Το καλοκαίρι του 2013 πραγματοποιήθηκαν πίσω από τα ενετικά τείχη της Κέρκυρας οι ζυμώσεις που θα έθεταν τη βάση για τη δημιουργία του σχήματος που έμελλε να αποτελέσει τη μετεξέλιξη των .

Με οδηγό έναν κύκλο ανέκδοτων τραγουδιών του, o Π.Ε. Δημητριάδης μαζί με τους μουσικούς που είχαν αποτελέσει τη ραχοκοκαλιά του τραγουδιού «Η Παλαιότητα» από τον τελευταίο δίσκο των ΚΥ, τον πολυοργανίστα Μάριο Πλασκασοβίτη και τον κιθαρίστα Νίκο Ραράκο, και με τη συνεπικουρία του πολυοργανίστα Ντέλου Πέτρου και της τσελίστριας Χριστίνας Παπαλίτσα, στενών συνεργατών της τελευταίας φάσης του άρτι διαλυθέντος συγκροτήματος, διαμόρφωσαν την καλλιτεχνική ιδέα μέσα από την οποία προέκυψε ο πρώτος δίσκος των Παιδιών της Παλαιότητας 12 Τραγούδια από τις Κατακόμβες, που κυκλοφόρησε από την Inner Ear τον Ιούνιο του 2014.

paidia_tis_palaiotitas_2016_01

Η πρώτη εμφάνιση του νέου σχήματος, με την προσθήκη του ντράμερ Τέλη Κροκίδη, πραγματοποιήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2015 στην Αθήνα (Six D.O.G.S). Αμέσως μετά την παρουσίαση του δίσκου στην Κέρκυρα (Πολύτεχνο), τον Οκτώβριο του 2014, και με την προσθήκη ενός δεύτερου κιθαρίστα (Θοδωρής Άνθης) και της μπασίστριας Νούμερο Μπλε, Τα Παιδιά της Παλαιότητας ξεκίνησαν τη δημιουργία του δεύτερου δίσκου τους Consortium in Amato, που κυκλοφορεί υπό την κερκυραϊκή ετικέτα 39.

Πέρα από τις λεκτικές τυπικότητες της ερωτικής σύμβασης, υπάρχει μια πικρή αλήθεια: «ερωτευόμαστε» μόνο αυτό που δεν έχουμε. Αποκύημα μιας τέτοιας βιωματικής προσέγγισης, στην απόλυτη πραγμάτωσή της, από έναν σύγχρονο μετρ του είδους, είναι το Consortium in Amato. Το μελόδραμα του ρομαντισμού, από τον Γκαίτε μέχρι τον Πάριο, εξυψώνεται εδώ στα λιβιδινικά του βάθη και απογυμνώνεται στα εξ ων συνετέθη: την υπαρξιακή ανασφάλεια και τη μεταφυσική ψευτοπαλικαριά.

 

 

1 ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here