1.Den ine i proti fora: mprosta stous filous mas apopse, pali parastasi tha dwseis, ton erota mas tha skotoseis. Sasa eilikrina merikes fores aporo poso megali...fwni exeis koritsi mou. Pragmatika mia mpalanta pou aksizei na tin akousete

2.Erotas Kamini: afto apo to titlo akougete megalo tragoudi apo afta pou mono i fwni tis Sasas mporei na ypostirixei. Dilose prosfata se gnwsto periodiko oti thelei na exei mia megali gkama sti kariera tis. Gkama to leme Sasoulini tora??

3.Erotas kamini: dance mix: ti na pei kaneis - ama den to ekanan afto dance mix tha pathena kati. akousa oti zitise o DJ Tiesto na to kanei single alla de ton afise i Sasa.
4.mathe pos den eisai entaxei: kai stamata to skoini na to travas :? tsifeteteli pali...''pos mia mera tha pliroseis, trella ki an poulas''. Ti na pw, egrapse i poihtria pale kai eskise i ermineftria. Dwse kai dwse Sasa....
5.Ola edw skoteina: xasapiko pou ....apogeiwnetai apo ti fwni tis megali Sasas. Afou to akouse o geitonas mou kai irthe na me rotisei pia ine afti i megali ton mpatson fwni. Pantos pera apo tin plaka, to kommati apo mono tou den ine kako - apo ta sinithismena xasapika pou akoume alla ok i Sasa ws gnisia ektelestria tou anoigei to kefali kai trwei to periexomeno me xryso koutali.
nai nai sas to systino na to parete to cdaki!!!!!!