ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ
«Εξορίζουν το λαϊκό για να μας κάνουν ποπ»
Της Χάρης Ποντίδα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009
Μήπως γινόμαστε πολύ ποπ ως κοινωνία; Οι καλλιτέχνες ανησυχούν. Τα ραδιόφωνα και οι δισκογραφικές, λένε, έχουν εξορίσει το λαϊκό. Οι δε πίστες είναι έτοιμες να πολεμήσουν...
Το τελευταίο λαϊκό σουξέ που ένωσε πανελληνίως όλες τις φυλές των μουσικόφιλων, από τους υπερασπιστές της «κουλτούρας»- των έντεχνων - μέχρι και τους φανατικούς των γαρίφαλων, είναι η «Πριγκιπέσα» του Σωκράτη Μάλαμα, επιτυχία που σφράγισε και την πίστα με τη φωνή του Βασίλη Καρρά.
Κατά τα άλλα, είναι εμφανής πλέον η στροφή του ήχου της καθημερινότητάς μας (από το ραδιόφωνο και τις προκάτ playlists, την τηλεόραση, τα ringtones κ.λπ.) σε ένα παγκοσμιοποιημένο ποπ τραγούδι και πολλές φορές μπαίνεις στον πειρασμό να σκεφτείς πώς και γιατί σταμάτησε (ξαφνικά) να γράφεται τραγούδι σε ρυθμό 9/8. Ή μήπως δεν σταμάτησε και απλώς έχει- και - το ραδιόφωνο τον αντίπαλό του;
Όποιο λαϊκό τραγουδιστή και να ρωτήσεις θα εξάρει το ένδοξο παρελθόν με τους μεγάλους συνθέτες και στιχουργούς και θα γκρινιάξει για την πενία του σήμερα.
«Έχω τσαντιστεί πολύ με το ραδιόφωνο», λέει ο Δημήτρης Μητροπάνος. «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν αποκλείσει το μπουζούκι. Είναι μίασμα; Κάνει κακό στον κόσμο;».
Οι νεώτεροι συνάδελφοί του πώς αντιμετωπίζουν το λαϊκό τραγούδι; «Για να τους πείσεις να πουν τραγούδι της προκοπής- γιατί υπάρχουν τραγούδια- ιδρώνεις», λέει.
Προβληματισμένη μοιάζει και η Ελευθερία Αρβανιτάκη: «Είναι μια καλή ευκαιρία να το ψάξεις ως θέμα», μου είχε πει εμπιστευτικά στην τελευταία μας κουβέντα. Η έλλειψη λαϊκών τραγουδιών δηλώνει απλώς τη μετακίνηση του κοινού σε άλλον ήχο; «Δεν ξέρω», απάντησε. «Θα έλεγα ότι είναι και θέμα ραδιοφώνου και του τι υποστηρίζεται γενικώς. Μάλλον ζούμε σε μια εποχή λίγο πιο ποπ. Σαν να θέλουν όλοι να είναι πιο χαρούμενοι. Ας πούμε ότι είναι μια εποχή που έχει ανάγκη το ροζ. Δεν ζούμε όμως σε ροζ εποχές. Είναι σαν να μη θέλουμε να δούμε».
Ο τελευταίος δίσκος της έχει διεθνοποιημένο ήχο (παραγωγός και ενορχηστρωτής είναι ο Χαβιέ Λιμόν), γεγονός που υποδηλώνει την επιθυμία της να επικοινωνήσει και με το ξένο κοινό, πέρα από τη θολούρα της ελληνικής πραγματικότητας. «Είναι όλοι αμήχανοι σήμερα», λέει. «Ως κοινωνία είμαστε αμήχανοι, πόσω μάλλον εμείς οι καλλιτέχνες... Αυτό βγαίνει αναπόφευκτα και στο τραγούδι».
Τα τελευταία- κυρίως δύο- χρόνια δεν είναι εύκολο να ανακαλέσει κάποιος τους στίχους ενός λαϊκού τραγουδιού που ένωσε γούστα, γενιές, κοινωνικές τάξεις. Ένα τραγούδι που να το αγάπησε το ραδιόφωνο, να το ακούσαμε σε ταξί, να το τραγούδησαν οι φίλοι μας, οι φίλοι των παιδιών μας, οι ηλικιωμένοι συγγενείς μας.
