aspromavra_egxrwma_logo_500

Γράφει ο Τάσος Κριτσιώλης 

Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2014

Τηλεοπτικές στιγμές που μας έκαναν να γελάσουμε, να κλάψουμε, να μελαγχολήσουμε, να ταυτιστούμε με τους ήρωες και να πάσχουμε μαζί τους. Πόσα συναισθήματα δε γέννησαν σε όλους μας αξέχαστα σίριαλ της μικρής οθόνης. «Ασπρόμαυρα κι έγχρωμα», άφησαν το σημάδι τους στο μυαλό και στην καρδιά μας και τα θυμόμαστε με νοσταλγία μέσα σ’ αυτό το άθλιο τηλεοπτικό τοπίο του σήμερα…

Αυτή η στήλη λοιπόν, κάθε 15 ημέρες θα σας παρουσιάζει κι από μία σειρά που έγραψε τη δική της ξεχωριστή ιστορία στην ασπρόμαυρη ή στην έγχρωμη τηλεόραση στα πρώτα 20 χρόνια πορείας της. Φιλοδοξία της, να σας θυμίσει μοναδικές κι ανεπανάληπτες στιγμές που δε θα σβήσουν ποτέ ο χρόνος και η μνήμη!

———————————————————–

“Οι αξιόπιστοι” και ο πρώτος “Μαρτέλης”

Η «Αλλαγή» που επήλθε στη χώρα μας μετά τις εκλογές της 18ης Οκτωβρίου 1981, δε θα μπορούσε να μην επηρεάσει και τα τηλεοπτικά πράγματα. Έχουμε αναφέρει αρκετές φορές μέσα από τούτη εδώ τη στήλη, ότι υπήρξαν σίριαλ που είχαν ξεκινήσει να γυρίζονται αλλά δεν προβλήθηκαν ποτέ, λόγω του ότι είχαν εγκριθεί από την «απερχόμενη» διοίκηση της ΕΡΤ ή της ΥΕΝΕΔ.

Αυτό βεβαίως, είχε ως αποτέλεσμα για ένα αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα να μην υπάρχει ούτε μία σειρά στη μικρή οθόνη και ο κόσμος ν’ αρχίζει να δυσανασχετεί. Ο περιοδικός Τύπος της εποχής και ιδιαίτερα ο τηλεοπτικός, προσπαθούσε να καθησυχάσει τον κόσμο, γράφοντας ότι ετοιμάζονται καινούργιες, επιδιώκοντας να κατευνάσει την οργή του…

Όλα αυτά, μέχρι τις αρχές Απριλίου, όταν ανακοινώθηκε ότι μέσα στο μήνα, θα ξεκινούσε η προβολή τριών νέων σίριαλ. Κατά χρονολογική σειρά, ήταν “Τα Λαυρεωτικά”, “Οι αξιόπιστοι” και “Το μυστικό του άσπρου βράχου”, τα οποία προβλήθηκαν μέσα σε τρεις ημέρες, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας του Πάσχα…

Το δεύτερο λοιπόν από αυτά, ξεκίνησε την Τετάρτη 21 Απριλίου 1982 -ημερομηνία κι αυτή…- στην ΥΕΝΕΔ κι επρόκειτο για μιαν αστυνομική σειρά με πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, η οποία ολοκληρώθηκε σε 13 επεισόδια. Ήταν «Οι αξιόπιστοι» που έγραψε ο Θάνος Λειβαδίτης, επιστρέφοντας στην τηλεόραση έπειτα από έξι ολόκληρα χρόνια, όταν είχαν ολοκληρωθεί «Οι δίκαιοι» που άφησαν εποχή. Η σκηνοθεσία ήταν του Ερρίκου Ανδρέου.

