Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
O Γιώργος Θεοφάνους μιλάει στο Θέμα People για την Εύη Δρούτσα
''Κλέφτης δεν είμαι. Έχω επέμβει σε στίχους συνεργατών μου μετά από δική τους άδεια, την ώρα που γράφαμε ένα τραγούδι και αυτό συμβαίνει σχεδόν πάντα αν ρώτησετε άλλους δημιουργούς.Οι παραβάσεις αυτές δεν ήταν μόνο λέξεις η φράσεις αλλά πολλές φορές ήταν και ολόκληρα ρεφρέν. Θα μπορούσε να πει κανείς και γιατί το θυμήθηκε τώρα ο Θεοφάνους που τον κατηγορεί η Δρούτσα και έρχεται και λέει το αντίθετο;
Δεν είχα κανένα λόγο όλα αυτά τα χρόνια να βγάλω τα εν οίκω εν δήμω. Αν είχα μια ιδέα που λεγόταν Σημάδι στο Λαιμό, Είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα, Δώσε μου μια ευκαιρία ακόμα, Γύρισε, Κόκκινη γραμμή και δεκάδες άλλες φράσεις και τις είπα στη τότε συνεργάτιδα μου και τις έχτισε κάνοντας τις ολοκληρωμένο τραγούδι, ακριβώς για να μη φανώ ολιγόψυχος δήλωσα στην ΑΕΠΙ μόνο τη μουσική ως δική μου και το στίχο στο όνομα του συνεργάτη μου. Με την Εύη Δρούτσα αυτό συνέβη άπειρες φορές και το γνωρίζει. Όλοι γνώριζαν πως επενέβαινα σε στίχους και ακόμα το κάνω γιατί έτσι κρίνω κατά την άποψη μου ότι το τραγούδι θα γίνει καλύτερο.
Όσο για το θέμα υγείας που λέει , γνωρίζει πως ΕΓΩ ήμουν στο νοσοκομείο συγκεκριμένα στο Ιατρικό για μια εβδομάδα κι όχι η Εύη όπως κατά λάθος θυμάται. Όσο για την εγχείρηση που έκανε η ίδια σε άλλη περίοδο της θυμίζω πως ήμασταν εγώ και η Ευρυδικη δίπλα της. Ένας άνθρωπος που έχασε τη μάνα του από Καρκίνο στα 16 δεν νομίζω να ξεστόμιζε ποτέ σε κάποιον άλλον αυτά που η κυρία Δρούτσα καταλογίζει πως της είπα.
Αυτή μου ζήτησε να αναθερμάνουμε τη συνεργασία μας, Η συνεργασία μου μαζί της σταμάτησε το 2001, ο λόγος ήταν αυτός που τώρα καταλογίζει σε μένα. Μου ήταν πάρα πολύ δύσκολο και χρονοβόρο να πρέπει να επεμβαίνω σε όλα τα γραπτά της.
Τελικά απασφάλισα. Ο γιος μου κάποια στιγμή μου είπε, Μπαμπά γιατί η κυρία Δορύτσα τα λεέι αυτά; Της έκλεψες τραγούδια;Μέχρι εκείνη τη στιγμη έλεγα μέσα μου άστο να πάει. Το ίδιο μου το παιδί να αναρωτιέται αν κλέβω; Είμαστε σοβαροί; Γιατι να το επιτρέψω αυτό να γίνεται;
Tέλος μιλάει και για το X-Factor Έχω διαφορές με τον Ant1 και το X’factor 2 που μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα. Το αγάπησα το X-factor. Αγάπησα αυτά τα παιδιά που ήρθαν με το όνειρο στις παλάμες τους.''
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος MEDIA την Κυρ Ιουν 21, 2009 4:14 pm, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Εννοειται οτι εχει δικιο ο Θεοφανους.
Μπορεις να τον πεις στριμμενο, αυθαδη, κακιασμενο, σνομπ αλλα κλεφτη δεν μπορεις να τον πεις.
Ιδιαιτερα οταν η κατηγορια ξεστομιζεται απο καποια που αλλαζει συνεχεια τα λεγομενα της,
ΣΑΦΩΣ ΚΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΕΥΡΑ ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ!
