H δισκογραφική εταιρία 14 Music και η ΚΙΘΑΡΩΔΙΑ, το νέο μουσικό label του συνθέτη Αντώνη Μιτζέλου, ανακοινώνουν επισήμως τη συνεργασία τους!
Η 14 Music είναι μια Ελληνική δισκογραφική εταιρία, που έχει ξεκινήσει δυναμικά στο χώρο της δισκογραφίας και των live εκδηλώσεων και έχει ήδη στο δυναμικό της συνεργασίες με σημαντικούς καλλιτέχνες όπως οι ΜΠΛΕ, ο Χρίστος Αντωνιάδης, οι ΕΚΜΕΚ, η Salina, οι BLML, οι Politically Incorrect, οι Burning Sticks, η Κέλλυ Καλτσή και πολλούς ακόμα.
Η ΚΙΘΑΡΩΔΙΑ, το label του Αντώνη Μιτζέλου, ξεκίνησε το 2012 σαν μία πρωτότυπη μουσική πλατφόρμα με σκοπό την υλοποίηση μουσικών ιδεών και την πραγματοποίηση ποικίλων καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων. Από τότε διευρύνεται συνεχώς για να προσφέρει νέο συνθετικό έργο, ηχογράφηση καινούριων τραγουδιών και album, σεμινάρια σε νεότερους μουσικούς, φεστιβάλ, παραστάσεις, συνεργασίες με ξένους μουσικούς και πολλές ακόμα εκφράσεις καλλιτεχνικής δημιουργίας.
Σηματοδοτώντας την έναρξη της συνεργασίας τους, έχει ήδη ξεκινήσει ο σχεδιασμός και η υλοποίηση ενός δυναμικού πλάνου δραστηριοτήτων που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων: κινηματογράφο (κυκλοφορία του score της ταινίας Κοινός Παρανομαστής της οποίας το τραγούδι τίτλων «Ο Χρόνος Νικά» σε μουσική Αντώνη Μιτζέλου και στίχους Σωτήρη Τσαφούλια, ερμηνεύει η Μελίνα Ασλανίδου), μουσικές παραστάσεις και εκδόσεις concept album όπως το “Orlando.Travel Mode by Adonis Mitzelos”, εμπνευσμένο από το ομώνυμο έργο της Virginia Woolf,καθώς και νέα τραγούδια και album, σε συνεργασία με σημαντικούς ‘Ελληνες καλλιτέχνες όπως ο Βασίλης Λέκκας αλλά και νέους ταλαντούχους ερμηνευτές όπως οι: Salina, Ιφιγένεια ‘Ατκινσον, ‘Ερρικα Πατρικίου, Ανδρόνικος κ.ά.
Σχετικά με το νέο αυτό ξεκίνημα, ο Αντώνης Μιτζέλος συμπληρώνει…
“Δεν είναι μια εμπορική κίνηση, ούτε και τόνωση του υπερ-εγώ. Είναι ένα νέο, ελπιδοφόρο μουσικό ξεκίνημα και συνεργασία με νέους ανθρώπους. Οι εκδόσεις κάτω από το label της Κιθαρωδίας έχουν ως στόχο κάτι που έχει ξεχαστεί (έντεχνα) από την βιομηχανία της μουσικής σήμερα: την έκδοση πρωτότυπου μουσικού έργου που δεν κρίνεται απλά από την εμπορική του αξία αλλά από την καλλιτεχνική του. Μας έχει απομείνει ως όπλο και χαρά το να συνεχίσουμε να είμαστε δημιουργικοί, να συνθέτουμε και να μοιραζόμαστε την μουσική μας με τον κόσμο. Αυτή είναι και η βασική ιδέα της Κιθαρωδίας ως ετικέτα δισκογραφικής εταιρίας…Πρέπει να γράψουμε και να εκδώσουμε μουσικές αληθινές, με καθαρή συνθετική πρόθεση, μαζί με νέους ανθρώπους. Η μουσική είναι η μόνη αλήθεια και υπάρχει από την στιγμή που την μοιράζεσαι.”