Όχι ότι δεν έχουν γραφτεί ωραία λαϊκά τραγούδια - ένα από αυτά, το «Ζωή νταλίκα κόκκινη» του Σταμάτη Κραουνάκη για τον Δημήτρη Μητροπάνο. Κανένα όμως δεν έτυχε να συνοδεύσει την καθημερινότητά μας. Είναι θέμα τύχης άραγε;
«Είναι προκατασκευασμένη ιστορία», λέει ο Βαγγέλης Κορακάκης, από τις τελευταίες δυνάμεις στο λαϊκό και ως συνθέτης. «Αυτό που συμβαίνει πηγαίνει κόντρα στο κοινό αίσθημα. Το βλέπω στο μαγαζί. Είναι ζωντανό το λαϊκό τραγούδι στον Έλληνα. Αυτό λαχταράει. Με αυτό διασκεδάζει. Θα σας πω και ένα άλλο παράδειγμα. Η "Σκέψη της τρελής" παίχτηκε από το ραδιόφωνο και αγαπήθηκε. Το "Πρώτο φθινόπωρο" δεν παίχτηκε σχεδόν καθόλου. Παρ΄ όλα αυτά, όπου και να πάω στην Ελλάδα μου λένε γι΄ αυτό. Είναι απίστευτο, αλλά έχει λειτουργήσει από στόμα σε στόμα».
«Αν σκάσει ένα μεγάλο λαϊκό σαν το «Αυτή η νύχτα μένει» του Κραουνάκη ή η "Πριγκιπέσα" του Μάλαμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το παίξουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί», λέει ο Οδυσσέας Ιωάννου, στιχουργός και διευθυντής του ραδιοσταθμού Μελωδία.
Ναι, αλλά αυτά είναι τραγούδια χρόνων. Είναι τυχαίο που δεν έχει βγει τόσο καιρό κάτι καινούργιο; «Είναι και θέμα δημιουργών», λέει. "Δεν είναι ότι έχουμε απομακρυνθεί από τον ήχο του λαϊκού, όχι. Από το σήμα του έχουμε απομακρυνθεί. Το λαϊκό τραγούδι πρέπει να έχει άμεσο, καθαρό, δυνατό σήμα. Να εκφράζει τον άνθρωπο του σήμερα σε μια ευρύτερη γκάμα. Η ταυτότητα του Έλληνα όμως είναι κατακερματισμένη. Και οι δημιουργοί δεν είναι τίποτα άλλο παρά παιδιά της εποχής τους, μπερδεμένοι, χαμένοι, ασταθείς- μιλάω και ως δημιουργός. Ό,τι μπορεί να περάσει ως "θετικό" στα άλλα είδη τραγουδιού - ακόμα και μια δήθεν θολούρα- στο λαϊκό δεν περνάει. Θέλει συμπαγές πράγμα, δυνατό. Ποιος είναι ικανός να γράψει έτσι;».
Στροφές
Ελευθερία Αρβανιτάκη: Από το «Κόκκινο φουστάνι» στον διεθνοποιημένο ήχο του «Και τα μάτια και η καρδιά».
Ελεονώρα Ζουγανέλη: Από τα λαϊκά με την Εστουδιαντίνα έστριψε... δυτικά προς την ποπ.
Άννα Βίσση: Από τα «Χρόνια της υπομονής» και το καρβέλειο λαϊκοπόπ στην «πυρά με τις ξενέρωτες».
Γιάννης Κότσιρας: Από τον μπαγλαμά στο πρόγραμμα του Μιχάλη Γενίτσαρη και τα λαϊκά σε πιο ποπ ακούσματα.
Δέσποινα Βανδή: Από τα ζεϊμπέκικα και τα χασάπικα του Φοίβου στο λαϊκοπόπ και στο ποπ «Υπάρχει ζωή». Ελένη Τσαλιγοπούλου: Από τα λαϊκά και σμυρναίικα στο «Πιάσε με» με ποπ.
Οι πίστες, η τηλεφωνία και τα «διαφημιστικά πακέτα»
«Τα λαϊκά έχουν εξοριστεί από το ραδιόφωνο γιατί δεν προμοτάρονται από τους μεγάλους πελάτες του ραδιοφώνου», λέει παραγωγός, δίνοντας ακόμη μία διάσταση.
Ποιοι είναι; «Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που προμοτάρουν παγκοσμιοποιημένα γούστα εδώ και μερικά χρόνια στη νεανική αγορά στην οποία απευθύνονται. Το τι μουσική βγαίνει σήμερα, τι διαφημίζεται και πόσο διαφημίζεται είναι θέμα τηλεφωνίας. Σίγουρα οι δισκογραφικές έχουν χάσει τη δύναμή τους και δεν μπορούν να διαφημίσουν το προϊόν τους».
Υπάρχει ακόμη μία συνισταμένη, τα μεγάλα νυχτερινά κέντρα. «Οι επιχειρηματίες που έχουν τις μεγάλες πίστες και οι οποίοι "κλείνουν" λαϊκά ονόματα με συμβόλαια χρόνων- που σημαίνει ότι αναλαμβάνουν και τα έξοδα των δίσκων τους, τη διαφήμισή τους και γενικώς τις κινήσεις τους στον χώρο- είδαν ότι η δουλειά τους πάει από το κακό στο χειρότερο. Γιατί το λαϊκό τραγούδι φέρνει τα γαρίφαλα, τους χορούς, την κατανάλωση.