ΤΟΝ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΚΟΡΥΦΑΙΟ ΝΕΩΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ ΚΟΜΜΑΤΑΡΕΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΕΤΑΙ...ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΠΩΣ ΠΡΟΩΘΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΤΟ ΛΟΥΚΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΝΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΟΚ...
Ο Γιώργος Θεοφάνους μετά από όλα ακούστηκαν τις τελευταίες μέρες αποφάσισε να στείλει μία επιστολή για να καταθέσει τη δική του άποψη. Η επιστολή δημοσιεύτηκε σε ένθετο της εφημερίδας «Πρώτο Θέμα».
Η επιστολή του Γιώργου Θεοφάνους:
«Προφανώς έρχεται πάντα μια στιγμή στη ζωή ενός ανθρώπου που βρίσκεται στη θέση του κατηγορούμενου χωρίς καλά- καλά να το καταλάβει, πασχίζοντας να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας! Μπορεί να πει κάποιος "αυτό είναι το τίμημα της επιτυχίας, της δημοσιότητας" κλπ ίσως κάποιος άλλος πει "όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά" πως όλα αυτά είναι μεθοδευμένα από τον ίδιο αυτόν που κατηγορείται για δικό του όφελος. Τα σενάρια δίνουν και παίρνουν αλλά... η αλήθεια είναι πάντα μία. Και αυτή την αλήθεια μόνο ο νόμος μπορεί να την αποδείξει. Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο αποφάσισα να κινηθώ νομικά προς την Εύη Δρούτσα. Όχι ως κίνηση αντεπίθεσης, αλλά ως κίνηση άμυνας και προσπάθειας να προστατεύσω την αξιοπρέπειά μου»
«Από την αρχή της καριέρας μου στην Ελλάδα μέχρι και σήμερα συνεργάστηκα με σημαντικούς στιχουργούς, όπως ο Λεωνίδας Μαλένης (κύπριος ποιητής που έγραψε και το Χρυσοπράσινο Φύλλο με τον Μίκη Θεοδωράκη) ο Μάνος Ελευθερίου, ο Φίλιππος Γράψας, ο Ανδρέας Νεοφυτίδης, ο Πάνος Φαλάρας, ο Θάνος Παπανικολάου και άλλοι. Πρόσφατα στην παράσταση που ανέβασα στο Ηρώδειο, μελοποίησα 40 ποιήματα- 28 αιώνων- κυπρίων ποιητών, με συνεργασία κορυφαίων ανθρώπων των γραμμάτων της Κύπρου. Στο σύνολο των 600 περίπου τραγουδιών που κυκλοφόρησα σε δίσκους όλα αυτά τα χρόνια, πάνω από τα μισά είναι σε δικούς μου στίχους επίσης. Ο λόγος ήταν και είναι πάντα η μεγάλη μου αγάπη και ο μαγνήτης εκείνος που με τραβάει να γράψω μελωδίες. Σπάνια έγραψα μουσικές και μετά πήγα να τις επενδύσω με λόγια ή να ζητήσω από κάποιον συνεργάτη να γράψει αυτός».