Αυτή τη φορά, ο συγγραφέας και πρωταγωνιστής, δεν ενσαρκώνει τον τολμηρό και μαχητικό δικηγόρο όπως στο προαναφερθέν σίριαλ, αλλά ένα δυναμικό δημοσιογράφο, ο οποίος αναζητά την αλήθεια ακόμη και με κίνδυνο της ζωής του. Τον Άρη Μαρτέλη, τον ήρωα που θα τον «σφραγίσει» τηλεοπτικά και θα τον «χρησιμοποιήσει» αργότερα τόσο στους θρυλικούς «Ιερόσυλους», όσο και στη «Βεντέτα».

«Οι αξιόπιστοι» είναι το πρώτο μέρος της «τριλογίας Μαρτέλη» και μιαν από τις τελευταίες τηλεοπτικές παραγωγές της ΥΕΝΕΔ, αφού το Νοέμβριο του 1982 μετονομάστηκε σε ΕΡΤ-2. Σημειωτέον ότι τη μοναδική φορά που παίχθηκε σε επανάληψη περίπου δέκα χρόνια μετά, η επωνυμία «ΥΕΝΕΔ» δεν υπήρχε πουθενά στους τίτλους της σειράς. Ήταν το «κακό σπυρί», που έπρεπε πάση θυσία να «εξαφανιστεί». Άλλωστε, επί τούτου διαγράφηκε και το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος του αρχείου της, από τους αργόμισθους χαρτογιακάδες της «Αλλαγής»…

Η υπόθεση

Ο επιχειρηματίας Μιχάλης Καρανίκας (Γιώργος Λουκάκης) εγκαινιάζει τη νέα βιομηχανική μονάδα του, η οποία αποτελεί μέρος μιας επιχείρησης που στηρίζεται αποκλειστικά σε εγχώρια χέρια. Αρνείται κατηγορηματικά να συνεργαστεί με αντίστοιχες ξένες ή να την πουλήσει σ’ αυτές και αγωνίζεται να την κρατήσει αμιγώς ελληνική.

Παράλληλα, ο Καρανίκας έχει υποσχεθεί στον Άρη Μαρτέλη (Θάνος Λειβαδίτης) -δημοσιογράφο και παλαιό υπεύθυνο του γραφείου Τύπου της εταιρείας του- ότι θα του δώσει στοιχεία για το οικονομικό έγκλημα στο εξωτερικό και δίνει ραντεβού μαζί του στη βίλα του, το ίδιο βράδυ. Ωστόσο, όταν ο Μαρτέλης φτάνει στο χώρο της συνάντησης, ο βιομήχανος είναι νεκρός. Στον τόπο του εγκλήματος βρίσκεται το όπλο του φόνου, καθώς και ίχνη γυναικείας πούδρας.

Οδηγούμενοι στο συμπέρασμα ότι ο δολοφόνος πρέπει να είναι γυναίκα και πληροφορούμενοι ότι ο τελευταίος άνθρωπος που είδε ζωντανό τον Καρανίκα ήταν η γραμματέας του Όλγα Ορφανού (Άννυ Πασπάτη), οι αστυνομικοί κάνουν έρευνα στο διαμέρισμά της. Εκεί, ανακαλύπτουν την πουδριέρα κι ένα ζευγάρι παπούτσια, τα οποία έχουνε ίχνη γυαλιών από το κρύσταλλο που βρέθηκε σπασμένο δίπλα στο πτώμα.

aspromavra_egxrwma_2014_12_03_axiopistoi

Έτσι, τη συλλαμβάνουν και ξεκινούν να την ανακρίνουν. Εκείνη αρνείται τα πάντα, ωστόσο όλα τα στοιχεία είναι εναντίον της. Επιπλέον, αποκαλύπτεται ότι ήταν ερωτευμένη με τον Καρανίκα πριν εκείνος παντρευτεί τη δεύτερη σύζυγό του, οπότε το κίνητρο της εκδίκησης ήτανε πιθανό.

