“Αφιερωμένο εξαιρετικά” στα 45άρια του Γιάννη Πάριου…

Γράφει ο Τάσος Κριτσιώλης
http://vinylmaniac.madblog.gr

Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2014

“Η σημασία αυτής της στήλης του musiccorner είναι ακριβώς ότι λέει ο τίτλος της: “Αφιερωμένη εξαιρετικά” σε ανθρώπους που προσέφεραν στο ελληνικό τραγούδι, αλλά μένοντας ηθελημένα στην “οπισθοφυλακή” και χωρίς ποτέ να ζητήσουν κάτι περισσότερο από το να κάνουν αυτό που αγαπούσαν.

Η δουλειά τους περιορίστηκε στην πίστα, στο στούντιο, στη γραφή μουσικής και στίχου και πουθενά αλλού. Άλλοι έκαναν μεγάλη επιτυχία, άλλοι μικρότερη. Άλλοι συνεχίζουν την πορεία τους και παλεύουν, άλλοι έχουν αποχωρήσει. Άλλοι έχουν φύγει από τη ζωή.

Όμως, όλοι τους ανεξαιρέτως έβαλαν το δικό τους λιθαράκι στην ελληνική μουσική σκηνή και δικαιούνται αυτό που τους προσφέρουμε: Μια γωνιά “αφιερωμένη εξαιρετικά”…!

———————————————————–

Γιάννης Πάριος
“Ανασκαφές” …45 στροφών

 

Το 1969 που ο Γιάννης Πάριος ξεκινά την πορεία του στη δισκογραφία, ο κύριος φορέας ήχου είναι τα δισκάκια των 45 στροφών. Μόλις τότε αρχίζει δειλά-δειλά να κάνει τα πρώτα του βήματα σε μια πιο ευρεία βάση και ο «μεγάλος» δίσκος 33 στροφών, ο οποίος όμως ακόμη είναι πολύ ακριβός και μόνο για «υψηλά» βαλάντια. Έτσι λοιπόν, ο νεαρός νησιώτης κάνει τις πρώτες του ηχογραφήσεις στις 45 στροφές και μέσα από αυτές, θα «φτιάξει» σιγά-σιγά ένα «όνομα» στον καλλιτεχνικό χώρο. Ξεκινά με τη θρυλική «Θάλασσα του Πειραιά» του Γιώργου Μητσάκη και στα πρώτα χρόνια της καριέρας του, θα ηχογραφήσει κυρίως λαϊκά κι ελαφρολαϊκά τραγούδια, σύμφωνα με το πνεύμα της εποχής.

Ακούγοντας τη φωνή του Πάριου ειδικά στις «πρωτόλειες» δισκογραφικές παρουσίες του, ο ακροατής δεν είναι δύσκολο να διαπιστώσει ότι προσπαθεί να «πατήσει» στη φωνή του ήδη καθιερωμένου κι αγαπημένου ερμηνευτή Γιάννη Πουλόπουλου. Σιγά-σιγά όμως, θ’ αποκτήσει τη δική του και μ’ αυτή θα γράψει μια ξεχωριστή ιστορία τα τελευταία 45 χρόνια.

Το σημερινό κομμάτι λοιπόν, παρουσιάζει τις ηχογραφήσεις του Γιάννη Πάριου στις 45 στροφές από το 1969 έως το 1985, κατά χρονολογική σειρά και με βάση τον αύξοντα αριθμό του κάθε δίσκου. Όπου στην άλλη πλευρά υπάρχει ερμηνεία άλλου τραγουδιστή, αναφέρεται σε παρένθεση. Επίσης, θ’ αναφερθούμε και στα δύο maxi singles που κυκλοφόρησαν με τη φωνή του. Δεν αποκλείεται βεβαίως να κυκλοφόρησαν και κάποια άλλα 45άρια του -από το 1976-77 και μετά- κυρίως για juke box χρήση, τα οποία όμως δεν υπάρχουν ούτε στο προσωπικό αρχείο μου, ούτε στις κατά καιρούς δημοσιευθείσες λίστες με τη δισκογραφία των 45 στροφών…

Η πορεία του στα «μικρά δισκάκια», χωρίζεται σε δύο φάσεις: Στην πρώτη που κρατάει ως το 1973, τα τραγούδια που υπάρχουν στα 45άρια αποτελούν το βασικό υλικό των εκδόσεων προσωπικών άλμπουμ του 33 στροφών («Γιάννης Πάριος» το 1971, «Τι θέλεις να κάνω» το 1972 και «Πού θα πάει πού» το 1974).