«Μπορεί κάποιοι να λένε πως είμαι δύσκολος συνεργάτης, απόλυτος, να επιμένω σε λεπτομέρειες ίσως λιγότερο σημαντικές, να παθιάζομαι και να γίνομαι οξύθυμος, να θέλω να επιβάλω τη γνώμη και την άποψή μου. Μπορεί να είμαι όλα αυτά και άλλα πολλά αλλά αυτό που με αποκάλεσε η κυρία Δρούτσα... κλέφτης, δεν είμαι. Έχω επέμβει σε στίχους συνεργατών μου μετά από δική τους άδεια, την ώρα που γράφουμε ένα τραγούδι, κι αυτό συμβαίνει σχεδόν πάντα αν ρωτήσετε άλλους δημιουργούς. Οι παρεμβάσεις αυτές δεν είναι μόνο λέξεις ή φράσεις, αλλά πολλές φορές ήταν και ολόκληρα ρεφρέν. Θα μπορούσε να πει κανείς "και γιατί το θυμήθηκε τώρα ο Θεοφάνους, που τον κατηγορεί η Εύη Δρούτσα και έρχεται και λέει το αντίθετο;". Δεν είχα κανέναν λόγο όλα αυτά τα χρόνια να βγάλω τα εν οίκω εν δήμω... γνωρίζω πως έτσι είναι οι συνεργασίες. Εάν είχα μια ιδέα που λεγόταν «σημάδι στο λαιμό», «είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα», «Δώσε μου μια ευκαιρία ακόμα», «Γύρισε», «Κόκκινη Γραμμή» και δεκάδες άλλες φράσεις και τις είπα στην τότε συνεργάτιδά μου και τις έχτισε κάνοντας τις ολοκληρωμένο τραγούδι, ακριβώς για να μη φανώ ολιγόψυχος, δήλωσα στην ΑΕΠΙ μόνο τη μουσική ως δική μου και τον στίχο στο όνομα του συνεργάτη μου. Με την Εύη Δρούτσα αυτό συνέβη άπειρες φορές και η ίδια το γνωρίζει. Όπως και το στενό περιβάλλον μας, η πρώην γυναίκα μου Ευρυδίκη, το συγγενικό περιβάλλον της Εύης, οι συνεργάτες μας στις εταιρείες και στα στούντιο. Όλοι γνώριζαν πως επενέβαινα σε στίχους και ακόμα το κάνω, γιατί έτσι κρίνω, κατά την άποψή μου, πως το τραγούδι θα γίνει καλύτερο. Είναι η προσωπική επαγγελματική μου άποψη. Με την άδεια του συνεργάτη μου και εν παρουσία του! Ποτέ δεν επενέβην σε κάτι χωρίς να το γνωρίζει ο στιχουργός. Προκαλώ όλους αυτούς τους αξιόλογους συναδέλφους που γράψαμε μαζί τόσα τραγούδια, τη Ναταλία Γερμανού, τον Κώστα Τριγώνη, την Ηρώ Τριγώνη, τον Βαγγέλη Κωνσταντινίδη, τον Ηλία Φιλίππου, τη Γιούλα Γεωργίου και άλλους να πουν το αντίθετο. Όπως το τότε στενό μας περιβάλλον, γνωρίζει πως εγώ ήμουν στο νοσοκομείο, συγκεκριμένα στο Ιατρικό, για μια εβδομάδα, και όχι η Εύη, όπως κατά λάθος θυμάται. Όσο για την εγχείρηση που έκανε η ίδια σε άλλη περίοδο, της θυμίζω πως ήμασταν και εγώ και η Ευρυδίκη, δίπλα της. Ένας άνθρωπος που έχασε τη μάνα του από καρκίνο στα 16, δε νομίζω να ξεστόμιζε ποτέ σε κάποιον άλλον αυτά που η κυρία Δρούτσα καταλογίζει πως της είπα».
«Η συνεργασία μου με την Εύη Δρούτσα σταμάτησε το 2001 με το δίσκο του Βασίλη Καρρά "Γύρισε". Μάλιστα ο λόγος ήταν αυτός που τώρα η ίδια καταλογίζει σε μένα. Μου ήταν πάρα πολύ δύσκολο και χρονοβόρο να πρέπει να επεμβαίνω σε όλα τα γραπτά της Εύης. Της το εξήγησα και πρέπει να το θυμάται αυτό. Εκεί ακριβώς της ανέφερα και ίσως το ωραιότερο τραγούδι που γράψαμε μαζί "ο δικός μου ο δρόμος", το οποίο ατόφιο, χωρίς ούτε ένα κόμμα να πειράξω, το μελοποίησα και πήρε το δρόμο του με την υπέροχη ερμηνεία του Πασχάλη Τερζή. Την ίδια περίοδο, αυτή του διαζυγίου μου με την Ευρυδίκη, αποφάσισα να γράφω μόνος μου τους στίχους στα τραγούδια μου, πράγμα που το έκανα μέχρι και πρόσφατα. Μέσα σε αυτή την περίοδο συνεργάστηκα με τη Μαρινέλλα, τη Νάνα Μούσχουρη, τη Χαρούλα Αλεξίου, τον Γιώργο Νταλάρα, την Άλκηστη Πρωτοψάλτη, τον Αντώνη Ρέμο, τον Πασχάλη Τερζή, τη Γλυκερία, τη Νατάσα θεοδωρίδου, την Πέγκυ Ζήνα, τον Κώστα Μακεδόνα, τον Χρήστο Δάντη, το Νίκο Βέρτη, τους ONE και άλλους. Αποκλειστικά και μόνο σε στίχους δικούς μου».