Τη θέση της έρχεται να επιβαρύνει η οικειοθελής κατάθεση ενός μάρτυρα, του γιατρού Μακρή (Χρήστος Δαχτυλίδης), το σπίτι του οποίου βρίσκεται απέναντι από τη βίλα του Καρανίκα. Καταθέτει λοιπόν ότι άκουσε ένα πυροβολισμό και πηγαίνοντας στο παράθυρο, είδε μια γυναίκα να τρέχει αλαφιασμένη προς την έξοδο, να μπαίνει στο αυτοκίνητό της και να φεύγει με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Όταν καλείται στην ασφάλεια για αναγνώριση, υποδεικνύει την Ορφανού ως αυτό το πρόσωπο…

Ο Μαρτέλης ευθύς εξαρχής είναι βέβαιος για την αθωότητα της Όλγας, την οποία γνωρίζει από τη θητεία του στην επιχείρηση του Καρανίκα. Έτσι, αφού συναντάται μαζί της και τον διαβεβαιώνει κι εκείνη ότι δεν έχει την παραμικρή σχέση με το έγκλημα, ξεκινά την προσπάθεια να βρει τον πραγματικό ένοχο.

Στις συναντήσεις που έχει με τον αδελφό του θύματος Πέτρο Καρανίκα (Πέτρος Ζαρκάδης), αλλά και τον οικονομικό διευθυντή της επιχείρησης Νίκο Χατζή (Τάκης Χρυσικάκος), αμφότεροι εμφανίζονται βέβαιοι ότι υπεύθυνη για τη δολοφονία, είναι η κατά πολλά χρόνια νεότερη σύζυγος του βιομήχανου, η Εύα (Έλενα Ναθαναήλ).

Ωστόσο, εκείνη έχει ισχυρό άλλοθι, καθώς την ημέρα του φόνου βρισκόταν στο Παρίσι. Επιστρέφοντας, προσποιείται την τεθλιμμένη χήρα και διαβεβαιώνει το Μαρτέλη ότι δεν είχε κανένα λόγο να σκοτώσει τον άντρα της. Παρόλα αυτά, ο δημοσιογράφος την υποπτεύεται από την πρώτη στιγμή και οι πληροφορίες που συγκεντρώνει, κάνουνε λόγο για μια «γυναίκα-αράχνη» με κακό παρελθόν, ο μόνος στόχος της οποίας είναι τα χρήματα και ο άνετος βίος.

Παράλληλα με τις έρευνές του για το θάνατο του Καρανίκα, ο Μαρτέλης καλείται να βοηθήσει και στην εξαφάνιση μιας κοπέλας από την επαρχία, η οποία ήλθε στην Αθήνα από το Πολύκαστρο, με προσδοκίες για μια καλύτερη ζωή. Πρόκειται για τη Στέλλα Λεμπέση (Μαρία Τζομπανάκη), η αδελφή της οποίας Μάρω (Αλέκα Λαμπρινού) έρχεται στην πρωτεύουσα ανήσυχη, καθώς έχει καιρό να επικοινωνήσει μαζί της.

Ζητά τη βοήθεια του δημοσιογράφου, ο οποίος δημοσιεύει τη φωτογραφία της στην εφημερίδα που εργάζεται. Ταυτόχρονα, ψάχνοντας να βρει μιαν άκρη, εντοπίζει στο σπίτι της ένα κουτί με ναρκωτικά χάπια και ζητά από τη Μάρω να του πει όσα ξέρει για τη ζωή της αδελφής της στο κλεινόν άστυ. Μαθαίνει λοιπόν ότι έφυγε από το χωριό μαζί με κάποιο νεαρό που της υποσχέθηκε τη μεγάλη ζωή, αλλά στη συνέχεια την εγκατέλειψε.

Και σα να μην έφτανε αυτό, ένας φίλος του μέσω μιας «θείας» του, της μαντάμ Ζανέτ (Νίκη Κρεούζη), προσπάθησε να την εξωθήσει στην πορνεία. Ωστόσο, η Στέλλα κατάφερε να ξεφύγει, αλλά από εκεί και πέρα, η επικοινωνία με την αδελφή της άρχισε να γίνεται όλο και πιο σπάνια.