Τώρα λοιπόν που το λαϊκό εξορίστηκε από το ραδιόφωνο, έπαψε να ακούγεται και τείνει να μην παράγεται απειλούν να αποσύρουν τα δικά τους διαφημιστικά πακέτα.
Έτσι δεν αποκλείεται σε λίγο να δούμε να αλλάζει πάλι το τοπίο».
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&a ... 37621&ct=4
«Εξορίζουν το λαϊκό για να μας κάνουν ποπ»
Της Χάρης Ποντίδα
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009
Μήπως γινόμαστε πολύ ποπ ως κοινωνία; Οι καλλιτέχνες ανησυχούν. Τα ραδιόφωνα και οι δισκογραφικές, λένε, έχουν εξορίσει το λαϊκό. Οι δε πίστες είναι έτοιμες να πολεμήσουν...
Το τελευταίο λαϊκό σουξέ που ένωσε πανελληνίως όλες τις φυλές των μουσικόφιλων, από τους υπερασπιστές της «κουλτούρας»- των έντεχνων - μέχρι και τους φανατικούς των γαρίφαλων, είναι η «Πριγκιπέσα» του Σωκράτη Μάλαμα, επιτυχία που σφράγισε και την πίστα με τη φωνή του Βασίλη Καρρά.
Κατά τα άλλα, είναι εμφανής πλέον η στροφή του ήχου της καθημερινότητάς μας (από το ραδιόφωνο και τις προκάτ playlists, την τηλεόραση, τα ringtones κ.λπ.) σε ένα παγκοσμιοποιημένο ποπ τραγούδι και πολλές φορές μπαίνεις στον πειρασμό να σκεφτείς πώς και γιατί σταμάτησε (ξαφνικά) να γράφεται τραγούδι σε ρυθμό 9/8. Ή μήπως δεν σταμάτησε και απλώς έχει- και - το ραδιόφωνο τον αντίπαλό του;
Όποιο λαϊκό τραγουδιστή και να ρωτήσεις θα εξάρει το ένδοξο παρελθόν με τους μεγάλους συνθέτες και στιχουργούς και θα γκρινιάξει για την πενία του σήμερα.
«Έχω τσαντιστεί πολύ με το ραδιόφωνο», λέει ο Δημήτρης Μητροπάνος. «Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχουν αποκλείσει το μπουζούκι. Είναι μίασμα; Κάνει κακό στον κόσμο;».
Οι νεώτεροι συνάδελφοί του πώς αντιμετωπίζουν το λαϊκό τραγούδι; «Για να τους πείσεις να πουν τραγούδι της προκοπής- γιατί υπάρχουν τραγούδια- ιδρώνεις», λέει.
Προβληματισμένη μοιάζει και η Ελευθερία Αρβανιτάκη: «Είναι μια καλή ευκαιρία να το ψάξεις ως θέμα», μου είχε πει εμπιστευτικά στην τελευταία μας κουβέντα. Η έλλειψη λαϊκών τραγουδιών δηλώνει απλώς τη μετακίνηση του κοινού σε άλλον ήχο; «Δεν ξέρω», απάντησε. «Θα έλεγα ότι είναι και θέμα ραδιοφώνου και του τι υποστηρίζεται γενικώς. Μάλλον ζούμε σε μια εποχή λίγο πιο ποπ. Σαν να θέλουν όλοι να είναι πιο χαρούμενοι. Ας πούμε ότι είναι μια εποχή που έχει ανάγκη το ροζ. Δεν ζούμε όμως σε ροζ εποχές. Είναι σαν να μη θέλουμε να δούμε».
Ο τελευταίος δίσκος της έχει διεθνοποιημένο ήχο (παραγωγός και ενορχηστρωτής είναι ο Χαβιέ Λιμόν), γεγονός που υποδηλώνει την επιθυμία της να επικοινωνήσει και με το ξένο κοινό, πέρα από τη θολούρα της ελληνικής πραγματικότητας. «Είναι όλοι αμήχανοι σήμερα», λέει. «Ως κοινωνία είμαστε αμήχανοι, πόσω μάλλον εμείς οι καλλιτέχνες... Αυτό βγαίνει αναπόφευκτα και στο τραγούδι».
Τα τελευταία- κυρίως δύο- χρόνια δεν είναι εύκολο να ανακαλέσει κάποιος τους στίχους ενός λαϊκού τραγουδιού που ένωσε γούστα, γενιές, κοινωνικές τάξεις. Ένα τραγούδι που να το αγάπησε το ραδιόφωνο, να το ακούσαμε σε ταξί, να το τραγούδησαν οι φίλοι μας, οι φίλοι των παιδιών μας, οι ηλικιωμένοι συγγενείς μας.