«Υπάρχει μάλιστα τηλεοπτικό ντοκουμέντο όπου η Εύη Δρούτσα στην αρχή της τηλεοπτικής σεζόν 2008-2009 με αποκαλεί καλό στιχουργό. Εύη μου ζήτησε να αναθερμάνουμε τη σχέση και της συνεργασία μας, λέγοντας μου πως θα ήθελε να ξαναγράψουμε τραγούδια μαζί, όταν ήρθε καλεσμένη μου στο Ηρώδειο τον Οκτώβριο, όταν επίσης ήρθε στο πλατό του X-Factor για να μου πάρει συνέντευξη στην εκπομπή που συνεργάζεται, όταν ήρθε στην παρουσίαση του βιβλίου μου, αλλά και σε άλλες δύο παρουσιάσεις του βιβλίου μου σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Πράγμα το οποίο δεν της αρνήθηκα και με πολλή χαρά της πρότεινα στις επερχόμενες συνεργασίες μου με τη Νατάσα Θεοδωρίδου και τον Λούκα Γιώρκα να μου γράψει. Ποτέ δεν έφτασε στα χέρια μου υλικό με στίχους της και θεώρησα πως άλλαξε γνώμη, γι' αυτό και πολύ πρόσφατα της έστειλα ένα μήνυμα ζητώντας της να γράψει για τη Νατάσα και τον Λούκα και αυτή μου το αρνήθηκε. Το σεβάστηκα και το θέμα τελείωσε εκεί. Δεν ξέρω τι είναι αυτό που οδήγησε την Εύη Δρούτσα να βγει και να κάνει αυτή την κατά μέτωπο και χωρίς λόγο επίθεση. Από την άλλη, δεν μπορώ να το αφήσω έτσι. Γιατί; Ξέρετε, την Κυριακή που έδωσε την πρώτη της συνέντευξη, γιατί μετά ακολούθησαν κι άλλες και θα ακολουθούσαν κι άλλες αν δεν κατέθετα ασφαλιστικά μέτρα εναντίον της, ο μεγάλος μου γιος ο Άγγελος, ο οποίος παρακολουθούσε τηλεόραση γύρισε και μου είπε κατά λέξη: "Μπαμπά, μα γιατί η κυρία Εύη τα λέει αυτά; Της έκλεψες τραγούδια;". Μέχρι εκείνη τη στιγμή έλεγα μέσα μου, "άστο να πάει. Έχε ως σημαία σου τον Δικό μου το δρόμο και σβήσε όλα τα άλλα", μα... Απασφάλισα. Το ίδιο μου το παιδί αναρωτιέται αν κλέβω; Είμαστε σοβαροί; Γιατί να το επιτρέψω αυτό να γίνεται; Καταλαβαίνω πως ήταν σε μία θέση στο Fame Story στον ANT1 χρόνια, και στη σχολή του ANT1 και τώρα πια δεν είναι. Καταλαβαίνω να θέλει κάποιος δημοσιότητα αλλά χρησιμοποιώντας τέτοια μέσα, γιατί;».