Στην πραγματικότητα, η κοπέλα κρατείται «φυλακισμένη» σ’ ένα κότερο και είναι εθισμένη στα ναρκωτικά, τα οποία στέλνει το «αφεντικό» στα δυο τσιράκια του που τη φρουρούν. Είναι ο Μάρκος (Δημήτρης Αρώνης) και ο Φάνης (Νίκος Πόγκας), οι οποίοι μόλις βλέπουνε τη φωτογραφία της στις εφημερίδες, παίρνουν εντολή να θολώσουν τα νερά, ώστε ν’ απομακρύνουν τόσο την αδελφή της, όσο και το δημοσιογράφο.

Έτσι, ο Μάρκος πηγαίνει τη Στέλλα στο σπίτι της, η οποία καθησυχάζει τη Μάρω, λέγοντάς της ότι πήγε κάποιο ταξίδι που κράτησε περισσότερες ημέρες απ’ όσο υπολόγιζε. Μάλιστα, μιλάει τηλεφωνικώς και με το Μαρτέλη κι έτσι, απομακρύνει τις υποψίες ότι μπορεί να της συμβαίνει κάτι. Μετά απ’ όλα αυτά, η Μάρω επιστρέφει στο Πολύκαστρο και βεβαίως η Στέλλα στο κότερο-«φυλακή».

aspromavra_egxrwma_2014_12_04_axiopistoi

Φαινομενικά, αυτή η υπόθεση δεν έχει την παραμικρή σχέση με την αντίστοιχη της δολοφονίας του Καρανίκα. Όμως, στην πορεία θ’ αποδειχτεί η σχεδόν απόλυτη ταύτισή τους…

Στο μεταξύ, επιστρέφει από τη Ζυρίχη η κόρη του δολοφονηθέντος επιχειρηματία Νόρα (Ιλιάδα Λαμπρίδου), η οποία επίσης πιστεύει ότι η Εύα έχει ανάμειξη στο φόνο του πατέρα της. Οι σχέσεις τους είναι τεταμένες, καθώς θεωρεί ότι εξαιτίας της μητριάς της ο Καρανίκας την αποκλήρωσε και την έστειλε στην Ελβετία.

Ωστόσο, στην πορεία θ’ αποδειχτεί ότι η αιτία γι’ αυτό ήταν ο Άλκης Μαρόγλου (Νίκος Βερλέκης). Ένας μανιώδης τζογαδόρος και χαρτοπαίκτης, ο οποίος προσπαθεί πάντοτε να έχει συντροφιά του πλούσιες κυρίες, ώστε να μπορεί να εξασφαλίζει χρήματα για να ικανοποιεί το πάθος του. Κι όταν αυτό δεν είναι δυνατό, «προωθεί» σε ευκατάστατους κυρίους τις εκάστοτε ερωμένες του, όπως κάνει και στην περίπτωση της Βίκυς (Βάνα Στεργίου) με την οποία συζεί.

Η Νόρα λοιπόν ερωτεύτηκε το Μαρόγλου, ο πατέρας της δεν ενέκρινε τη σχέση τους κι έτσι την αποκλήρωσε, αναγκάζοντάς τη να φύγει στη Ζυρίχη. Ωστόσο, ένας εκβιασμός του Μαρόγλου στην Εύα θ’ αποκαλύψει στο Μαρτέλη ότι εκείνη έδωσε ένα μεγάλο ποσό σ’ αυτόν, για να παραστήσει τον ερωτευμένο στην κόρη του Καρανίκα, ώστε να τη βγάλει από τη μέση όσον αφορά την περιουσία του.

