Στους 57 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι επιβεβαιωμένοι νεκροί, από τη σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη, ωστόσο η επιχείρηση έρευνας και απεγκλωβισμού ατόμων από τις άμορφες μάζες σιδερικών που μετατράπηκαν πολλά βαγόνια, παραμένει σε εξέλιξη. Υπάρχει φόβος πως με την ανεύρεση κι άλλων σορών και με βάση τους αγνοούμενους, οι νεκροί ίσως ξεπεράσουν τους 60.
Οι τραυματίες ανέρχονται στους 72, εκ των οποίων οι 57 νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, οι 6 σε ΜΕΘ ενώ οι αγνοούμενοι είναι ακόμα δεκάδες.
Σήμερα Πέμπτη, θα συνεχιστούν οι έρευνες από τα σωστικά συνεργεία στο τρίτο βαγόνι.

Από τους νεκρούς οι 7 είναι απανθρακωμένοι, ενώ μόνο 12 από τις σορούς αναγνωρίζονται και για τις υπόλοιπες 32 χρειάζονται ταυτοποιήσεις DNA, ενώ υπάρχουν και 11 σακούλες με ανθρώπινα μέλη.
53 άνθρωποι αναφέρουν ότι δεν βρίσκουν τους δικούς τους και έχουν μεταβεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, όπου δίνουν δείγμα DNA ώστε να γίνει η ταυτοποίηση με σορούς που είναι σε κακή κατάσταση.

Ο αριθμός των επιβατών στο βαγόνι-εστιατόριο είναι ακαθόριστος. Εκεί βρίσκονταν σίγουρα δύο υπάλληλοι, αλλά είναι άγνωστος ο αριθμός επιβατών που βρίσκονταν στο συγκεκριμένο βαγόνι, την ώρα του δυστυχήματος.

Η συντριπτική πλειοψηφία των θυμάτων, είναι νέοι άνθρωποι, κάτω των 30 ετών, ανάμεσά τους και πολλοί φοιτητές.

Η ευθύνη φαίνεται να βαραίνει τον σταθμάρχη της Λάρισας, που δρομολόγησε λάθος την επιβατική αμαξοστοιχία, όμως μετά από το φρικιαστικό αυτό δυστύχημα διαπιστώθηκε πως στην Ελλάδα του 2023, στο πιο σημαντικό σιδηροδρομικό δρομολόγιο της χώρας, δεν υπήρχε ΟΥΤΕ ΜΙΑ δικλείδα ασφαλείας, σε περίπτωση ανθρώπινου λάθους. Ηλεκτρονικά συστήματα ασφαλείας που έχουν αγοραστεί από το ……2000, δεν λειτούργησαν ποτέ! Ο δε σταθμάρχης, που έχει συλληφθεί και αντιμετωπίζει βαρύτατες κατηγορίες, ήταν αχθοφόρος στον ΟΣΕ και στη συνέχεια εργάστηκε επί 10 χρόνια στο υπουργείο Παιδείας, με αρμοδιότητα να μοιράζει τα σχολικά βιβλία. Τους τελευταίους έξι μήνες πήρε ξανά μετάθεση στον ΟΣΕ και πρόσφατα πέρασε από εκπαίδευση και ανέλαβε σταθμάρχης και μάλιστα σε έναν πολύ σημαντικό κόμβο!!!! Στις 24 Ιανουαρίου, ο σταθμάρχης έκανε μία ανάρτηση στα social media, γράφοντας ότι πήρε την πιστοποίηση και ευχήθηκε «καλή μας αρχή». «Μετά το τέλος της εκπαίδευσης και την πιστοποίηση. Καλή μας αρχή», είχε γράψει!
Κατηγορείται εκτός των άλλων, για ανθρωποκτονία από αμέλεια άρθρο 302 του Ποινικού Κώδικα), σωματική βλάβη από αμέλεια (314 ΠΚ) και επικίνδυνες παρεμβάσεις στην συγκοινωνία μέσων (291 ΠΚ).

Κατά την διάρκεια της προανακριτικής του απολογίας που κράτησε περίπου τέσσερις ώρες και ολοκληρώθηκε γύρω στις 9 το βράδυ της Τετάρτης, παρουσία εισαγγελέα λόγω της βαρύτητας της υπόθεσης ο σταθμάρχης φέρεται να αποδέχτηκε πως εκείνος ευθύνεται που οδήγησε την επιβατική αμαξοστοιχία στην γραμμή της καθόδου προς Αθήνα, ένα λάθος το οποίο οποίο αντιλήφθηκε όταν έμαθε για τη σύγκρουση.

Ωστόσο πως είναι δυνατόν, αμαξοστοιχίες που αναπτύσσουν ταχύτητες άνω των 150 χλμ την ώρα, να εξαρτώνται στην εποχή μας, από την απόφαση ενός ανθρώπου; Σ’ αυτό άραγε, θα απαντήσει κανείς; Αν αυτός ο άνθρωπος, κάτι πάθει, κάτι του συμβεί, τι γίνεται μετά;

Τριήμερο εθνικό πένθος, 1-3 Μαρτίου 2023, με μεσίστια έπαρση σημαίας σε όλα τα δημόσια κτίρια και αναστολή των δημοσίων εορταστικών εκδηλώσεων, κήρυξε χθες ο πρωθυπουργός.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