20/3/2014
Γράφει η Τάνια Σκραπαλιώρη
Φωτογράφηση: Ματίνα Φουντούλη
www.musiccorner.gr
(Χορηγός Επικοινωνίας)

Εννέα χρόνια έχουν περάσει από την κυκλοφορία της πρώτης δισκογραφικής δουλειάς της Νατάσσας Μποφίλιου, «Εκατό Μικρές Ανάσες». Τέσσερα χρόνια από την τελευταία εμφάνιση της στο Σταυρό του Νότου. Η ίδια δηλώνει συνέχεια ότι από την Κεντρική Σκηνή της γωνίας Φραντζή και Θαρύπου ξεκίνησαν όλα, ή αν όχι όλα τα περισσότερα. Στα τέσσερα αυτά χρόνια η Νατάσσα Μποφίλιου, όργωσε την Ελλάδα, έστησε πολλές και ενδιαφέρουσες παραστάσεις σε πολλές και διάφορες αθηναϊκές σκηνές, έγινε δισκογραφικά και ουσιαστικά αδελφοποιτή με το συνθετικό δίδυμο Ευαγγελάτου-Καραμουρατίδη και γενικότερα έκανε ότι χρειαζόταν, προκειμένου να την χρίσουν τα ραδιόφωνα και τα μουσικά portals της χώρας τη No1 φωνή της γενιάς της. Η άνοιξη του 2014 ωστόσο είναι η εποχή της Άνω Τελείας και η ώρα για την επιστροφή της  μουσικής στον τόπο του εγκλήματος.

mpofiliou_live_2014_03_01

Ήδη από τις 20.30 ο Σταυρός έδειχνε σημάδια πληρότητας, καθώς τόσο τα τραπέζια, όσο και τα πόστα των «ορθίων» σε μπαρ και σκάλες, γέμιζαν με ταχείς ρυθμούς. Μία ώρα μετά, οπότε και οι μουσικοί ανέλαβαν τα όργανά τους, η δουλειά των σερβιτόρων είχε γίνει πλέον πολύ δύσκολη. Όλοι ήταν στριμωγμένοι και έτοιμοι.

Τα φώτα –ένα πολύ όμορφο δάσος επιδαπέδιων γλόμπων- τρεμόπαιξαν κι η Νατάσσα Μποφίλιου –καταχειροκροτούμενη-άνοιξε τη βραδιά με γυμνή φωνή τραγουδώντας δύο στροφές για ένα ζευγάρι βεγγαλικά μάτια. Τα φώτα δυνάμωσαν και το πρόγραμμα ξεκίνησε και επίσημα πια με τις «Μέρες του Φωτός», για να συνεχίσει όμορφα, ομαλά, δεμένα, με ωραία χωνέματα  και σβησίματα των τραγουδιών το ένα μέσα στ’ άλλο και μια αξιόλογη, λυρική, φυσική ενορχήστρωση, σχεδόν ακουστική, καθώς ακόμα και η ντραμς απουσίαζε από το μισό πρόγραμμα, δίνοντας τη θέση της στο καχόν.

mpofiliou_live_2014_03_03

Από το τραγούδι-ορόσημο-πρώτη ανάμνηση, όπως το χαρακτήρισε η ίδια, την “Ασπιρίνη» στη Λόλα του Κωστή Μαραβέγια, κι από τις μετέπειτα μεγάλες επιτυχίες της σε ακόμα μεγαλύτερες της  Μοσχολιού και της Μπέλλου, η Νατάσσα Μποφίλιου κατάφερε σε μεγάλο βαθμό ν’ αναβιώσει το κλίμα των παλιών αθηναϊκών μπουάτ με μία νότα από «Δειλινά» και «Χάραμα» –καθόλου τυχαίο ότι οι μουσικοί ήταν στημένοι στο ίδιο επίπεδο, όπως στα παλιά πάλκα-ενώ παράλληλα ήταν πιο ώριμη και πιο ήρεμη από ποτέ. Στα συν της βραδιάς η διασταύρωση της φωνής της με τη βιόλα του Στάμου Σέμση, σε τραγούδια από την τελευταία τους δισκογραφική δουλειά «Άνω Τελεία» και η ιδιαίτερη εκτέλεση της «Φάμπρικας» του Γιάννη Μαρκόπουλου.

mpofiliou_live_2014_03_09_semsis

Ναι , ίσως, κατά καιρούς, το πρόβλημα της Νατάσσας Μποφίλιου να ήταν όντως η υπερβολή της. Όμως αυτή είναι… Θεατρική, πληθωρική, φωνητικά χειμαρρώδης! Η επιστροφή της στο Σταυρό του Νότου αποδεικνύει πόσο αποτελεσματικά έχει μάθει να τιθασεύει αυτά της τα χαρακτηριστικά και πόσο όμορφα μεγαλώνει…

mpofiliou_live_2014_03_07

Είναι μια παράσταση που αξίζει να δει  οποιοσδήποτε αγαπάει τα καλά ελληνικά τραγούδια, ό, τι κι αν σημαίνει αυτό. Κι είναι σχεδόν σίγουρο πως κάθε βράδυ στο τελικό της “Μέτρημα” η Νατάσσα Μποφίλιου θα βρίσκει όλους τους θαμώνες με το μέρος της. Κι ας έχουν χάσει από ώρα το μετρό…!

————————-

Αποκλειστικές φωτογραφίες του MusicCorner από το live!


***Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση υλικού γραπτού ή φωτογραφιών, χωρίς την άδεια του Music Corner…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