Από εκεί και πέρα και με την σχεδόν απόλυτη κυριαρχία των 33 στροφών, η εταιρεία «σπάει» σε 45άρια τις μεγαλύτερες επιτυχίες των «μεγάλων» δίσκων και τις κυκλοφορεί ειδικά για τα θρυλικά τζουκ μποξ, που όμως κι αυτά αρχίζουν σιγά-σιγά να περιθωριοποιούνται. Όλα αυτά μέχρι τις αρχές του ’80, που βγαίνουν 45άρια για διαφημιστικούς λόγους ή «ειδικά για BILLY BOX» όπως αναφέρεται στις ετικέτες, για να εξαφανιστούν σχεδόν οριστικά από το 1982 και μετά…

Στη δισκογραφία του Γιάννη Πάριου στις 45 στροφές, θα βρούμε 16 τραγούδια που δεν κυκλοφόρησαν ποτέ στις 33 στροφές ή σε ψηφιακή μορφή. Αυτά σημειώνονται με πιο έντονα γράμματα, έτσι ώστε οι λάτρεις του αγαπημένου ερμηνευτή να προσπαθήσουν -αν βεβαίως θέλουν και μπορούν- να τα βρουν για να έχουν όσο γίνεται πιο ολοκληρωμένη τη δισκογραφική πορεία του. Εκτός αν στο μέλλον η εταιρεία αποφασίσει να τα εκδώσει με όποιο τρόπο νομίζει, αν φυσικά συμφωνήσει κι ο ίδιος ο ερμηνευτής. Πάντως, τα τελευταία χρόνια υπάρχουν αρκετοί συλλέκτες οι οποίοι έχουν «ανεβάσει» στο διαδίκτυο κάποια απ’ αυτά…

afierwmeno_2014_02_18_parios_03

1969

Ο 23χρονος Γιάννης Πάριος κάνει το ντεμπούτο του στη δισκογραφία με τη «Θάλασσα του Πειραιά» του Γιώργου Μητσάκη, ένα τραγούδι που ως σήμερα αποτελεί τον «εθνικό ύμνο» των απανταχού φίλων του Ολυμπιακού –ασχέτως αν ουδέποτε παίχθηκε με τη φωνή του από τα μεγάφωνα του Καραϊσκάκη (παλιού και νέου), λόγω του ότι ο ερμηνευτής είναι δηλωμένος «πράσινος»…

Την ίδια χρονιά, θα ηχογραφήσει και το «Ράγισε ο καθρέφτης» των Άγγελου Σέμπου-Κώστα Κινδύνη για το δίσκο 33 στροφών «Συνάντηση», το οποίο δεν περιλήφθηκε ποτέ σε 45άρι.

MINOS 5053: Γιώργου Μητσάκη: «Η θάλασσα του Πειραιά» / «Το σφάλμα» (Μπ. Τσετίνης-Λ. Διαμάντη). 

1970

Το «θρυλικό» 45άρι με την τεράστια επιτυχία «Να ‘τανε το ‘21» σαρώνει κυριολεκτικά σε πωλήσεις, αλλά παράλληλα ο κόσμος ακούει και τη δεύτερη πλευρά του με τον Γιάννη Πάριο, που έτσι σιγά-σιγά «παίρνει τα πάνω του».

Από εκεί και πέρα, μέσα στη χρονιά ο ερμηνευτής θα συνεργαστεί για πρώτη φορά με τον Απόστολο Καλδάρα και τον Γιώργο Κατσαρό, που θα στηρίξουνε σε μεγάλο βαθμό το ρεπερτόριο των πρώτων χρόνων του στη δισκογραφία. «Της μοίρας το παιχνίδι» (ή «Το απέναντι παγκάκι») είναι η πρώτη μεγάλη επιτυχία του Πάριου, όπως και «Ο σαραντάρης» του Βασίλη Βασιλειάδη.

MINOS 5067: Σταύρου Κουγιουμτζή: «Να ‘τανε το ‘21» (Γ. Νταλάρας) / «Στα μάτια σύννεφο». 

*** Επίσης, αυτό το 45άρι κυκλοφόρησε με τον ίδιο κωδικό σε άλλες δύο εκδοχές, έχοντας πάντα στη μία πλευρά το «Να ‘τανε το ‘21» και στην άλλη το «Κρυφός καημός» (είναι το ίδιο τραγούδι με το «Στα μάτια σύννεφο») και «Κάπου στα Πετράλωνα», πάντα με ερμηνευτή τον Πάριο.