«Το ίδιο αναρωτήθηκα όταν είδα και τη συνέντευξη του Ηλία Ψινάκη και της Πέγκυς Ζήνα αλλά και του Νίκου Μουρατίδη στη Ναταλία Γερμανού. Οι τηλεοπτικές κόντρες μπορεί να ωφελούν ως ένα σημείο αυτούς που θέλουν να έχουν θέση στην τηλεόραση, εμένα όμως... Είναι άλλη η δουλειά μου. Γι' αυτό και ίσως οι διαφορές που έχουμε με τον ANT1 και το X-Factor 2 να μεγαλώνουν μέρα με τη μέρα. Το αγάπησα το X-Factor, τους συναδέλφους στην παραγωγή, την κριτική επιτροπή, το κανάλι το ίδιο, μα πάνω απ' όλα αγάπησα αυτά τα παιδιά που ήρθαν με το όνειρο ανάμεσα στις παλάμες τους. Αυτό πολεμάω. Να τους βοηθήσω να κάνουν το όνειρό τους πραγματικότητα όπως βοήθησαν με τις συμβουλές τους εμένα ο Μάνος Χατζιδάκις, ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο Γιώργος Χατζηνάσιος, ο Μάριος Τόκας, ο Γιάννης Σπανός, ο Λουκιανός Κηλαηδόνης, ο Κώστας Κλάβας. Ο καθένας με το δικό του τρόπο μου έδωσε λίγο απ' το φως του για να βλέπω στον "Δικό μου τον Δρόμο". Η δουλειά μας είναι μοναχική. Όση προβολή κι αν παίρνει».
variemai na diavasw otidipote..exoun kourasei afantasta oles aftes oi kontres....den exoun douleia kai kathontai kai ksekatiniazontai...poion endiaferei an eklepse i droutsa apo ton theofanous i toumpalin??
anti na katsoun na grapsoun kana kalo tragoudi vgianoun sta kanalia kai ksekatiniazontai....boooooored...opws egrapse k kapoios pio panw
ppapp2 έγραψε:variemai na diavasw otidipote..exoun kourasei afantasta oles aftes oi kontres....den exoun douleia kai kathontai kai ksekatiniazontai...poion endiaferei an eklepse i droutsa apo ton theofanous i toumpalin??
anti na katsoun na grapsoun kana kalo tragoudi vgianoun sta kanalia kai ksekatiniazontai....boooooored...opws egrapse k kapoios pio panw
Σωστο αυτο που λες αλλα να μη μας δουλευει και η Δρουτσα!
Ο ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΛΟΓΟ ΝΑ ΚΟΝΤΡΑΡΙΣΤΕΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ!ΑΠΛΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙ ΕΤΣΙ!
Η ΔΡΟΥΤΣΑ,Η ΖΗΝΑ,Ο ΨΙΨΙΝΑΚΗΣ,Ο ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΚΑΤΙΝΙΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΒΑΛΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ...Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΕΤΑ ΤΟ Χ ΕΙΧΕ ΨΙΛΟΧΑΘΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΣΑ...ΚΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΡΓΟ,ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΗΧΟΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ...
Η ΔΡΟΥΤΣΑ ΟΠΟΥ ΝΑ'ΝΑΙ ΤΗΣ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΛ.Η ΖΗΝΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,Ο ΨΙΨΗΣ ΚΙ Ο ΜΟΥΡΑΤ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ...ΚΑΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ...
ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΟΤΙ Ο ΘΕΟΦΑΝΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΞΩΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟ ΤΡΕΗΛΕΡ ΓΙΑ ΤΟ 2 ΠΟΥ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΗΔΗ ΝΑ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΤΗ ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ...
ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗ ΔΡΟΥΤΣΑ.ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ.
ANYWAY, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΣ ΣΤΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ Κ... ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ
stathis2b έγραψε:ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗ ΔΡΟΥΤΣΑ.ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ.
ANYWAY, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΣ ΣΤΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ Κ... ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ
tora tha tou erthei empneusi tou theofanous...
mou fages sto stixo...kai se kolisa ston toixo...
prospathises na dikaiologitheis...kai se mena pali pisw thes na rtheis...
stathis2b έγραψε:ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΣΑΚΩΘΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ.ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΤΗ ΔΡΟΥΤΣΑ.ΚΑΛΗ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ.
ANYWAY, ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΖΟΝΤΑΙ ΑΣ ΣΤΡΩΣΟΥΝ ΤΟΝ Κ... ΚΑΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ
o theofanus grafei akoma wraia tragoudia!eutyxws!!!!