ANGELIQUE ILIADI
EGO MILAO ME TIN KARDIA MOU
2009 HEAVEN MUSIC
TRACKLIST
1 ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ
2 ΟΛΑ ΘΑ ΣΤΑ ΧΑΡΙΣΩ
3 ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΓΝΩΡΙΖΑ
4 ΘΑ ΜΕ ΘΥΜΗΘΕΙΣ
5 ΑΣΕ ΜΕ
6 ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ
7 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΩ
8 ΕΝΑΣ ΛΟΓΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
9 ΔΕΝ ΠΑΣ ΚΑΛΑ
10 ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ
11 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΦΥΓΕΣ (Mix)
INTRO
Na'mai ke'go pali. Katarxas thelo na zitiso signomi pou edo kai poly kairo de sas xariza mia apo tis theikes mou kritikes, ala vlepis xryso mou ixa dikastirio me t'aftia mou pou mou ithelan apozimiosi me osa akousan teleftea tromara tous. Telika omos ta vrikame ektos dikastirio me ena zevgari skoularikia Tiffany & Co.
ME TO PROTO AKOUSMA
Ax poso masoxistira pou ime telika (Krouelish thea) pou kathomai kai akouo akoma ena teratourgima tis Widow Iliadis, i opia den itan pantremeni me ton Lazaridi ala to Widow exi kati stylish gi'afto to epelexa i thea. Telos panton. Tous titlous boris na tous diavazis moni sou mori, giati mono apo ta legomena arxizo na psaxno to Lexotanil gia na min peso se vathia katathlipsi.
ME TO DEFTERO AKOUSMA
Anevenoume, anevenoume ki'allo !! Ase me xehname tora pia, esvise mesa mou ti fotia, psemata allo pia mi mou les, mono esy gia ola ftais, katevenoume, katevenoume ki'allo den pas kala se mena sto leo sigoura n'allaxis grigora prin ine arga. Ola afta kai polla ala exi na mas pi i Angelique ston kainourio disko tis, mia aristera, mia dexia, mia lathos pros Tokyo kai mia fora efthian Bournaziou, vevea panta me ixous sougrlou amane kai Kebab Light giati exoume kai ikonomiki krisi, etsi den ine agapi mou ? Gi'afto foras to vraki sou 3 meres anti mono gia mia mera gia na min plirosis to panakrivo Ariel Ultra White.
TI ALLO PROSEXES MORI KROUELA ?
Prosexa oti i Angelique tragoudaiei sto gnosto tis ifos, afto vevea den ine aparetito kako ama den tha ixes tin foni traffic jam tis Widow Iliadis.
Episis tha mou epitrepsis na po to parapono mou gia tin eteria tis tin legomeni Heaven pou teleftea mas kani ti zoi kolasi me tis kyklofories tis, mia tou Petrelis mia tou Raftopoulou tora tis Iliadis kai se ligo tha exoume kai kainouria Maro Lytra panathema mas. Epi tou thematos tous protino n'allaxoun apo Heaven Music se Hell Records.
XEHORISES KAPIA KOMMATIA KALHEY ?
Oxi, ala molis prosexa oti o skylos mou afise minima sto trapezi "I'm outta here you maso cow"
TELIKA NA TO AGORASO ?
Pare kardia mou kalytera ena kilo Ariel Ultra Light, pio poli eftixia tha sou xarizi