MINOS 5091: Γιώργου Κριμιζάκη – Σώτιας Τσώτου: «Μια γυναίκα στη βροχή» / «Το τόπι» (MINOS 5091).

MINOS 5106: Χάρη Λυμπερόπουλου – Διονύση Τζεφρώνη: «Πληγωμένο παλικάρι» / «Με συγχωρείς καρδούλα μου».

MINOS 5118: Απόστολου Καλδάρα: «Της μοίρας το παιχνίδι» (στίχοι Αν. Χατζηνικολάου) / «Είδα κι άλλες σαν κι εσένα» (στίχοι Δ. Ρήτα). 
*** Η απάντηση σε όσους υποστηρίζουν ότι το πρώτο τραγούδι του Πάριου ήταν «Της μοίρας το παιχνίδι» (ή «Το απέναντι παγκάκι» όπως το λέει πολύς κόσμος…). Οι κωδικοί των δίσκων μιλούν από μόνοι τους…

MINOS 5124: Απόστολου Καλδάρα-Κώστα Βίρβου: «Τα χειροκροτήματα» / «Τι γίνεται στο σπίτι σου» (Γ. Καλατζής). 

MINOS 5133: Γιώργου Κατσαρού-Πυθαγόρα: «Οι δυο αγάπες» / «Όλοι είμαστε διαβάτες» (Έφη Καρρά).
*** Το πρώτο τραγούδι του Γιώργου Κατσαρού που ηχογραφεί ο Γιάννης Πάριος. 

MINOS 5147: Γιώργου Κατσαρού-Πυθαγόρα: «Στην οδό Αριστοτέλους» / «Απόψε στις οκτώ» (Καίτη Αμπάβη).

 

MINOS 5152: Βασίλη Βασιλειάδη-Πυθαγόρα: «Ο σαραντάρης» / «Στα χαμηλωμένα φώτα» (Λ. Διαμάντη-Β. Βασιλειάδης). 

MINOS 5156: Βασίλη Βασιλειάδη – Κώστα Βίρβου: «Ξέχνα πριν κλάψεις πιο πολύ» / «Δεν θυμάμαι». Β’ φωνή Πίτσα Παπαδοπούλου.

1971

afierwmeno_2014_02_18_parios_01

Ουσιαστικά, αυτή είναι η χρονιά της καθιέρωσης για τον Πάριο. Πέραν του ότι κυκλοφορεί ο πρώτος «μεγάλος» δίσκος του με τίτλο το όνομά του, οι επιτυχίες του μέσα στο 1971 είναι αρκετές και κάποιες από αυτές διαχρονικές. «Πετροβολούσα τη ζωή» και «Το ράκος» του Καλδάρα, «Τι κρίμα» του Κατσαρού, «Ένα γέρικο καράβι» του Λοΐζου (στη μοναδική τους συνεργασία στη δισκογραφία), αλλά και το ανεκδιήγητο από πάσης άποψης «Βάι-βάι» που θα χαρακτήριζα εντελώς «κιτς». Και να σκεφτείτε ότι το τραγούδι ακούστηκε αρκετά στα ραδιόφωνα της εποχής, ενώ γράφτηκε με το σκεπτικό να «χτυπήσει» το «Ντιρλαντά» που σάρωνε εκείνη την περίοδο…

MINOS 5164: Απόστολου Καλδάρα: «Το ράκος» (στίχοι Κ. Βίρβου) / «Σου το ‘πα κύριε» (Κ. Αμπάβη).

MINOS 5172: Απόστολου Καλδάρα: «Το καλό παιδί» / «Αγάπες σκάρτες δεν πουλώ» (στίχοι Αν. Χατζηνικολάου). Ερμηνεία: Μ. Παπαδάκης. 

MINOS 5193: Χάρη Λυμπερόπουλου-Διονύση Τζεφρώνη: «Σε λαχταρώ» / «Απουσίες στα μητρώα». 

MINOS 5194: Μάνου Λοϊζου-Λευτέρη Παπαδόπουλου: «Ένα γέρικο καράβι» / «Σ’ αγαπώ-σ’ αγαπώ» (Γ. Καλατζής-Χορωδία). 