Όμως, η διαθήκη του επιχειρηματία δεν βρίσκεται πουθενά κι έτσι, η Εύα δεν μπορεί να καταστεί κάτοχος της κληρονομιάς. Ο Μαρτέλης εξακολουθεί να την υποψιάζεται, αλλά εκείνη του ρίχνει το «δόλωμα» του Μαρόγλου, «φωτογραφίζοντάς» τον ως ένοχο για τη δολοφονία του συζύγου της. Ο δημοσιογράφος τον επισκέπτεται, αλλά παρά τις επίμονες ερωτήσεις του, εκείνος αρνείται κάθε ανάμιξη στο έγκλημα και παραδέχεται μόνον ότι πληρώθηκε για να παίξει τον εραστή στη Νόρα.

Σύμμαχος του Μαρτέλη στην προσπάθεια εξιχνίασης του μυστηρίου δείχνει να είναι ο Χατζής, ο οποίος διαρκώς τον πληροφορεί για τα όσα συμβαίνουν στη βίλα και περιγράφει την Εύα με τα πιο μελανά χρώματα, ουσιαστικά υποδεικνύοντάς την ως τον «ιθύνοντα νου» του εγκλήματος. Όσο πιο βαθιά μπαίνει στην υπόθεση ο δημοσιογράφος, τόσο αυξάνονται οι απειλές για τη ζωή του και μάλιστα, γίνονται δύο απόπειρες δολοφονίας εναντίον του, οι οποίες αποτυγχάνουν.

Το κουβάρι θ’ αρχίσει να ξετυλίγεται όταν ένα βράδυ θα δεχτεί επίθεση μέσα στο σπίτι του από το Μάρκο και το Φάνη. Μέσα στο σκοτάδι, θα κατορθώσει να συγκρατήσει τη φυσιογνωμία του πρώτου, θα την περιγράψει στην αστυνομία κι έτσι θα σχεδιαστεί το σκίτσο του, το οποίο θα δημοσιευτεί στην εφημερίδα. Παράλληλα, όλοι οι αστυνομικοί θα εφοδιαστούν μ’ ένα αντίγραφο και θα ψάχνουν παντού.

Σε πρώτη φάση, οι προσπάθειες δε θα καρποφορήσουν. Όταν όμως θα βρεθεί το πτώμα της Στέλλας να επιπλέει στην ακτή, ο Μαρτέλης θα επισκεφθεί την αδελφή της στο Πολύκαστρο για να της ανακοινώσει τη θλιβερή είδηση. Ταυτόχρονα, εκείνη θ’ αναγνωρίσει στο σκίτσο τον άνθρωπο με τον οποίον ήταν η Στέλλα όταν την είδε στο σπίτι της. Εκτός αυτού, θα του πει ότι είχε ακούσει από την αδελφή της για ένα ταξίδι της στο Παρίσι.

Αμέσως ο δημοσιογράφος θ’ αναχωρήσει για τη γαλλική πρωτεύουσα κι εκεί θ’ αποκαλυφθούν τα πάντα. Η Στέλλα ταξίδεψε στην πόλη ως Εύα Καρανίκα, αλλάζοντας τη φωτογραφία στο διαβατήριο. Εκείνη απάντησε στο τηλεφώνημα από την Αθήνα που της ανακοίνωνε το θάνατο του «άντρα της».

Η πραγματική Εύα δεν έφυγε ποτέ από την Ελλάδα, παρά σκότωσε τον Καρανίκα, επειδή ήξερε ότι είχε πρόθεση να τη χωρίσει και να παντρευτεί την Όλγα. Για να την ενοχοποιήσει, φρόντισε να κλαπούν από το σπίτι της τα παπούτσια και η πουδριέρα, ενώ η ίδια, φορώντας μια ξανθιά περούκα κι ένα παλτό ίδιο μ’ εκείνης, έφυγε τρέχοντας από τη βίλα, ώστε να μπερδέψει τους τυχόν αυτόπτες μάρτυρες.