Όχι ότι δεν έχουν γραφτεί ωραία λαϊκά τραγούδια - ένα από αυτά, το «Ζωή νταλίκα κόκκινη» του Σταμάτη Κραουνάκη για τον Δημήτρη Μητροπάνο. Κανένα όμως δεν έτυχε να συνοδεύσει την καθημερινότητά μας. Είναι θέμα τύχης άραγε;
«Είναι προκατασκευασμένη ιστορία», λέει ο Βαγγέλης Κορακάκης, από τις τελευταίες δυνάμεις στο λαϊκό και ως συνθέτης. «Αυτό που συμβαίνει πηγαίνει κόντρα στο κοινό αίσθημα. Το βλέπω στο μαγαζί. Είναι ζωντανό το λαϊκό τραγούδι στον Έλληνα. Αυτό λαχταράει. Με αυτό διασκεδάζει. Θα σας πω και ένα άλλο παράδειγμα. Η "Σκέψη της τρελής" παίχτηκε από το ραδιόφωνο και αγαπήθηκε. Το "Πρώτο φθινόπωρο" δεν παίχτηκε σχεδόν καθόλου. Παρ΄ όλα αυτά, όπου και να πάω στην Ελλάδα μου λένε γι΄ αυτό. Είναι απίστευτο, αλλά έχει λειτουργήσει από στόμα σε στόμα».
«Αν σκάσει ένα μεγάλο λαϊκό σαν το «Αυτή η νύχτα μένει» του Κραουνάκη ή η "Πριγκιπέσα" του Μάλαμα, δεν υπάρχει περίπτωση να μην το παίξουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί», λέει ο Οδυσσέας Ιωάννου, στιχουργός και διευθυντής του ραδιοσταθμού Μελωδία.
Ναι, αλλά αυτά είναι τραγούδια χρόνων. Είναι τυχαίο που δεν έχει βγει τόσο καιρό κάτι καινούργιο; «Είναι και θέμα δημιουργών», λέει. "Δεν είναι ότι έχουμε απομακρυνθεί από τον ήχο του λαϊκού, όχι. Από το σήμα του έχουμε απομακρυνθεί. Το λαϊκό τραγούδι πρέπει να έχει άμεσο, καθαρό, δυνατό σήμα. Να εκφράζει τον άνθρωπο του σήμερα σε μια ευρύτερη γκάμα. Η ταυτότητα του Έλληνα όμως είναι κατακερματισμένη. Και οι δημιουργοί δεν είναι τίποτα άλλο παρά παιδιά της εποχής τους, μπερδεμένοι, χαμένοι, ασταθείς- μιλάω και ως δημιουργός. Ό,τι μπορεί να περάσει ως "θετικό" στα άλλα είδη τραγουδιού - ακόμα και μια δήθεν θολούρα- στο λαϊκό δεν περνάει. Θέλει συμπαγές πράγμα, δυνατό. Ποιος είναι ικανός να γράψει έτσι;».
Στροφές
Ελευθερία Αρβανιτάκη: Από το «Κόκκινο φουστάνι» στον διεθνοποιημένο ήχο του «Και τα μάτια και η καρδιά».
Ελεονώρα Ζουγανέλη: Από τα λαϊκά με την Εστουδιαντίνα έστριψε... δυτικά προς την ποπ.
Άννα Βίσση: Από τα «Χρόνια της υπομονής» και το καρβέλειο λαϊκοπόπ στην «πυρά με τις ξενέρωτες».
Γιάννης Κότσιρας: Από τον μπαγλαμά στο πρόγραμμα του Μιχάλη Γενίτσαρη και τα λαϊκά σε πιο ποπ ακούσματα.
Δέσποινα Βανδή: Από τα ζεϊμπέκικα και τα χασάπικα του Φοίβου στο λαϊκοπόπ και στο ποπ «Υπάρχει ζωή». Ελένη Τσαλιγοπούλου: Από τα λαϊκά και σμυρναίικα στο «Πιάσε με» με ποπ.
Οι πίστες, η τηλεφωνία και τα «διαφημιστικά πακέτα»
«Τα λαϊκά έχουν εξοριστεί από το ραδιόφωνο γιατί δεν προμοτάρονται από τους μεγάλους πελάτες του ραδιοφώνου», λέει παραγωγός, δίνοντας ακόμη μία διάσταση.
Ποιοι είναι; «Οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας που προμοτάρουν παγκοσμιοποιημένα γούστα εδώ και μερικά χρόνια στη νεανική αγορά στην οποία απευθύνονται. Το τι μουσική βγαίνει σήμερα, τι διαφημίζεται και πόσο διαφημίζεται είναι θέμα τηλεφωνίας. Σίγουρα οι δισκογραφικές έχουν χάσει τη δύναμή τους και δεν μπορούν να διαφημίσουν το προϊόν τους».
Υπάρχει ακόμη μία συνισταμένη, τα μεγάλα νυχτερινά κέντρα. «Οι επιχειρηματίες που έχουν τις μεγάλες πίστες και οι οποίοι "κλείνουν" λαϊκά ονόματα με συμβόλαια χρόνων- που σημαίνει ότι αναλαμβάνουν και τα έξοδα των δίσκων τους, τη διαφήμισή τους και γενικώς τις κινήσεις τους στον χώρο- είδαν ότι η δουλειά τους πάει από το κακό στο χειρότερο. Γιατί το λαϊκό τραγούδι φέρνει τα γαρίφαλα, τους χορούς, την κατανάλωση.