MINOS 5210: Απόστολου Καλδάρα-Γιώργου Σαμολαδά: «Πετροβολούσα τη ζωή» / «Το συμβούλιο» (Λ. Διαμάντη). Εδώ ο ένας κάνει δεύτερη φωνή στο τραγούδι του άλλου. 

MINOS 5228: Απόστολου Καλδάρα-Γιώργου Σαμολαδά: «Οι δυο ζητιάνοι» / Βασίλη Βασιλειάδη-Πυθαγόρα: «Βάι βάι».

ΣημείωσηΜε τον ίδιο αριθμό δίσκου (5228) κυκλοφόρησε το «Βάι βάι» έχοντας στην άλλη πλευρά το «Δώδεκα είναι η ώρα» των Βασιλειάδη-Πυθαγόρα με τον Δώρο Γεωργιάδη. 
Επίσης, «Οι δυο ζητιάνοι» κυκλοφόρησαν με αριθμό δίσκου 5236 έχοντας στην άλλη όψη «Το παρασύνθημα» του Απόστολου Καλδάρα με τη Χάρις Αλεξίου.

MINOS 5233: Γιώργου Μητσάκη: «Από λιμάνι σε λιμάνι» / «Καμιά κυρία σαν κι εσένα». 

MINOS 5265: Απόστολου Καλδάρα-Πυθαγόρα: «Θα πιω και το γυαλί» / 
«Και το παιδί όταν με δει» (Λ. Διαμάντη). 

MINOS 5281: Γιώργου Κατσαρού – Πυθαγόρα: «Τι κρίμα» / «Αννούλα».

1972

Εδώ πλέον, μιλάμε για το ξεκίνημα της «απογείωσης» του Πάριου στην κορυφή. Η συνεργασία του με τον Γιώργο Χατζηνάσιο «γεννά» το πασίγνωστο «Τι θέλεις να κάνω», μια από τις διαχρονικότερες στιγμές της καριέρας του, αν και σε δεύτερη εκτέλεση (είχε προηγηθεί πολύ λίγο καιρό πριν η ηχογράφησή του από τον Κωστή Χρήστου…).

Ακούγεται πολύ και το «Επιτέλους», αλλά και το «Προσποιείσαι» και η επανεκτέλεση του «Πάμε για ύπνο Κατερίνα» -μεγάλη επιτυχία της χρονιάς με τη φωνή του Γιάννη Πουλόπουλου. Όλα τα παραπάνω τραγούδια, περιλαμβάνονται και στο δεύτερο προσωπικό άλμπουμ του με τίτλο «Τι θέλεις να κάνω», που κυκλοφορεί προς το τέλος του ’72.

MINOS 5326: Γιώργου Χατζηνάσιου-Κώστα Ρουβηνέτη: «Τι θέλεις να κάνω» / «Επιτέλους». 

MINOS 5343: Γιώργου Κατσαρού-Πυθαγόρα: «Πάμε για ύπνο Κατερίνα» / «Γιατί με ειρωνεύεστε». 

MINOS 5363: Βασίλη Βασιλειάδη-Ανδρέα Κλησιάρη: «Προσποιείσαι» / «Σε κάνω Θεό μου» (Λ. Διαμάντη). 

MINOS 5365: Βασίλη Βασιλειάδη – Ανδρέα Κλησιάρη: «Σε πίστεψα» /  Β. Βασιλειάδη – Μανουσιάδη «Σπίτι μου έχω το καράβι» (Θ. Κάτσαρης).

MINOS 5366: Βασίλη Βασιλειάδη – Ανδρέα Κλησιάρη: «Αφού πατάμε το ίδιο χώμα» / «Κέντρισέ με τσίμπησέ με» (Θ. Κάτσαρης).

1973

Αυτή η χρονιά σημαδεύεται από την πρώτη συνεργασία του Γιάννη Πάριου με τον Γιάννη Σπανό και το «Θα σε θυμάμαι» γίνεται η πρώτη μεγάλη επιτυχία τους. Ακόμα, συναντά και τον αείμνηστο Σπύρο Παπαβασιλείου με το πασίγνωστο «Εγωισμέ μου», τον Σταύρο Κουγιουμτζή με το εξαιρετικό ζεϊμπέκικο «Σαν τα πουλιά σκορπίσαμε» και για τελευταία φορά δισκογραφικά τον Μίμη Πλέσσα.