Όμως, ταυτόχρονα με όσα μαθαίνει ο Μαρτέλης, ο Μάρκος και ο Φάνης απάγουν τη βοηθό του Χριστίνα (Ελένη Φιλίνη) και ζητούν από τον διευθυντή της εφημερίδας Πέτρο Βρανά (Γιάννης Κάσδαγλης) να μη δημοσιευτεί το παραμικρό, αναφορικά με τα στοιχεία που βρέθηκαν για τη δολοφονία του Καρανίκα.

Ο δημοσιογράφος επιστρέφει στην Αθήνα και πηγαίνει αμέσως στη βίλα, όπου αποκαλύπτει στην Εύα όσα πληροφορήθηκε στο Παρίσι. Είναι εφοδιασμένος μ’ ένα πομπό στο παλτό του, ο οποίος καταγράφει τη συνομιλία, ενώ έξω από τη βίλα βρίσκεται η αστυνομία.

Η Εύα αρχικώς αρνείται τα πάντα, αλλά στη συνέχεια αναγκάζεται να ομολογήσει ότι εκείνη σκότωσε τον άντρα της. Όμως, σκοπεύει να κάνει το ίδιο και με το Μαρτέλη και είναι έτοιμη να τον πυροβολήσει. Ωστόσο, την τελευταία στιγμή επεμβαίνουν οι αστυνομικοί και τη συλλαμβάνουν. Επίσης, αποκαλύπτεται ότι το όπλο ήταν άδειο, καθώς φρόντισε γι’ αυτό η οικονόμος του Καρανίκα, η Έλσα Φιλίππου (Τζένη Στεφανάκου).

Οι εκπλήξεις όμως δεν τελειώνουν εδώ. Η Εύα αποκαλύπτει ότι ο Χατζής ήταν εκείνος που την έβαλε να κάνει το φόνο, καθώς ο ίδιος πιεζόταν από ξένες εταιρείες που ήθελαν ν’ αγοράσουν την αντίστοιχη του Καρανίκα, ενώ οι δυο τους είχαν ερωτική σχέση.

Επιπλέον, μαθαίνουμε ότι αυτός ήταν που μάζεψε από το δρόμο τη Στέλλα, την έκανε ναρκομανή και την έβαλε να πράξει όσα έπραξε. Η αστυνομία προχωρεί και στη δική του σύλληψη, όπως και στων δύο τσιρακιών του και παράλληλα απελευθερώνεται η Χριστίνα, ενώ και η Όλγα απαλλάσσεται από κάθε κατηγορία.

Το καστ

Στους «Αξιόπιστους» πρωταγωνίστησαν ή συμμετείχαν ορισμένοι πολύ καλοί ηθοποιοί, οι οποίοι ανταποκρίθηκαν κάτι περισσότερο από ικανοποιητικά στους ρόλους τους. Για το Θάνο Λειβαδίτη δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Ως «Άρης Μαρτέλης» έγραψε ιστορία στα τηλεοπτικά πράγματα της χώρας μας κι εδώ είναι η πρώτη φορά που τον συναντάμε με αυτό το ονοματεπώνυμο και την ιδιότητα του δημοσιογράφου.

Γοητευτική έως σαγηνευτική όπως πάντα η Έλενα Ναθαναήλ στο ρόλο της Εύας Καρανίκα, της «γυναίκας-αράχνης» που διψά για χρήμα και μεγάλη ζωή. Πολύ καλός και ο Νίκος Βερλέκης ως χαρτοπαίκτης-ζιγκολό, όπως και ο Τάκης Χρυσικάκος.

aspromavra_egxrwma_2014_12_02_axiopistoi

Η Άννυ Πασπάτη έχει για ακόμα μια φορά ένα ρόλο με πολύ μελαγχολία και κλάμα, καθώς είναι το θύμα μιας καλοστημένης πλεκτάνης. Η Τζένη Στεφανάκου ως οικονόμος έχει ρόλο-κλειδί, καθώς βοηθά το Μαρτέλη στην έρευνά του με όποιο τρόπο μπορεί, ενώ ουσιαστικά του σώζει και τη ζωή, καθώς έχει προνοήσει ν’ αδειάσει το όπλο με το οποίο προτίθεται να τον δολοφονήσει η Εύα.