Τώρα λοιπόν που το λαϊκό εξορίστηκε από το ραδιόφωνο, έπαψε να ακούγεται και τείνει να μην παράγεται απειλούν να αποσύρουν τα δικά τους διαφημιστικά πακέτα.
Έτσι δεν αποκλείεται σε λίγο να δούμε να αλλάζει πάλι το τοπίο».
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&a ... 37621&ct=4
Μαλακιες! Αν ειναι καλο το τραγουδι, τι σημασια εχει αν ειναι ποπ η λαικο? Να κατσουν και να γραψουν καλα λαικα κομματια να τα ακουσουμε!
ΥΓ. Η Αννα μπορει να ξεκινησε με λαικα αλλα οι πρωτες τις επιτυχιες δεν ηταν λαικα ακουσματα. Δες αυτος που περιμενω, δωδεκα, πραγματα, ειμαι, φως, αντιστροφη μετρηση, λαμπω,φωτια κτλ. Ετσι για να μπαινουνε καποιες ''ανακριβειες'' στην θεση τους!
ΥΓ. Η Αννα μπορει να ξεκινησε με λαικα αλλα οι πρωτες τις επιτυχιες δεν ηταν λαικα ακουσματα. Δες αυτος που περιμενω, δωδεκα, πραγματα, ειμαι, φως, αντιστροφη μετρηση, λαμπω,φωτια κτλ. Ετσι για να μπαινουνε καποιες ''ανακριβειες'' στην θεση τους!

-
- Δημοσιεύσεις: 14181
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:19 pm
ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ(1996-2006) ΟΠΟΥ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ "ΚΑΗΚΕ" ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΚΟΥΣΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ.ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΟΥΞΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΟΥΖΟΥΞΙΔΙΚΩΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΕΞΑΝΤΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΕΥΤΕΛΕΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΑΡΕΘΕΙ.ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΛΑΪΚΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ(ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΣΤΕ?ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΜΕ "ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ" ΚΑΙ "ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ" ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ).ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ "ΛΑΪΚΗ" ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΣΑΜΕ.Μ΄ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΟ MUST ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΜΕ ΠΙΟ ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΣΠΑΓΑΝ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ 50ΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΑΡΕΘΕΙ.ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΛΑΪΚΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ(ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΣΤΕ?ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΜΕ "ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ" ΚΑΙ "ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ" ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ).ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ "ΛΑΪΚΗ" ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΣΑΜΕ.Μ΄ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΟ MUST ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΜΕ ΠΙΟ ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΣΠΑΓΑΝ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ 50ΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ.
Δως μου ένα παγάκι
-
- Δημοσιεύσεις: 14181
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:19 pm
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ "ΤΡΑΓΙΚΗ" ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΥΡΙΩΣ 1996-1999 ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΛΛΗΝΑΔΙΚΟcreativeuser έγραψε:ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ(1996-2006) ΟΠΟΥ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ "ΚΑΗΚΕ" ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΚΟΥΣΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ.ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΟΥΞΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΟΥΖΟΥΞΙΔΙΚΩΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΕΞΑΝΤΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΕΥΤΕΛΕΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΑΡΕΘΕΙ.ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΛΑΪΚΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ(ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΣΤΕ?ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΜΕ "ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ" ΚΑΙ "ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ" ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ).ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ "ΛΑΪΚΗ" ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΣΑΜΕ.Μ΄ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΟ MUST ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΜΕ ΠΙΟ ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΣΠΑΓΑΝ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ 50ΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ.
-
- Δημοσιεύσεις: 14181
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:19 pm
ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ.ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΑ 10ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΑΣ.ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΚΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ.stathis2b έγραψε: ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ "ΤΡΑΓΙΚΗ" ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΥΡΙΩΣ 1996-1999 ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΛΛΗΝΑΔΙΚΟ
ΑΣΕ ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ DANCE ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ,ΤΗ ΜΙΡΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΙΡΙΝΤΑΧΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΑΪΚΑ ΑΣΜΑΤΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50 ΚΑΙ ΤΟΥ 60.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΕ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?
