd με τη Ρεμπούτσικα,δεν είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία.Ίσως της στοίχισε και ο τρόπος που θέλησε να κάνει τη στροφή στο έντεχνο.
Εκτιμώ ότι αυτη τη περίοδο,επικρατούν ο Μιχάλης Χατζηγιάννης,η Πέγκυ Ζήνα και η Έλενα Παπαρίζου.
Rantaplan
Δημοσιεύσεις: 398
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 28, 2007 10:52 am

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από Rantaplan »

masilnto έγραψε:Βασικά,η Αννα Βίσση "κάηκε" στη Eurovision.
Υπερέκθεση,ένα τραγούδι χιλιοακουσμένο & παλιομοδίτικο,και τελική κατάληξη στην 9η θέση.
Γι αυτό και απέχει,νομίζω.
Η Δέσποινα Βανδή,έχει ναι μεν πέσει,αν και έχει μαζί της τη Heven (γερό χαρτί).Το σίγουρο είναι ότι δεν έχει το εκτόπισμα που είχε η ίδια & τα τραγούδια της,τη περίοδο 99-02.Πιστεύω ότι μέρος της "ευθύνης" φέρει και ο Φοίβος,που άρχισε πλέον να γράφει σουξέ,χωρίς συνταγή σουξέ.
Για τη Καίτη Γαρμπή,ούτε καν το συζητώ..
Η Θεοδωρίδου είχε μια κορύφωση στο cd με τον Θεοφάνους,και το επόμενο cd με τη Ρεμπούτσικα,δεν είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία.Ίσως της στοίχισε και ο τρόπος που θέλησε να κάνει τη στροφή στο έντεχνο.
Εκτιμώ ότι αυτη τη περίοδο,επικρατούν ο Μιχάλης Χατζηγιάννης,η Πέγκυ Ζήνα και η Έλενα Παπαρίζου.
an kai den simfwnw se ola mazi sou ta les wraia..ennow me wraio tropo..pragma spanio edw mesa. :o
[b]>>h vasilissa sto 8rono ths![/b]
just feel
Δημοσιεύσεις: 28625
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 11, 2007 7:47 pm
Τοποθεσία: κυκλαδες

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από just feel »

Η ΑΝΝΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ..
ΠΑΝΤΑ ΗΤΑΝ Η ''ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΟΔΑ'' ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ..
ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ Η ΑΝΝΑ..ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΕΣ..ΜΕΤΑ


ΓΙΑ ΑΥΤΟ Η ΑΝΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΜΕ ΤΟ ΝΥΛΟΝ..ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΣΕ ΑΛΛΟ ΣΤΥΛ..ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΔΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕ..
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Η ΒΑΝΔΗ Κ Η ΖΗΝΑ..ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΝΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΕΠΕΣΑΝ..

Η ΑΝΝΑ ΠΑΛΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ..ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΕΧΕΙ!
Άβαταρ μέλους
immortal
Δημοσιεύσεις: 16863
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2004 11:53 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από immortal »

Το ρεπερτόριο ειναι ρε παιδια το θέμα, οι εποχές και τα ακούσματα αλλάζουν και το λαικοποπ τέλος σε πωλήσεις. Κατι χρυσούς κανουν ορισμενοι μόνο απο τοποθετησεις

Η Ζήνα πχ δεν ειναι νομιζω τυχαιο που προσπαθει να κάνει ποπ και "έντεχνα" ανοιγματα. Αν και ειναι χαρακτηρισμενη ως λαικοποπ τραγουδιστρια και δεν ξέρω αν θα την δεχτει ο κοσμος σε άλλο ύφος
in this mad mad world
sce3
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 07, 2005 8:42 pm

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από sce3 »