Ο Δημήτρης Αρώνης ήταν ό,τι έπρεπε για «τσιράκι», ενώ ο Νίκος Πόγκας παρά τον «κακό» ρόλο του, γίνεται συμπαθής από το κοινό, γιατί δεν συμφωνεί με όσα γίνονται και προσπαθεί με κάθε τρόπο να ξεμπλέξει τόσο ο ίδιος, όσο και η Στέλλα και αργότερα η απαχθείσα Χριστίνα.

Εκτός των ονομάτων που έχουν αναφερθεί ήδη, πρωταγωνιστούσαν επίσης ο Στέλιος Λιονάκης (ταγματάρχης Μαγκλής -ρόλο που θα έχει τόσο στους «Ιερόσυλους» όσο και στη «Βεντέτα») και ο Χρήστος Κωνσταντόπουλος (Βασίλης, αρχισυντάκτης της εφημερίδας που δουλεύει ο Μαρτέλης), ενώ συμμετείχαν μεταξύ άλλων οι Τάκης Βλαστός («Φλας» Αλεξίου, φωτογράφος της εφημερίδας) και Μάρκος Λεζές (Κώστας Νικητάκης, ρεπόρτερ).

aspromavra_egxrwma_2014_12_01_axiopistoi

Σχόλιο

«Οι αξιόπιστοι» είναι μια καλογραμμένη και συναρπαστική αστυνομική σειρά, με εξαιρετική πλοκή και αγωνία μέχρι το τελευταίο λεπτό. Σε αντίθεση με τις επόμενες τηλεοπτικές απόπειρες του Λειβαδίτη όπου λίγο-πολύ ήταν γνωστοί οι ένοχοι, εδώ οι πάντες είναι ύποπτοι για τη δολοφονία, που είναι και το κεντρικό θέμα της.

Κάθε στιγμή, ο δολοφόνος αλλάζει πρόσωπο και για όλους υπάρχει κάτι που τους καθιστά υπόπτους. Η λύση του μυστηρίου δίδεται με αληθινή μαεστρία από τον συγγραφέα, ο οποίος αποδεικνύει τη μεγάλη ικανότητά του στο να «πλάθει» πολύ καλές και “δυνατές” αστυνομικές ιστορίες.

Πάντως, ο κεντρικός «πυρήνας» είναι ο ίδιος, όπως και στην υπόλοιπη… «Μαρτελιάδα» (εννοούμε τους «Ιερόσυλους» και τη «Βεντέτα»). Ένας αθώος που βρίσκεται στη φυλακή εξαιτίας καλοστημένης παγίδας, ο Μαρτέλης που δεν πιστεύει στην ενοχή του και ψάχνει να βρει τι πραγματικά συνέβη, απόπειρες δολοφονίας εναντίον του και μέσω ορισμένων τυχαίων περιστατικών, η τελική δικαίωση.

Και φυσικά, η μουσική των τίτλων από το τραγούδι της Dianna Ross “Livin, lovin, givin”, η οποία εδώ ακούγεται για πρώτη φορά και θα γίνει ένα από τα πιο γνωστά «σήματα» ελληνικών τηλεοπτικών σειρών στην ιστορία. Το μόνο διαφορετικό στους «Αξιόπιστους», είναι η απουσία του θρυλικού λευκού …ΤΟΥΟΤΑ Celica του Λειβαδίτη, ο οποίος εδώ οδηγεί ένα κόκκινο της ίδιας μάρκας!

————

*** Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση υλικού, χωρίς την άδεια του Music Corner…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here