Δως μου ένα παγάκι
ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΣ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ ΚΑΙ ΑΓΙΟΣ Ο ΘΕΟΣ.ΤΩΡΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΜΕΝ ΤΟ ΠΙΟ ΠΟΠ-ΡΟΚ ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΜΟΥΣΙΚΑ ΕΙΔΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΛΑΪΚΟcreativeuser έγραψε:ΕΝΤΑΞΕΙ ΓΙΑ ΤΟΤΕ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ.ΑΛΛΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΕΝΑ 10ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΡΘΟΥΜΕ ΣΤΑ ΙΣΑ ΜΑΣ.ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΚΟΥΝΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΑΚΟΥΣΜΑΤΑ.stathis2b έγραψε: ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ "ΤΡΑΓΙΚΗ" ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΥΡΙΩΣ 1996-1999 ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΛΛΗΝΑΔΙΚΟ
ΑΣΕ ΟΙ ΡΟΥΜΑΝΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ DANCE ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ.![]()
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΚΛΑΨΑ,ΤΗ ΜΙΡΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΙΡΙΝΤΑΧΤΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ.ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΩΡΑΙΟΤΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΛΑΪΚΑ ΑΣΜΑΤΑ ΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ 50 ΚΑΙ ΤΟΥ 60.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΙΜΩΣ ΣΕ ΜΠΟΥΖΟΥΚΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ?
- Dimitris96
- Δημοσιεύσεις: 862
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2007 12:16 am
TI???ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ "ΤΡΑΓΙΚΗ" ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΥΡΙΩΣ 1996-1999 ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΛΛΗΝΑΔΙΚΟ
den eimaste kala tragiki periodo?
meta to 2000 exei siga siga pethanei to laiko!
to 2003 h xaroula ebgale to teleftaio poly kalo ELLINIKO!! LAIKO!!! album
h epoxes tou 90 htan apo tis kaliteres epoxes stin mousiki stin ellada kai genika
kai esy mas les tragiki?
tragiki einai h tora katastash pou o KATHE DITHEN bgazei tragoudi kai to paizei tragoudistis kai ton paizoune astamatita sto mad tv kai sta radiofwna
ayth einai tragiki periodo gia mena
h elliniki mousiki siga siga pethenei kai anti na doume pws mporoume na tin sosoume pane kai bgazoune tragoudistes san ton kotsira kai arvanitaki US POP tragoudia kai alles MPOURDES me 0 ellinismo
NTROPH!!!
P.S: noti bgale cd laiko gia na akousoume kai kati kalo epitelous. :x
Notis Sfakianakis
ΕΝΩ ΤΟΤΕ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΛΕΝΤΑ.ΕΛΑ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΥΠΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΜΟΥ ΤΟ 'ΠΑΙΖΕ ΛΑΪΚΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ.Dimitris96 έγραψε:TI???ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΗΝ "ΤΡΑΓΙΚΗ" ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΟΔΟ ΚΥΡΙΩΣ 1996-1999 ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΕΡΑΝΤΟ ΕΛΛΗΝΑΔΙΚΟ
den eimaste kala tragiki periodo?
meta to 2000 exei siga siga pethanei to laiko!
to 2003 h xaroula ebgale to teleftaio poly kalo ELLINIKO!! LAIKO!!! album
h epoxes tou 90 htan apo tis kaliteres epoxes stin mousiki stin ellada kai genika
kai esy mas les tragiki?
tragiki einai h tora katastash pou o KATHE DITHEN bgazei tragoudi kai to paizei tragoudistis kai ton paizoune astamatita sto mad tv kai sta radiofwna
ayth einai tragiki periodo gia mena
h elliniki mousiki siga siga pethenei kai anti na doume pws mporoume na tin sosoume pane kai bgazoune tragoudistes san ton kotsira kai arvanitaki US POP tragoudia kai alles MPOURDES me 0 ellinismo
NTROPH!!!
P.S: noti bgale cd laiko gia na akousoume kai kati kalo epitelous. :x
ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΛΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ 90'S
-
- Δημοσιεύσεις: 14181
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:19 pm
ΑΚΡΙΒΩΣ.ΤΑ 90's ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΩΝ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ ΥΠΗΡΧΑΝ(ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ) ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΑΚΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ(ΟΠΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ).stathis2b έγραψε:
ΕΝΩ ΤΟΤΕ ΕΒΓΑΙΝΑΝ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΑ ΤΑΛΕΝΤΑ.ΕΛΑ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΤΥΠΟΥ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ ΜΟΥ ΤΟ 'ΠΑΙΖΕ ΛΑΪΚΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ.
ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΕΛΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΤΟ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΚΑΤΑΤΕΘΕΝ ΣΤΑ ΜΕΣΑ ΤΩΝ 90'S
ΜΗΝ ΒΑΦΤΙΣΟΥΜΕ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΑ 90's ΚΑΙ ΩΣ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ. 60's(ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ)ΔΕΝ ΗΤΑΝ.

Δως μου ένα παγάκι
- billakos24
- Δημοσιεύσεις: 12540
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 4:34 am
creativeuser έγραψε:ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ(1996-2006) ΟΠΟΥ ΤΟ ΛΑΪΚΟ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ "ΚΑΗΚΕ" ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΚΟΥΣΜΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ.ΥΠΗΡΞΕ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΟΡΕΣΜΟΣ ΤΩΝ ΛΑΪΚΩΝ ΣΟΥΞΕ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΠΟΥΖΟΥΞΙΔΙΚΩΝ.ΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΕΞΑΝΤΛΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΟΥΣ ΜΑΝΙΩΔΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΛΟΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΕΒΑΖΑΝ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΜΩΣ ΕΥΤΕΛΕΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ.