Xwris kamia amfivolia oi ''vasiliades'' apo to 2000 k meta einai stathera me tis psiloteres pwliseis ploutarxos k xatzigiannis!!!O Ploutarxos kanei megaluteres pwliseis k apo zina k apo paparizou panta.
Άβαταρ μέλους
immortal
Δημοσιεύσεις: 16863
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2004 11:53 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από immortal »

Χάρις Αλεξίου (Θεά) με 2 πλατινένια στο Τοp 10. Ποια Ζήνα και πράσινα άλογα...
in this mad mad world
FAN_KAITIS
Δημοσιεύσεις: 1131
Εγγραφή: Τρί Ιούλ 19, 2005 12:20 pm
Τοποθεσία: ATHINA

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από FAN_KAITIS »

to oti yparxei mia genikh ptwsh yparxei!kaka ta psemata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mono o xatzhgiannis poulaei pleon oploutarxos kai i aleksiou!!!!!
ayto aksizw matia mou...
antidoto
Δημοσιεύσεις: 35870
Εγγραφή: Τετ Απρ 06, 2005 12:26 pm
Τοποθεσία: London

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από antidoto »

mesouranoun - alexiou, xgiannis,ploutarxos kai paparizou pedia!
Παρε ανασα και παμε...
xristina///
Δημοσιεύσεις: 100
Εγγραφή: Πέμ Ιαν 19, 2006 5:19 pm

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από xristina/// »

FAN_KAITIS έγραψε:to oti yparxei mia genikh ptwsh yparxei!kaka ta psemata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mono o xatzhgiannis poulaei pleon oploutarxos kai i aleksiou!!!!!

συμφωνώ!!! αλλα δεν μπορεις να συγκρίνεις έναν καλλιτέχνη απο τις πωλήσεις που είχε την δεκαετια του 90 που τότε η δισκογραφια ήταν σε πολυ καλυτερη κατάσταση με τώρα....γιατι αν κατσεις να σκεφτεις οτι η διπλη πλατινα σημερα ειναι στις 60.000 δίσκους τότε όλοι πεφτουν,πεφτουν,πέφτουν....και κανεις δεν κάνει σήμερα τις πωλήσεις που έκανε πριν 2 χρονια πχ....και αυτο οφείλεται σαφέστατα στα χάλια της σημερινης ελληνικης δισκογραφιας,στην πειρατεια και σε ότι αλλο θέλετε:wink:
[b]www.notis.gr

[size=150]ΤΟ [/size]site... [/b]
Άβαταρ μέλους
immortal
Δημοσιεύσεις: 16863
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2004 11:53 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από immortal »

antidoto έγραψε:mesouranoun - alexiou, xgiannis,ploutarxos kai paparizou pedia!
Και η Πρωτοψάλτη (και ας μην σου αρέσει το cd της) :lol: :wink:
in this mad mad world
antidoto
Δημοσιεύσεις: 35870
Εγγραφή: Τετ Απρ 06, 2005 12:26 pm
Τοποθεσία: London

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από antidoto »

immortal έγραψε:
antidoto έγραψε:mesouranoun - alexiou, xgiannis,ploutarxos kai paparizou pedia!
Και η Πρωτοψάλτη (και ας μην σου αρέσει το cd της) :lol: :wink:
eee ok ante :wink: (den m aresei to cd tis alla ime megalos fans tis!)
Παρε ανασα και παμε...
Άβαταρ μέλους
immortal
Δημοσιεύσεις: 16863
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2004 11:53 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Μη αναγνωσμένη δημοσίευση από immortal »

Επισης ο Πάριος κανει καλες πωλήσεις νομίζω... και η Αρβανιτάκη. Οχι στο ύψος του Χατζηγιάννη του Πλουταρχου και της Χαρουλας αλλα ικανοποιητικα...

Να μην ξεχάσουμε και τα παιδικά του Alter και της Legend που γινονται χρυσά το 1 μετα το άλλο :lol:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος immortal την Κυρ Μαρ 16, 2008 6:44 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
in this mad mad world
Κλειδωμένο