Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα καλό πράγμα.

Όταν η Πέγκυ συνάντησε πρώτη φορά τον Κωνσταντίνο Ρήγο, καλλιτέχνη µε hype αντίστοιχο µε εκείνο του Δημήτρη Παπαϊωάννου, όλοι καταλάβαµε ότι ήταν αποφασισμένη να µπει για τα καλά στην Α-list του εγχώριου τραγουδιστικού κυκλώματος. Και, σ' ένα βαθµό, το πείραµα πέτυχε.
Η Πέγκυ έπαψε να είναι η τραγουδίστρια που απλώς τραγουδούσε «Είμαι καλά, περνάω μια χαρά» και ξεσήκωνε τα πλήθη. Ο Ρήγος μαζί με τον ταλαντούχο στυλίστα Τάσο Σωφρονίου τη μεταμόρφωσαν σε πραγματική σταρ, που, εκτός από χιτ, έχει αισθητική, ωραία ρούχα και δεν είναι από αυτές που βγαίνουν στην πίστα περπατώντας. Αποκορύφωμα αυτής της μεταμόρφωσης ήταν η περσινή της εμφάνιση στα βραβεία του Mad, όπου διασκεύασε Κάιλι Μινόγκ, λίγο πριν το κοινό την αναδείξει Fashion Icon της Χρονιάς. Η Πέγκυ Ζήνα Fashion Icon της Χρονιάς. Χμ...
Για να μην μπερδευόμαστε: Η Πέγκυ Ζήνα είναι μια πολύ ξεχωριστή περίπτωση της μουσικής μας πραγματικότητας. Ξεκίνησε την καριέρα της με το «Αν πας με άλλη, θα σου σπάσω το κεφάλι», αλλά τα χρόνια που ακολούθησαν έκαναν αυτή την επιλογή της να μοιάζει ασήμαντο ατόπημα. Έχει συνεργαστεί με τον Γιώργο Θεοφάνους (όπως η Αλεξίου), τον Νίκο Αντύπα (όπως η Πρωτοψάλτη) και τον Μάνο Ελευθερίου (όπως ο Νταλάρας), δίνοντας στους πλατινένιους δίσκους της ένα «ποιοτικό» βάρος, αλλά δεν έχει μπει ακόμα στη λίστα των καλλιτεχνών με στάτους που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση από καμία «όχθη» του ελληνικού τραγουδιού. Δεν είναι (και δεν δηλώνει) σοουγούμαν, όπως, π.χ., η Βίσση ή η Βανδή, αλλά είναι πλέον η τραγουδίστρια που ίσως περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη προσέχει ώστε οι εμφανίσεις, οι φωτογραφίσεις και τα βιντεοκλίπ της να χαρακτηρίζονται από μια καλλιτεχνική, «προχώ» διάθεση.
Εκεί ακριβώς φαίνεται να μπερδεύονται τα πράγματα. Φέτος δε πιο πολύ από κάθε άλλη φορά, αφού η Πέγκυ επέστρεψε και είναι ίδια η Lady Gaga. Και δεν είναι οι αφέλειες το θέμα μας, που, όπως δήλωσε η ίδια, τις έχει ξανακάνει στο παρελθόν. Είναι τα πάντα: το εξώφυλλο του νέου δίσκου, η παραγωγή στο «Αναθεώρησα» (θυμίζει το «Just Dance» της Lady Gaga), τα γυαλιά ηλίου-μάσκα και το όλο στάιλινγκ στο αντίστοιχο βιντεοκλίπ. Στο οποίο βιντεοκλίπ πρωταγωνιστούν αγόρια με καρό παντελόνια, τιράντες, κίτρινα πουκάμισα, ρόλερ, Ray-Ban και All Star, αγόρια δηλαδή που σε πραγματικές συνθήκες, όταν η Πέγκυ είναι στην πίστα, κάνουν βόλτες στο Γκάζι - ακόμα κι αν τα μπαρ που περικυκλώνουν την Τεχνόπολη απέχουν λίγα μόλις βήματα από τα νυχτερινά μαγαζιά της Ιεράς Οδού. Με λίγα λόγια, το βασικό μας θέμα είναι ότι η Πέγκυ Ζήνα τελευταία είναι μια άλλη - είτε αυτή η «άλλη» είναι η Lady Gaga είτε όχι.
Και για να μιλήσουμε με όρους «ταμπέλας»: το «θηλυκός Πλούταρχος with a twist» τής ταιριάζει περισσότερο από το «Ελληνίδα Lady Gaga».
yupi