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΧΑΝ ΣΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΒΑΡΕΘΕΙ.ΚΙ ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΛΑΪΚΑ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ(ΠΟΙΑ ΗΤΑΝ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΛΑΪΚΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΘΥΜΑΣΤΕ?ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΜΕ "ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ" ΚΑΙ "ΤΟ ΦΩΝΑΖΩ" ΕΚΑΝΕ ΕΠΙΤΥΧΙΑ).ΕΓΩ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΕΝΤΟΝΗ "ΛΑΪΚΗ" ΠΕΡΙΟΔΟ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΣΑΜΕ.Μ΄ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΠΑΚΙΑ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΟ MUST ΕΙΝΑΙ Ο ΠΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΜΕ ΠΙΟ ΣΥΝΑΥΛΙΑΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΤΣΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΕΤΣΙ ΚΑΙ Η ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΣΠΑΓΑΝ ΠΙΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΟΙ 50ΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΥΑΛΕΤΕΣ.
+1000000000000000000000000000000000000000000000000

το λαικο εμεινε πισω γιατι κουρασε πια.
ας επανελθει αργοτερα με πιο ψαγμενα ακουσματα.
Βεβαια να πω οτι θεωρω τη δεκαετια του 90 πολυ πιο παραγωγικη
και με ''αυθορμητες'' επιτυχιες.
τωρα λιγο-πολυ,ολα ειναι κονσερβοποιημενα σε ενα ομορφο ποπ
περιτυλιγμα-αλλα εννοειται οτι καθε εποχη εχει τα καλα και τα κακα της. :)
All of our endings can be found in our beginnings...
- Dimitris96
- Δημοσιεύσεις: 862
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2007 12:16 am
miso lepto re fileEntek έγραψε:ka8e dekaetia apo krama megalwn kai mikrwn tragoudistwn einai idia. to stil allazei. to laiko 8a epistrepsei otan papsei na akougete kourastiko, kai i pop 8a exei kourasei auti...
dn einai aparaitita kako. mia fasi einai!
den ebgale o ploutarxos oraia laika persi?
den ebgale o notis oraia laika me tis mnhmes?
o mitropanos den ebgale oraia laika persi?
ti paei na pei kourase to laiko diladi?
apla DEN THELOUNE na akougounte ta tragoudia kai ta thavoune kai akoume AKYRA tragoudia typou tsaliki kai kai kai
den ntrepomaste ligaki lew egw, ameriki giname kai emeis
pop tragoudia as bgazei h germania pou den exei kai tragoudistes alla oxi emeis oi ellines pou exoume para pollous kalous tragoudistes kai xaramizoume tin koultoura mas me tin amerikaniki mousiki
megalh ntroph
den exw tipota me tin pop mousiki!! alla to exoume para kanei 70% ton tragoudion pou bgenoune einai pia pop, an einai dynaton se mia xora san tin ellada!
Notis Sfakianakis
Se afti ti fasi vrisketai ki o kosmo agapite Dimitri!! Den einai tyxaio pou pleon ta 3/4 twn radiofwnikwn apotelountai apo kseni pop ki oxi elliniki... Mexri ki o sfera anagkastike pleon na paizei en merei kai ksena tragoudia...
Osi prowthisi ki an yparxei apo tous ythinontes, metraei kata megalo vathmo kai i metastrofi tou kosmou... Kati to opoio den ekselissetai (elliniko laiko) xanetai...
Osi prowthisi ki an yparxei apo tous ythinontes, metraei kata megalo vathmo kai i metastrofi tou kosmou... Kati to opoio den ekselissetai (elliniko laiko) xanetai...
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
-
- Δημοσιεύσεις: 14181
- Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:19 pm
O ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΛΑΪΚΟ ΔΙΣΚΟ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ "ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ".ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ "ΣΤΟ ΦΩΝΑΖΩ".Dimitris96 έγραψε:miso lepto re fileEntek έγραψε:ka8e dekaetia apo krama megalwn kai mikrwn tragoudistwn einai idia. to stil allazei. to laiko 8a epistrepsei otan papsei na akougete kourastiko, kai i pop 8a exei kourasei auti...
dn einai aparaitita kako. mia fasi einai!
den ebgale o ploutarxos oraia laika persi?
den ebgale o notis oraia laika me tis mnhmes?
o mitropanos den ebgale oraia laika persi?
ti paei na pei kourase to laiko diladi?
apla DEN THELOUNE na akougounte ta tragoudia kai ta thavoune kai akoume AKYRA tragoudia typou tsaliki kai kai kai
den ntrepomaste ligaki lew egw, ameriki giname kai emeis
pop tragoudia as bgazei h germania pou den exei kai tragoudistes alla oxi emeis oi ellines pou exoume para pollous kalous tragoudistes kai xaramizoume tin koultoura mas me tin amerikaniki mousiki
megalh ntroph
den exw tipota me tin pop mousiki!! alla to exoume para kanei 70% ton tragoudion pou bgenoune einai pia pop, an einai dynaton se mia xora san tin ellada!
