17/1/2013
www.musiccorner.gr

Υπάρχει άραγε Έλληνας που δεν έχει τραγουδήσει ποτέ του το περίφημο «ααααααα… κρουαζιέρα θα σε πάω, αααααααα… γατί σε νοιάζομαι και σ’ αγαπάω»; Αν ναι τότε χρειάζεται επειγόντως μια δίωρη συνεδρία με τον βετεράνο του θέματος, Βαγγέλη Γερμανό! Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τις μεγαλύτερες του επιτυχίες, από το 1981 ως σήμερα: από τα «Μπαράκια» ως το «Ζήσε αργά, αν θες να συμμετέχεις ενεργά» .

Πως περιγράφει ο ίδιος την ιστορία του μέχρι σήμερα;
Με θυμάμαι στα σπάργανα/ να ψελλίζω ρεμπέτικα/ στα σκαλιά τεμπελιάζοντας/ και στο βάθος τα κύματα. Η κιθάρα το πάθος μου/ γητεμένος απόλυτα/ μαθητεύω στα έντεκα/ στον τυφλό μου το μέντορα. Τραγουδάκια, παιξίματα / χωρισμοί και σμιξίματα/ ζωγραφίζω το μύθο μου/ στο βυθό αλητεύοντας. Είμαι δηλαδή/ του νερού παιδί/ μέσα μου βλέπω/ μονάχα θάλασσα…

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ ΣΤΙΣ 22. 30

Small Café
Αριστοτέλους 10 – Πεζόδρομος (πίσω από το Δημαρχείο) – Στον Πειραιά
Τηλέφωνο για πληροφορίες και κρατήσεις: 210 4297236

1 ΣΧΟΛΙΟ

  1. Ο συνθέτης: Ο Τζάκομο Πουτσίνι γεννήθηκε στη Λούκκα της βόρειας Ιταλίας στις 22 Δεκεμβρίου 1858. Έως σήμερα παραμένει ένας από τους δημοφιλέστερους Ιταλούς συνθέτες όπερας, καθώς τα περισσότερα από τα έργα του περιλαμβάνονται σταθερά στο ρεπερτόριο των λυρικών θεάτρων του κόσμου. Η προσωπική γλώσσα του διαμορφώθηκε με μεγάλη σαφήνεια ήδη από την τρίτη όπερά του, «Μανόν Λεσκώ» (1893), ενώ με τα επόμενα τρία έργα, «Μποέμ» (1896), «Τόσκα» (1900) και «Μαντάμα Μπαττερφλάι» (1904), αναγνωρίστηκε ως ο σημαντικότερος διάδοχος του Βέρντι. Η πρόδηλα μελωδική μουσική και η έντονη θεατρικότητα που χαρακτηρίζουν τις όπερές του ανταποκρίθηκαν με επιτυχία στις απαιτήσεις της εποχής. Λόγω του αιφνίδιου θανάτου του, στις Βρυξέλλες το 1924, έμεινε ανολοκλήρωτο το τελευταίο έργο του, η όπερα «Τουραντότ».

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here