MINOS 5383: Απόστολου Καλδάρα-Γιώργου Σαμολαδά: «Το καναρίνι» / «Πάλιωσε τ’ αυτοκίνητο» (Ελ. Ροδά). 

MINOS 5393: Γιώργου Χατζηνάσιου: «Τα παραπονάκια σου» (στίχοι Κ. Ρουβηνέτη) / «Βαρεθήκαμε κι οι δυο» (στίχοι Τ. Οικονόμου). 

MINOS 5405: Σπύρου Παπαβασιλείου – Μάρως Μπιζάνη: «Εγωισμέ μου» / «Τι το ‘θελα το όνειρο». 

MINOS 5437: Μίμη Πλέσσα-Πυθαγόρα: «Ο ένας κερδίζει, ο άλλος χάνει» / «Παριανή γαλανομάτα». 

MINOS 5447: Σταύρου Κουγιουμτζή-Κώστα Αθανασίου (ψευδώνυμο του Γιάννη Λογοθέτη, πιο γνωστού ως «Λογό»): «Το Δεσποινάκι» / «Σαν τα πουλιά σκορπίσαμε». 

afierwmeno_2014_02_18_parios_02

MINOS 5452: Λυκούργου Μαρκέα-Πυθαγόρα: «Αγανάκτησα» / «Πώς να τραγουδήσω τώρα». 

MINOS 5465: Ανδρέα Χατζηαποστόλου: «Ο ξένος» / «Όταν με φιλάς πεθαίνω» (στίχοι Τ. Σωτήρχου). 

MINOS 5477: Γιώργου Χατζηνάσιου: «Πού θα πάει πού» (στίχοι Τ. Οικονόμου) / «Συγνώμη που σ’ αγάπησα πολύ» (στίχοι Γ. Κανελλόπουλου). 

MINOS 5486: Γιάννη Σπανού-Πυθαγόρα: «Θα σε θυμάμαι» / «Ήρθα σαν άντρας».

1974

Η μοναδική παρουσία του Πάριου στις 45 στροφές το 1974, έχει να κάνει με το «σπάσιμο» κάποιων τραγουδιών από τον ολοκληρωμένο κύκλο «Άσπρο-μαύρο» του Γιώργου Χατζηνάσιου και της Σώτιας Τσώτου.

MINOS 5517: Γιώργου Χατζηνάσιου-Σώτιας Τσώτου: «Όλα μας τα πλούτη» / «Τι ταλαιπωρία» (Χ. Αλεξίου). 

MINOS 5519: Γιώργου Χατζηνάσιου-Σώτιας Τσώτου: «Άσπρο μαύρο» / «Δε σε θέλω κυρά» (Κ. Σμοκοβίτης).

1975

Είναι η χρονιά που ο Γιάννης Πάριος ηχογραφεί για τελευταία φορά ένα τραγούδι αποκλειστικά για τις 45 στροφές. Από εκεί και πέρα, όσα «δισκάκια» του κυκλοφόρησαν, αφορούσαν τις μεγαλύτερες επιτυχίες των προσωπικών άλμπουμ του που γίνονταν ανάρπαστα…

MINOS 5562: Νάσου Νάκα: «Στις ρίζες τ’ ουρανού» /  «Να ‘ξερες φίλε» (Χ. Αλεξίου). 

MINOS 5577: «Έρχονται στιγμές» (Στέλιου Ζαφειρίου-Πυθαγόρα) / «Ποτέ δε σε ξεχνώ» (Claude Morgan-Πυθαγόρα).

MINOS 5589: Γιώργου Κατσαρού-Πυθαγόρα: «Ούτε συζήτηση» / «Μείνε δίπλα μου Μαρία». Β’ φωνή Λίτσα Διαμάντη.

1976

MINOS 5796: «Τώρα πια» (Allain Barrier-Πυθαγόρα) / «Συμβιβασμούς δεν κάνω» (Z. Chazal-M. Magluilo-Πυθαγόρα).

MINOS 5797: Στέλιου Ζαφειρίου-Πυθαγόρα: «Κι αν γελάω είναι ψέμα» / «Ούτε και σήμερα».

1977

MINOS 5819: «Μη φεύγεις μη» (M. Mallory-J. Renard-Πυθαγόρα) / «Είμαι καλά βρε ζωή» (P. Kartner-P. Delanoe-Cl. Lemesle-Πυθαγόρα).

MINOS 5827: «Αν μ’ έχεις βαρεθεί» (Γιάννη Σπανού-Πυθαγόρα) / «Αύριο» (Νινής Ζαχά).

