Ευανθία Ρεμπούτσικα και Γιώργος Περρής σε μια βραδιά με… “Ηλιοφάνεια” και κλασική παιδεία!

Γράφει η Κωνσταντίνα Μακρογιάννη
Φωτογραφίες: Ματίνα Φουντούλη

Βράδυ Τετάρτης, 5 Ιουλίου και, παρέα με ένα δροσερό αεράκι, βρεθήκαμε στο Αίθριο θέατρο Αμαρουσίου. Πρόκειται για έναν όμορφο χώρο που φιλοξενεί σημαντικά καλλιτεχνικά δρώμενα. Εκεί η καταξιωμένη συνθέτις Ευανθία Ρεμπούτσικα μαζί με τον ανερχόμενο και γνώριμο πλέον στη μουσική σκηνή Γιώργο Περρή, προσέφεραν στους ακροατές μια βραδιά που επιβεβαιώνει τον όρο ψυχαγωγία, καθώς ο όρος αυτός δικαιολογείται όταν ακούς μελωδίες σωστά εναρμονισμένες όσον αφορά στους κανόνες της σύνθεσης και όταν, εξίσου, ερμηνεύονται από έναν τραγουδιστή που διαθέτει κλασική παιδεία.

live_reboutsika_perris_2017_07_028

Στη σκηνή οι οργανοπαίχτες στα κρουστά, στα πλήκτρα στο κανονάκι και στο ακορντεόν έδωσαν τον ρυθμό για να εμφανιστεί ο Γιώργος Περρής με το τραγούδι «Ηλιοφάνεια», το οποίο έδωσε και τον τίτλο του στην παράσταση, και να προσελκύσει αμέσως το κοινό. Οι ικανότητες του είναι σίγουρα απεριόριστες καθώς φανερώνουν καλλιέργεια ως προς την ένταση και τη χροιά της φωνής αλλά και τη αξιόλογη σκηνική παρουσία. Ο ίδιος, άξιος των δυνατοτήτων του, ερμήνευσε λοιπόν την «Αλεξάνδρεια», τα «Εφτά Ποτήρια» με το κοινό να σιγοντάρει και να δημιουργείται μια όμορφη ατμόσφαιρα. Δεν παρέλειψε φυσικά να μας πει και το «Ποιος φοβάται την αγάπη», με εξίσου τρυφερό και μελωδικό τρόπο. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει και η ερμηνεία του στο “Malade”, με το οποίο ενθουσίασε ακόμη περισσότερο τους ακροατές.

 

Η καταξιωμένη συνθέτις Ευανθία Ρεμπούτσικα, συνοδεία του βιολιού της, ανέβηκε στη σκηνή εκπέμποντας άνεση και, έχοντας ως κύριο χαρακτηριστικό την αμεσότητα, επίσης ταξίδεψε το κοινό. Η καλλιτέχνιδα κατέχει απίστευτες δεξιοτεχνικές ικανότητες. Αεικίνητη, ερμήνευε με το μουσικό της όργανο μελωδίες με έντονα και γρήγορα ρυθμικά στοιχεία, κάτι που ελάχιστοι βιρτουόζοι μπορούν να καταφέρουν. Με θεαματικό τρόπο, καθώς χοροπήδαγε στριφογυρίζοντας στη σκηνή, παίζοντας παράλληλα βιολί, καθήλωσε τους παρευρισκόμενους. Ακούστηκαν μελωδίες από την «Πολίτικη κουζίνα» —ανάμεσα τους και το «Στα λιμάνια ανάψανε φωτιές» που οι καλλιτέχνες με χιούμορ προσπάθησαν να χορέψουν—, από το «Συρανό ντε Μπερζεράκ», καθώς και από τη σειρά «Η Αίθουσα του Θρόνου». Αξίζει εδώ να αναφερθώ και στην εξαίρετη δεξιοτεχνία των μουσικών που συνόδευαν και τους δύο καλλιτέχνες.

 

Τέτοιου είδους  ερμηνείες και συνθέσεις των καλλιτεχνών γνωρίζουν ιδιαίτερη επιτυχία στο εξωτερικό —αξίζουν όμως και την αναγνώριση από το ελληνικό κοινό. Οι δύο καλλιτέχνες ενώνονται και δημιουργούν ένα έξοχο αποτέλεσμα. Με αμοιβαίο χιούμορ αντιμετώπισαν και τα όποια μικροπροβλήματα ήχου και αμηχανίας που ενδεχομένως να υπήρχε. Βέβαια, η αμηχανία ίσως και να ήταν δικαιολογημένη, καθώς μεταξύ των θεατών βρίσκονταν η μεγάλη κυρία του τραγουδιού, Μαρινελλα, ο Τάκης Ζαχαράτος, ο Μάριος Φραγκούλης, ο Παρασκευάς Καρασούλος, η Μαρίνα Σάττι, ο Ιωάννης Μελισσανίδης και οι νέοι τραγουδιστές Θοδωρής Βουτσικάκης και Δήμητρα Σελεμίδου. Σίγουρα όλοι αυτοί οι καλλιτέχνες βρέθηκαν εκεί για να στηρίξουν τους οικοδεσπότες και με τη παρουσία τους να προτείνουν και να αναδείξουν την ποιότητα της μουσικής.

 

Όπως προαναφέρθηκε, ήταν μια βραδιά που δικαιολογούσε απόλυτα τον όρο «Ψυχαγωγία». Οι πολλοί ακροατές που την επέλεξαν, θέλω να πιστεύω ότι έδειξαν πως υπάρχει αντίδοτο για την όποια υποκουλτούρα προβάλλεται στις μέρες μας. Αυτό, άλλωστε, επισημαίνεται και από την ίδια την αξιόλογη πορεία της Ευανθίας Ρεμπούτσικα και του Γιώργου Περρή, δύο καλλιτεχνών οι οποίοι κοσμούν με την παρουσία τους το μουσικό στερέωμα.

 

*** Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση υλικού γραπτού ή οπτικού, χωρίς την άδεια του Music Corner…

Κανένα Σχόλιο

Αφήστε απάντηση