Ο ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΣΕΖΟΝ.ΟΠΟΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ COMEBACK.
ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ,ΕΣΕΝΑ,ΕΜΕΝΑ Ή ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ.ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΛΙΚΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.

ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ "ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ"? ΝΑ ΝΤΡΑΠΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙ?ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΣΜΑ Η POP ΜΟΥΣΙΚΗ?ΕΧΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΩΣ ΛΑΟΣ?ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ή ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΚΑΝΕΙ POP ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ?AΡΑ ΚΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΖΕΜΠΕΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ....
Δως μου ένα παγάκι
- Dimitris96
- Δημοσιεύσεις: 862
- Εγγραφή: Σάβ Ιούλ 28, 2007 12:16 am
h germania den exei kalous tragoudistescreativeuser έγραψε:O ΠΛΟΥΤΑΡΧΟΣ ΕΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΛΑΪΚΟ ΔΙΣΚΟ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΠΡΟΩΘΗΣΕ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΗΤΑΝ ΤΟ "ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ".ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ "ΣΤΟ ΦΩΝΑΖΩ".Dimitris96 έγραψε:miso lepto re fileEntek έγραψε:ka8e dekaetia apo krama megalwn kai mikrwn tragoudistwn einai idia. to stil allazei. to laiko 8a epistrepsei otan papsei na akougete kourastiko, kai i pop 8a exei kourasei auti...
dn einai aparaitita kako. mia fasi einai!
den ebgale o ploutarxos oraia laika persi?
den ebgale o notis oraia laika me tis mnhmes?
o mitropanos den ebgale oraia laika persi?
ti paei na pei kourase to laiko diladi?
apla DEN THELOUNE na akougounte ta tragoudia kai ta thavoune kai akoume AKYRA tragoudia typou tsaliki kai kai kai
den ntrepomaste ligaki lew egw, ameriki giname kai emeis
pop tragoudia as bgazei h germania pou den exei kai tragoudistes alla oxi emeis oi ellines pou exoume para pollous kalous tragoudistes kai xaramizoume tin koultoura mas me tin amerikaniki mousiki
megalh ntroph
den exw tipota me tin pop mousiki!! alla to exoume para kanei 70% ton tragoudion pou bgenoune einai pia pop, an einai dynaton se mia xora san tin ellada!
Ο ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΕΚΑΝΕ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΟ ΠΙΟ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΣΙΝΗΣ ΣΕΖΟΝ.ΟΠΟΤΕ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΟΥ ΠΗΓΕ ΤΟ COMEBACK.
ΛΑΪΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΩΤΟΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ,ΕΣΕΝΑ,ΕΜΕΝΑ Ή ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ.ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΑΚΥΡΟ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΑΛΙΚΗ ΓΙΑΤΙ Ο ΤΣΑΛΙΚΗΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.![]()
ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ "ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ"? ΝΑ ΝΤΡΑΠΟΥΜΕ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙ?ΕΙΝΑΙ ΜΙΑΣΜΑ Η POP ΜΟΥΣΙΚΗ?ΕΧΟΥΜΕ ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΛΟΓΟΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΩΣ ΛΑΟΣ?ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ή ΟΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΚΑΝΕΙ POP ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ?AΡΑ ΚΑΛΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΠΟΙΟΣ ΛΕΕΙ ΖΕΜΠΕΚΙΕΣ ΚΑΙ ΤΣΙΦΤΕΤΕΛΙΑ....
prepei na to kserw kalitera giati zw se aythn thn xora
kai sou lew oti den ftanei oute 5% tin ellada stin mousiki
gia ta alla pou les
gia pia xora milame? gia tin USA? ti douleia exei to POP se mia xora pou ebgale tragousties san ton Stelio Kazantzidi, Dimitri Mitropano, Giorgo Ntalara (palia tora pleon kai aytos xalase) Grigori Mpithikotsi, Strato dionysiou, Noti Sfakianaki, Pasxali Terzi kai kai kai kai
den to dexomai to POP stin xora mas giati poly apla DEN mas tairiazei!
p.x: h anna vissi gia mena eixe pei palia pooooooly kala laika tragoudia aporo giati leei pop den xreiazete na ksebrakonete kai na ourliazei blakies san merika tragoudia apo to album tis "Apagorevmeno" (p.x:sto tragoudi "stin pyra")
ena paradeigma apo polla eipa tora
den mas paei ayto to idos mousiki kata thn gnwmh mou
alla ti na kaneis tha perasei kai ayth h epoxh mia fash einai opws eipe enas filos ligo pio panw...

Notis Sfakianakis