MINOS 5828: «Ποτέ δεν είναι αργά» (Γιάννη Σπανού-Πυθαγόρα) / «Καμιά μα καμιά» (Νινής Ζαχά).

1979

«Θα με θυμηθείς» (Γιάννη Σπανού-Πυθαγόρα) / «Λυπήσου με» (Γιάννη Πάριου). 
*** Έχω δει αυτό το 45άρι, αλλά δεν έχω συγκρατήσει τον κωδικό του…

1980

MINOS 5855: «Να ‘μουνα Θεός» (A. Flores-Δημήτρη Ιατρόπουλου) / «Σε χρειάζομαι» (Γιάννη Πάριου-Γιώργου Κανελλόπουλου).

1981

«Για πάντα μαζί» (Νίκου Λαβράνου-Δημήτρη Ιατρόπουλου) / «Έλεγα» (Σπύρου Παπαβασιλείου-Μάνου Κουφιανάκη). 
*** Επίσης έχω δει το 45άρι, αλλά δε γνωρίζω κωδικό…

MINOS 5862: “Δε θα χωρίσουμε” (Α. Βαρδή-Σ. Αλιβιζάτου) / “Άσε με στη μοναξιά μου” (Χ. Καλέα-Δ. Ιατρόπουλου).

1982

MINOS 5867: “Ντάρι-ντάρι” (Γ. Κονιτόπουλου) / “Περβολαριά” (Α. Καραμπεσίνη). 

1983

MINOS 5874: “Αν δεν είχα και σένα” (Α. Χρυσοβέργη-Σπ. Γιατρά) / “Όταν βραδιάζει” (Α. Βαρδή-Σπ. Γιατρά). 

1985

Νίκου Ιγνατιάδη: «Κόκκινο γαρύφαλλο» / “Like a lonely mandolin” (στίχοι A. Fassois).

 

Αμφότερα ντουέτο με τη Χάρις Αλεξίου, ενώ το ξένο τραγούδι είναι η αγγλική εκδοχή του «Γαρύφαλλου». Κυκλοφόρησε μόνο στο εξωτερικό, με αφορμή τις δύο συναυλίες Πάριου-Αλεξίου στο περίφημο “Royal Albert Hall” του Λονδίνου την άνοιξη του 1985, με τη συμμετοχή του Γιώργου Σαρρή, των αδελφών Τζαβάρα και της Κλεοπάτρας. 

MAXI SINGLES

Να ρίξουμε μια ματιά και σε δύο maxi singles στα οποία «εμπλέκεται» ο Γιάννης Πάριος. Πρόκειται για δίσκους 12 ιντσών (όπως εκείνοι των 33 στροφών), που περιλαμβάνουν ένα τραγούδι σε κάθε πλευρά και είναι ρυθμισμένοι να παίζουν είτε στις 33, είτε -συχνότερα- στις 45 στροφές…

1985

PHILIPS 88402 MS: Αλέξη Παπαδημητρίου-Φίλιππου Νικολάου: «Για τα παιδιά». Συμμετοχή του Γιάννη Πάριου τα Χριστούγεννα του 1985 στο ομότιτλο τραγούδι για τα παιδιά του Τρίτου Κόσμου (στα πρότυπα του “We are the world” που είχε κάνει παγκόσμια επιτυχία εκείνη την περίοδο) μαζί με άλλους σπουδαίους Έλληνες ερμηνευτές (Τόλης Βοσκόπουλος, Μαρινέλλα, Χάρις Αλεξίου, Δημήτρης Μητροπάνος, Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Βίκυ Μοσχολιού κ.α.).

1993

MINOS 3513 MS: Σταμάτη Σπανουδάκη: «Πέρασαν» / «Μια ζωή σου χάρισα». 

Κλείνοντας αυτή την καταγραφή, να σημειώσουμε ότι τη διετία 1971-1973 κυκλοφόρησαν από την ODEON τρία δισκάκια 45 στροφών extended play (δηλαδή με δύο τραγούδια στην κάθε πλευρά του δίσκου) με συμμετοχή του Γιάννη Πάριου. Στο ένα ακούγεται στη «Θάλασσα του Πειραιά» και στ’ άλλα δύο με το «Πάμε για ύπνο Κατερίνα»

—————–

*** Απαγορεύεται αυστηρά η αναδημοσίευση υλικού, χωρίς την άδεια του Music Corner…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here