8/7/2011
Γράφει η Ελένη Λαμπράκη
Φωτογράφηση: Ιωάννα Γκόγκου
www.musiccorner.gr

Τη Νατάσσα Μποφίλιου την έχω συνδέσει με το χώρο της Τεχνόπολης. Ίσως επειδή εκεί την είχα δει πρώτη φορά πριν μερικά χρόνια σε μία συναυλία που μου είχε μείνει αξέχαστη. Για το ταλέντο της έχουν μιλήσει πολλοί, αλλά πρώτη και καλύτερη απόδειξη θεωρώ την ίδια τη δουλειά της. Και την αγάπη των χιλιάδων ανθρώπων που είχαν μαζευτεί το βράδυ της Τρίτης στο Γκάζι για να την απολαύσουν στον πρώτο σταθμό της καλοκαιρινής της περιοδείας!

Ήταν μια συναυλία που τα είχε όλα… Τραγούδια παλιότερα, τραγούδια πιο πρόσφατα, τραγούδια διασκευασμένα, λυρικές μπαλάντες και πολλά γκάζια! Η Νατάσσα έχει τη δυνατότητα να μεταμορφώνεται στη σκηνή κάνοντας δικό της όποιο κομμάτι ερμηνεύει. Μαζί της φυσικά ο Θέμης Καραμουρατίδης που σε συνδυασμό με το Γεράσιμο Ευαγγελάτο και τον Κώστα Τσίρκα παλιότερα, είναι οι δημιουργοί των υπέροχων τραγουδιών που έχουμε ακούσει από τη φωνή αυτής της τόσο ταλαντούχας κοπέλας.

Περίπου δέκα λεπτά πριν το ρολόι δείξει δέκα, όλοι είχαν πάρει τις θέσεις τους στη σκηνή για να ξεκινήσει το μουσικό ταξίδι. «Είναι άγρια στις μέρες μας τα πράγματα» τραγούδησε η Νατάσσα, ένας στίχος καθόλου τυχαίος από το κομμάτι «Σε ξεχώρισα» με το οποίο άνοιξε τη βραδιά. Προφανώς τη μερίδα του λέοντος είχαν τα κομμάτια των δύο βασικών συνεργατών της Νατάσσας, του Θέμη και του Γεράσιμου από τα «Εισιτήρια διπλά», την τελευταία της δισκογραφική δουλειά. Αλλά όχι μόνο. Μια διαδρομή που ξεκινάει με εκείνη την πρώτη αλλά όχι ξεχασμένη (όπως απέδειξαν τα κομφετί που εκτοξεύτηκαν στη σκηνή με το άκουσμά της) «Ασπιρίνη» μέχρι το πιο πρόσφατο «Μέτρημα» το οποίο μας χάρισε και για δεύτερη φορά στο encore!

Θεωρώ πως η Νατάσσα ξεδίπλωσε όλη της τη μαεστρία πάνω στη σκηνή. Τι άλλο να πεις για μια κοπέλα που γίνεται σχεδόν σπαραχτική όταν ερμηνεύει σε ένα σκαμπό το «Moonriver» μαζί με τη «Μαρίνα» του Ελύτη και του Θεοδωράκη και λίγο μετά ροκάρει με το «Tainted Love»; Ή όταν συνυπάρχει στη σκηνή με τον Tareq στους electronic dance ρυθμούς του «Feel me» και στη συνέχεια λικνίζεται σε ανατολίτικες μελωδίες τραγουδώντας «Αυτό είμαι»;

Το κοινό την ακολούθησε σε κάθε της επιλογή δείχνοντας εμφανή όμως προτίμηση στα δικά της τραγούδια. «Ένα αεράκι» καλοκαιρινό φύσηξε και μας ταξίδεψε… «Σ’ έχω βρει και σε χάνω», «Κρύψου», «Μεγάλες αγάπες» και πόσα ακόμα! Με το άκουσμα της πρώτης νότας ο κόσμος τραγουδούσε ενθουσιασμένος. Όσοι βρεθήκαμε εκεί είχαμε βέβαια και τη χαρά να ακούσουμε πίσω από το μικρόφωνο και το Θέμη Καραμουρατίδη στα δικά του ερμηνευτικά βήματα με το «Μάθε μου να περπατώ ξανά» και το «Έχω ένα σχέδιο».

Εδώ θα ήθελα να κάνω μια παρένθεση και μία παράκληση. Αρκετός κόσμος έφυγε λίγο πριν τις 12 για να προλάβει το τελευταίο μετρό, εμφανώς δυσαρεστημένος που αναγκαζόταν να χάσει τα τελευταία τραγούδια. Καλό θα ήταν να υπάρξει μια μέριμνα από την πλευρά της Πολιτείας, όσον αφορά στη πρόσβαση των συναυλιακών χώρων από τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και τις βραδινές ώρες. Δυστυχώς ή ευτυχώς έχουν περάσει οι εποχές που οι περισσότεροι κινούνταν με ΙΧ και ταξί. Οπότε ή θα πρέπει να υπάρξει μια επιμήκυνση του ωραρίου λειτουργίας έστω του μετρό για τους καλοκαιρινούς μήνες ή οι συναυλίες θα πρέπει να ξεκινούν νωρίτερα, ώστε να μπορεί ο κόσμος να τις παρακολουθεί ως το τέλος.

«Ένα βράδυ σαν το αποψινό μπορεί σαφώς να ξεπεράσει τις προσδοκίες μου» μας εκμυστηρεύτηκε η Νατάσσα από τη σκηνή. Εγώ το μόνο που σκεφτόμουν βλέποντάς την είναι πως υπάρχουν πολλοί οι οποίοι κάνουν διακαείς προσπάθειες να αποδείξουν ότι αξίζουν και έχουν λόγο ύπαρξης. Όταν όμως έχεις ταλέντο και χάρισμα από τη φύση σου και βγαίνει τόσο αβίαστα δε γίνεται να μην ξεχωρίσεις. Και με τη φετινή της εμφάνιση στο Γκάζι μας το απέδειξε για ακόμα μία φορά. Μία συγκινητική βραδιά και για εμάς και ελπίζουμε και για την ίδια…

Περισσότερες αποκλειστικές φωτογραφίες του MusicCorner από το live


***Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση υλικού γραπτού ή φωτογραφιών, χωρίς την άδεια του Music Corner…

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here